Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: 35+ vrouwen Hallo, wat een leuke discussie hier. Wij stel van 43 en 42 hebben pas twee jaar geleden voor het eerst een pilletje genomen en doen dit nu ongeveer 3 keer per jaar. laatste keer was het echter bij mijn vrouw (een kanjer van 42) niet goed gevallen, die is een aantal dagen behoorlijk depri geweest, maar mogelijk omdat we er 2 op een avond op hadden?? Dus zij zegt nu dat ze niks meer wil, maar we zien wel. Wij zijn dus laat begonnen en vinden het soms gewoon erg leuk. is inderdaad leuker als je met anderen samen gebruikt en van onze vriendenkring gebruikt verder niemand, maar we voelen ons nog jong van geest en lichaam en zijn er nooit eerder mee in aanraking gekomen en nu op latere leeftijd wel. En we doen wat we leuk vinden net als de jongeren en als jongeren het niet accepteren, dan maar niet. Lang leve de lol, het leven is al zo kort. Gewoon lekker gek doen als je het samen maar leuk hebt Groetjes Stelletje 3013"
"Ik heb een vraag waar ik mee worstel. Ik wil binnenkort weer eens op een feest wat hier erg geschikt voor is 1 of hooguit 2 XTC pillen slikken. Ik heb ook erg veel zin om weer eens lekker uit mijn dak te gaan op XTC na bijna een jaar. Nu is dit feest op een zaterdag en ik ga van woensdag t/m zaterdag erna fietsen in de Alpen (o.a. Alpe d'Huez beklimmen) Als ik op zaterdag XTC gebruik zal ik dan vanaf woensdag nog last kunnen hebben hiervan als ik op hoogte ga fietsen en dus echt fanatiek aan de gang moet of hooguit een dipje op disndag, wat ik soms wel heb gehad? Alvast bedankt voor de reacties"
"Bedankt voor jullie reactie. Ik heb ook aan de hand van jullie reacties besloten om in ieder geval geen XTC te nemen en dit maar lekker een andere keer te doen. Ik heb ook 2CB liggen nog. Hier heb ik nooit een dip van gekregen na afloop. Iemand daar ervaringen mee. Zou dat wel kunnen of ook maar niet doen. Werkt natuurlijk wel heel anders en absoluut geen last nadat het is uitgewerkt. Alvast bedankt"
"Hai, Ik heb een vraag die ik niet zo snel ergens beantwoord zie. Wij hebben twee weken terug XTC gebruikt. ieder een hele en na drie uur nog een hele (zie ook"wanneer 2e keer xtc bijnemen" De volgende zondagochtend hebben we beiden 5 htp geslikt en 's avonds ook weer) Nu is mijn vrouw een hele week behoorlijke depressies geweest en ze wil nu absoluut niks meer slikken omdat ze dit zo'n rotgevoel vond. het gaat nu overigens weer prima hoor. Kan dat zijn omdat ze twee pillen heeft genomen, dus teveel voor haar. Of zou een mogelijke oorzaak kunnen zijn dat ze behoorlijk stress heeft van haar werk de laatste tijd. Ik heb geen last gehad van een dip of iets dergelijks, maar mogelijk was het voor haar teveel op een avond? Wie heeft hier ervaring mee en mogelijke tips? Bedankt alvast Stelletje3013"
"Re: Wat haal/heb jij altijd in huis voor de "day after"? ALs we XTC gebruikt hebben nemen we de dag erna 5-HTP, dit doen we dan wel als de XTC uitgewerkt is anders schijnt het gevaarlijk te kunnen zijn. 5-HTP nemen we minimaal een uur of 8 na gebruik en dan de volgende dag nog een keer. Gebruiken we L-tryptofaan dan na gebruik 2 pillen en de volgende dag nog een paar maal. groetjes Stelletje"
"Hallo allemaal, Hier onze eerste ervaring met een 2CB pil. Wij zijn een stel waarvan de vrouw 6o kg en de man 85 kg weegt. Zaterdagavond 19:15 uur inname van een pil 2CB. Volgens de "uitgever" zou deze pil 18mg bevatten. Best wel nerveus na inname omdat we niet wisten wat te verwachten. We hebben een beetje ervaring met XTC (ongeveer 3x per jaar een pilletje en verder nergens mee qua drugs) Na ongeveer een half uur begon ik (de man) me wat lichtjes misselijk te voelen, niet echt heel erg maar een vreemd gevoel, mijn vrouw moest regelmatig naar de WC het eerste uur na inname van de pil. Dit zou dan wel de bodyload zijn dachten we. Na anderhalf uur (20:45 