Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drug(s) ga je gebruiken op oud&nieuw?

Welke drug(s) ga je gebruiken op oud&nieuw?

59 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Topic spreekt voor zich.

Me: veel alcohol, 1gr coke.

Et toi?

:wave:
*
*little star*Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ben er nog niet helemaal uit...

we zouden eerst een lekkere goede joint in elkaar zetten, maar we gaan nu naar mensen die verder niet weten dat ik blow. Dus jah ik moet nog even kijken, miss die mensen maar eens kennis laten maken met mijn jointjes :grin:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#3
Niets dus omdat een of ander vriendinnetje meegaat feesten en faliekant is tegen druggebruik.

Dus moet de vriendenkring zich maar inhouden met nieuwjaar. Geweldig :rolleyes:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Geen drugs! :)
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik houd het bij Alcohol en carbid, of is dat geen drug?
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb al gemerkt,dat wanneer je op feesten,en bepaalde activiteiten drugs neemt..de "drugs sfeer" overneemt.

ik zit dus nog zwaar te twijfelen..bij drank en coke (matig gebruik) is het wat minder,maar met xtc wordt het al snel spacen,en dan is het Jij en de drugs.en niet meer Oud en nieuw bijvoorbeeld.

ik denk dat ik het gwn gezellig bij een paar glaasjes houw,en gwn geniet van de oud&nieuw sfeer.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#7
15 gram truffels en een aantal hasjjoints. Als de truffels zijn uitgewerkt, neem ik misschien nog wel een paar biertjes.

Petrovic zei:
Ik houd het bij Alcohol en carbid, of is dat geen drug?
Klik om te vergroten...

Nee, maar carbid schieten is wel leuk. Heb ik vorig jaar gedaan. :)
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#8
Waarschijnlijk houd ik het bij een paar jointjes en een paar biertjes, misschien ook nog wat lachgas.
m
maffiamastahLid
01-01-2024, 00:00
#9
atbboy zei:
4 Harley Davidson pillen, 16 witte mitshubitshi`s, halve gram coke, gram speed, bier en nicotine!
Klik om te vergroten...

repsct!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :rockband:
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#10
atbboy zei:
4 Harley Davidson pillen, 16 witte mitshubitshi`s, halve gram coke, gram speed, bier en nicotine!
Klik om te vergroten...

Riiiiiiiiiight. :wave:
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb hier 8 pille liggen + 2 GR coke....

dus :P
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik neem 5 roze kruisjes mee getest op 165mg mdma.:)
Daar heb ik wel genoeg aan :grin:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#13
pascal828 zei:
Ik neem 5 roze kruisjes mee getest op 165mg mdma.:)
Daar heb ik wel genoeg aan :grin:
Klik om te vergroten...

Per pil? Nou dat gaat leuk worden :grin:
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#14
alcoholist zei:
ik heb al gemerkt,dat wanneer je op feesten,en bepaalde activiteiten drugs neemt..de "drugs sfeer" overneemt.

ik zit dus nog zwaar te twijfelen..bij drank en coke (matig gebruik) is het wat minder,maar met xtc wordt het al snel spacen,en dan is het Jij en de drugs.en niet meer Oud en nieuw bijvoorbeeld.

ik denk dat ik het gwn gezellig bij een paar glaasjes houw,en gwn geniet van de oud&nieuw sfeer.
Klik om te vergroten...


Ja inderdaad ik snap wat je bedoelt... daarom kies ik (onder andere) toch voor coke in plaats van MDMA. Toch weet ik dat ik uiteindelijk (na 5'en) beland bij zeker 20 strakke mensen...

Ik heb er in ieder geval zin in! Net alvast een liter baco gehaald (nee krijg ik niet op), 3 pakjes sigaretten, overlevingspakket (drinken etc.)...

Fijne jaarwisseling alvast iedereen :wave:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Beanhead zei:
pascal828 zei:
Ik neem 5 roze kruisjes mee getest op 165mg mdma.:)
Daar heb ik wel genoeg aan :grin:
Klik om te vergroten...

Per pil? Nou dat gaat leuk worden :grin:
Klik om te vergroten...
2 vrienden van me mogen er dan ook 1 opsnoepen:grin:
en je kunt er altijd wel iemand blij mee maken
R
Roseta StonedLid
01-01-2024, 00:00
#16
-Alcohol
-Wiet
-GHB
-Mephedrone (laatste +-350mg die ik nog over heb opmaken en dan vind ik het mooi geweest met dit spul)
-Misschien na de meph nog een kwart xtc pil (xtc werkt ongeveer 5x sterker bij mij dan gemiddeld)
-Wellicht nog een klein bommetje pep om lekker lang door te gaan.
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#17
1 of 2 joints, ik ga niet drinken :)
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#18
Speed + Alcohol
E
EmineLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dubz zei:
Emine zei:
mephedrone of xtc, ben er nog steeds niet uit wat ik nou zal nemen :confused:

maar dat ik me goed ga voelen is iig 1 ding wat zeker is :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Heb je die dingen nou nog steeds :P
Klik om te vergroten...

ja ik moest er in 1 keer 10 kopen, maar goed zo erg vind k dat achteraf gezien niet :grin: heb besloten dat het toch mephedrone gaat worden :rock: :hearteyes:
m
monkahLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lekkere kristallen vanaaf, en wellicht wat pep om daarna nog ff door te gaan...
En de nodige jointjes zullen er ook wel gerookt worden..

Iedereen een fijne avond toegewenst, en alvast de beste wensen ;o

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."