Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drug(s) ga je gebruiken op oud&nieuw?

Welke drug(s) ga je gebruiken op oud&nieuw?

59 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vanaf 1 am in ieder geval LSD en lachgas, vast ook wel wat ketamine, alcohol zal er vast ook wel aanwezig zijn.. ik heb er wel zin in.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geen. Misschien alcohol, maar ik slaap bij 'n maat, ik moet me dus een beetje gedragen.

Olle
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#3
MDMA :hearteyes: en misschien een beetje speed om door te gaan.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#4
alcohol en waarschijnlijk maximaal 2/3 lijnen om wakker te blijven
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Klein beetje alcohol en misschien nog wat wiet maar ik ben waarschijnlijk te lui om dat te gaan halen.
i
icedheadLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat extacy en sibutramine. Waarschijnlijk nog een beetje pep en zuip :beer: .
Om uiteindelijk smorgens te crashen 2 lorazepammetjes 2,5 mg. It knocks you down.
En natuurlijk paf er tusse :stoned:

grtz iced
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
euhmm sowieso alcohol en voor de rest zie ik het wel. heb nog genoeg thuis
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
2 gram speed, met heel veel drank en een paar jointjes om de scherpe randjes er af te halen

ik sta nog open voor eventuele xtc, 2cb, ketamine of mdma, maar als je nergens op hoopt kan het alleen maar mee vallen...
p
puppycoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha de gevaarlijkste van allemaal, veel te veel alcohol ik hou het dit jaar een beetje netjes rond de jaarwisseling:P
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#10
cropp zei:
om de scherpe randjes er af te halen
Klik om te vergroten...
Je doet me denken aan dit filmpje:
http://www.dumpert.nl/mediabase/119651/ ... kwijt.html
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#11
4-FMP om te feesten, ketamine om te afteren en waarschijnlijk nog wel een clonazepam of een valiummetje als het echt afgelopen is. :rock:
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#12
whisky om warm te blijven, misschien nog een jointje voordat ik in me bed duik. En natuurlijk veel vuurwerk voor weinig geld :)
E
EmineLid
01-01-2024, 00:00
#13
mephedrone of xtc, ben er nog steeds niet uit wat ik nou zal nemen :confused:

maar dat ik me goed ga voelen is iig 1 ding wat zeker is :hearteyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
soldiermoney zei:
whisky om warm te blijven
Klik om te vergroten...
En wat als ik nou vertel dat alcohol de bloedvaten verwijdt waardoor je juist afkoelt?
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#15
ga een 30 uur feestmarathon houden, dus gaat genoeg geconsumeerd worden.

er gaat 3g ket mee, 50 ml ghb, 1g pep en mischien wat wiet voor de scherpe randjes
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#16
Arthur King zei:
Waarschijnlijk houd ik het bij een paar jointjes en een paar biertjes, misschien ook nog wat lachgas.
Klik om te vergroten...

Alleen de lachgas was niet aanwezig, geslaagd oud en nieuwtje. :)
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Joint van tevoren ( hield gezellig met pa en ma door, dus kon niet op feest blowen) en stevig met pa door gedronken !
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Is uiteindelijk 4-FMP, MDMA en een beetje pep geworden.
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#19
vode zei:
Er stond alleen bier in de planning.

Uiteindelijk is de score geworden:
- LSD
- XTC
- Speed
- Lachgas
- Goldstrike
- Wiet
Klik om te vergroten...

Haha oke dat moet een zieke nacht geweest zijn! Dat verhaal wil ik nog ff horen in m'n nieuwe topic.

Ik open een nieuw topic. Graag niet meer hierop reageren, maar reageer op "Hoe was jou oud&nieuw?"
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#20
Arthur King zei:
cropp zei:
om de scherpe randjes er af te halen
Klik om te vergroten...
Je doet me denken aan dit filmpje:
http://www.dumpert.nl/mediabase/119651/ ... kwijt.html
Klik om te vergroten...
dat zou wel echt iets voor mij zijn, zal niet de eerste keer zijn dat ik om half 5 snachts iemand compleet verward opbel om voor de lol mijn ``drugsproblemen`` even uit te leggen :grin:

ot: speed, xtc, ketamine, alcohol en wiet...

toen ik in de zaal stond en even ``nu naar buiten moest!!`` wist ik niet eens meer welke kant ik op liep...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."