ongeveer) voelde ik eindelijk iets in mijn hoofd. een beetje licht en alsof ik in een holle kamer aan het praten was. mijn vrouw voelde nog niet echt veel. We zijn na inname trouwens op bed gaan liggen en zijn een beetje gaan lezen. Ik werd na weer een 10 minuten verder wel heel erg opgewonden en erg geil. Helaas voor mij had mijn vrouw dat absoluut niet, maar dit gevoel zakte na een tijdje weer af. Mijn vrouw lag lekker op bed en zei wel dat ze me er zo mooi uit vond zien zoals ik er stond. heel goed voor mijn ego natuurlijk hahaha. ik zat op een gegeven moment wel te staren naar haar haren en heb dat een paar minuten volgehouden, waarom weet ik niet, maar ik bleef gewoon staren. Het ene moment voelden we ons echt helemaal normaal en het volgende moment wat licht in ons hoofd alsof je teveel alcohol gedronken hebt. twee en een half uur na inname zaten we elkaar aan te kijken van"is dit nu leuk" en hebben we ons aangekleed en zijn we een stukje gaan wandelen. In het bos aangekomen zijn we op een bankje gaan zitten en zijn we ons gaan focussen op bomen. we hadden gelezen dat je het kunt sturen en ik wilde de boom zien bewegen en inderdaad, ik zag een hele dikke tak bewegen en op een gegeven moment had ik het idee dat de bomen dichterbij kwamen. mijn vrouw zag ook de dikke takken golven. en toch vonden we het niet iets waarvan we dachten, wauw, dit is fun. We zijn weer naar huis gewandeld en omstreeks 22:00 uur heb ik 3/4 pil bijgenomen en mijn vrouw een kwartje. Hier hebben we beiden weinig extra gevoel van gekregen. Mogelijk omdat we dit 3 uur na eerste inname genomen hebben. We hebben hierna eigenlijk een beetje gelegen en gevreeen, maar ook de sex voelde niet lekkerder dan zonder pil. Rond een uur of half twaalf hebben we besloten om maar te gaan slapen, wel met een beetje "helaas" gevoel. Met XTC voelen we ons beiden super en vinden we iedereen en alles leuk en mooi en het knuffelen en zoenen met elkaar is zalig. OOk zien we met XTC als hij flink inslaat alles veel scherper en helderder en willen we lekker dansen en gekdoen, maar dit vonden we beiden niet leuk en bijzonder. De dip na XTC voorkomen we door 5-HTP te slikken de dag erna, dus dat we van 2CB geen dip krijgen is ook niet echt een pre. Ik heb wel het idee dat deze pillen geen 18mg bevat hebben anders hadden ze, denk ik, wel meer moeten werken, maar misschien verwachten wij wel meer het XTC effect en is dit wel zoals het zou moeten voelen. We hebben nog een 5 tal pillen en ik ben nu wel zo dat ik het nog wel eens wil proberen. Ik durf er dan wel 2 tegelijk te nemen en misschien wel 3 ook? Het aparte gevoel in mijn maag is wel een beetje blijven hangen trouwens de hele avond. Ik kan via iemand ook pillen krijgen waar 21 mg inzit, ik denk dat ik deze maar inruil voor de 21 mg versie en het nog eens probeer. ik hoop samen met mijn vrouw, maar die weet niet of ze dit nog een keer wil. Ik wil toch een keer in mijn leven trippen hierop. LSD, paddo's etc, trekken ons niet zo aan. Oh ja, misschien nog wel belangrijk. Ik had vanaf 's middags 13:00 uur niks meer gegeten en mijn vrouw vanaf een uur of vier niet meer. Al met al een beetje teleurstellende ervaring maar misschien hebben we ons er wel teveel van voorgesteld, of het verkeerde beeld gehad na onze XTC ervaringen. Ik ga het zeker nog eens proberen met een zwaardere dosis en zal het dan laten weten of dat een hele andere ervaring was. Ik vond dat we dit met jullie moeten delen omdat wij ook erg veel gehad hebben aan de andere ervaringen op dit forum. Benieuwd wat jullie mening is over onze ervaring en of het echt aan een te lage dosis te wijten is?? Heel veel groeten veel trip plezier in de toekomst. Een stelletje"
"DrippTone zei: Grote kans dat de pillen nauwelijks wat bevatten, heb je ze laten testen? 18mg moet je echt wel goed voelen hoor. Klik om te vergroten... We hebben ze niet laten testen."
