Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNaar welke drugs kijk jij uit?

Naar welke drugs kijk jij uit?

304 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#1
-Opium
-Mescaline

Verder verlang ik heel veel naar coke!
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Opium wil ik heel graag nog een keertje doen. Alleen moeilijk om aan te komen.
Ketamine misschien.. zit nog aan het twijfelen :rolleyes: .
En ik verlang naar coke ! :hearteyes:
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#3
Angramar Temenos zei:
loadrunner zei:
LSD 1000 Microgram

ergens half april.
Klik om te vergroten...


Wow.. dat doe ik je niet eens na :openmouth:
Klik om te vergroten...

Wow.. zelfs jij niet joh :openmouth:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#4
loadrunner zei:
De 500 die ik laatst nam, voelde prettiger aan daan de 250jes ervoor(geen mindfuck meer door het plagende bewustzijn dan dingetjes laat horen).

eerst naar 750. en dan de portie opvoeren.

Wil toch wel eens weten hoe het is om muziek te proeven, en kleuren te voelen.
Klik om te vergroten...

Hopelijk lukt dat ook, en ik wil dat graag lezen in een reportje want mij lijkt het niet rlxt zoveel te nemen. Denk dat mijn hoofd dan figuurlijk uit elkaar spat. :openmouth:
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als man van de combo's staan er al enkele fijne zaken gepland, van zekerheid tot waarschijnlijkheid in de nabije toekomst:

2x Bromo Dragonfly zegels +300ug LSD + 4FMP :hearteyes:

en verder:
MAOI-remmer (Pergamum Harmala) + DPT + N,N-DMT :hearteyes:

Yep, daar kijk ik wel naar uit.
Ondertussen nog enkele K-Holes en nieuwe 2C-Xs uittestend, maar die hoef ik niet zo in te plannen... :wink:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn begin van de zomertrip. Eerst nog even alles van school afmaken en dan als ik alles gehaald heb een megadosis LSD N2O DMT en nog wat lekkers naar binnen proppen.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#7

:angry: :) :angry: :) :angry: :) :angry: :) :angry: :) :angry: :) :angry: :) :angry: :) :angry: :) :
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
yeti zei:

:angry: :) :angry: :) :angry: :) :angry: :) :angry: :) :angry: :) :angry: :) :angry: :) :angry: :) :
Klik om te vergroten...

haha (gevaarlijke-)haat-liefdes-verhouding :)
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jij hebt oog voor details vriend :wink:
En waarschijnlijk ook wel trek erin?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
zit nu zo'n 4-5 weken zonder sos en die trek neemt zeker af. stuk of 3-4 x hebben mensen voor me neus lopen snuiven (terwijl ik onder invloed van alcohol was) maar kan het dan ook gewoon laten gaan.
de eerste keer was het wel lastig maar de laatste keer kon ik het zonder moeite doen :)

Ps moet natuurlijk wel zeggen dat ik nooit echt veel sos heb gedaan (gok 10-15 keer ? )
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#11
elke dag 5 blowtjes en ik ben blij van zomer weer LSD :hearteyes: Met een grote groep .
meschien paar pilletjes erbij :grin:
t
tripkopLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik kijk momenteel uit naar het in de nabije toekomst proberen van:
4methylaminorex, ook wel bekend als "Euphoria", zegt genoeg imo :grin:
2c-b-fly, schijnt de favoriet te zijn van Ann Shulgin en tjah.. als co-auteur van PiHKAL en TiHKAL zie ik dat wel als een kanjer van een endorsement :grin:

Verder kijk ik voor de iets minder nabije toekomst uit naar het testen van:
desoxypipradrol, een extreem lang werkende stimulant waar heel wat positieve verhalen de ronde over doen, al schrikt de lange werking me ook wel een beetje af, ik kan namelijk mentaal helemaal niet zo goed tegen slaaptekort..
DOI en DOB, niet zo vanzelfsprekend om zomaar even tijd voor te maken gezien de lange werkingsduur :tongueout:
4-HO-MiPT en 4-HO-DiPT en een paar andere analogen van psylocine en psylocybine uit TiHKAL
En hopelijk ooit DPT als ik daar éindelijk een sample van weet te bemachtigen.
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#13
ketamine, en mdma xtc pillen, want kvind er al een hele tijd geen meer, altijd mcpp troep
P
PaikeaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Whuttttt

DMT

als ik weer geld heb.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#15
2C-E
2C-T-7
2C-T-2

4-FMP

5-Meo-Dipt

Mescaline
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#16
MDMA toch wel, koninginnendag was de laatste keer. Heb gelukkig nog 1 knaller liggen :) .
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zij is mijn drugs, en naar haar verlang ik :hearteyes:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Andrew zei:
Zij is mijn drugs, en naar haar verlang ik :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Junkie. :P
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#19
DrippTone zei:
Andrew zei:
Zij is mijn drugs, en naar haar verlang ik :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Junkie. :P
Klik om te vergroten...

Ssht. :flushed:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dragonfly, moet nog zien hoe,wat en waar. Maar heb er wel zin in.

DMT, staat gepland over 2 maanden. Ben gewoon nieuwsgierig, en vind het altijd wel leuk om even kort van de wereld te zijn. Dus lijkt me wel iets voor mij.

Mescaline, in het najaar van 2010 wil ik naar Noorwegen en daar in de bergen een mescaline trip hebben. Vraag me niet waarom, maar dat lijkt me gewoon de mooiste en beste locatie. In ieder geval wil ik het zo ver mogelijk van de beschaving vandaan doen, en in mooie natuur.

LSD+N2O, 27 of 28e aanstaande. Heb het al wel eens ervaren, maar nog niet diep en heftig genoeg. Gister werd ik volledig in een koker van een fractal gezogen, maar dat is maar 1 laag. Ik wil door en door tot ik niet verder kan. En met deze nieuwe(erg potente) hofmannetjes ga ik sowieso voor mijn hoogste doses ooit dan. En heb alvast 75 patronen N2O.
Ik ga die trip samen met mijn beste vriend doen, en die heeft nog nooit op LSD getript, dus dat word ook leuk. Word gewoon een goeie trip en heb er zin in.

2c-B, 33mg pluggen. Mijn vorige 2c-B tripjes waren me te licht. En nu wil ik meteen voor wat vuurwerk zorgen. Dom? JA. Zin in? Zeker weten! :grin:

Candyflip, heb paar weken terug mijn eerste geslaagde candyflip gehad. Maar mijn volgende wil ik doen op Lowlands, dit zal ik op de zondag doen omdat ik de vorige keer een enorme kater had. Ik ga alleen dit keer voor net ietsjes meer MDMA en de zelfde doses LSD, 80ug en 100mg. LSD pak ik 100ug bij na 8 uur, en MDMA pak ik na 4 uur 100mg bij, en daarna na 4 uur 75mg. Dan zal ik die dag wel goed candyflippend door komen, wil het rekken over heel de dag, dus van smorgens vroeg tot diep in de nacht.


Groetjes DrippTone. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."