"Technofanaat zei: De eerste keer dat ik 2cb had genomen vond ik het pas na een hele tijd leuk (15mg en later nog 15mg, totaal anders dan in 1x 30mg btw!!!), omdat ik na een paar uur pas begreep wat de bedoeling was (zat ook teveel met xtc in mijn achterhoofd). Ik vind het heel anders dan xtc... wat fijn op 2cb is, is hele rustige muziek,ala dit : http://www.youtube.com/watch?v=qc1FiK_i0rE Lekker achteroverliggen op bed, en in alle rust je hele leven voorbij zien gaan. Ondanks dat je nu niet zoveel gemerkt hebt zou ik rond de 30mg nemen en niet meer. Het effect is veel extremer met een beetje meer, met 30 trip ik altijd stevig zonder echt controle te verliezen (kan nog tegen niet trippende mensen uitleggen dat ik aan het trippen ben, zonder dat ik para wordt) Ik zie 2cb als een katalysator om tot mijn diepste gedachtes en gevoelens te komen en dat kan heerlijk zijn. De weken na een goede trip zit ik altijd lekker in mn vel, in tegenstelling tot xtc. Dit middel is misschien minder prettig dan xtc (het kan ook goddelijk zijn, maar dat ligt dan meer aan jezelf dan het middel) , maar je hebt er uiteindelijk veel meer aan. Laat even een berichtje achter als jullie het weer geprobeerd hebben, lijkt me leuk om te horen of jullie er nu wel vol van kunnen genieten! Ik heb aardig wat ervaring, veel plezier met de tips en de trips Klik om te vergroten... Bedankt voor je reactie. Ik denk inderdaad dat we ons teveel het op het XTC gevoel hebben gefocust en volgende keer doen we het ook in een andere setting denken we. Ik heb intussen wel de pillen omgewisseld voor pillen met 21mg erin. De persoon waar ik de pillen van heb heeft deze zelf ook geprobeerd en vond ze erg prettig. Dus we gaan, als de tijd rijp is en we er zin in hebben, een nieuwe poging wagen en dan laten we het natuurlijk weten hoe dit gegaan is. Ben wel nieuwsgierig hoe we ons in moeten stellen dan. Met wat voor verwachtingspatroon gaan we het weer nemen. Proberen het maar over ons heen te laten komen en geen verwachtingen hebben denk ik?? Mvg Stelletje3013"
"We hebben nu de pillen omgeruild voor 21 mg (?) Vrienden van ons die ze gebruikt hebben vonden ze erg prettig dus die gaan we binnenkort eens proberen. Ik ben zelf wel van plan om na een uur of twee na inname, als ik me dan weer net als vorige keer voel, er eentje bij te nemen. Volgens mij moet dat wel kunnen als ik hier op het forum ook zaken over 2cb lees. Als we het weer gebruikt hebben laten we dat zeker weten. Ontzettend leuk om jullie reacties en tips allemaal te lezen. Ook lijkt het mij, de man, wel eens leuk om na XTC een 2cb te nemen. Volgens onze vrienden vloeit dat heel erg lekker in elkaar over? Groetjes Stelletje3013"
"Pfffffffffff 12 uur niets eten en drinken, dan leg ik het loodje. Als ik zo lang niets eet heb ik 's avonds geen zin meer in een pilletje omdat ik dan barst van de koppijn en sta te trillen als een rietje van de honger, maar ik ga mijn best doen om zo lang mogelijk vooraf niets te eten. Als je een uur of vier voor inname van de pil niets eet is je maag toch ook wel leeg of duurt dat echt zo lang? in ieder geval wederom bedankt voor alle tips. Hier kunnen we als redelijk onervaren gebruikers een hoop mee. tx."