#1
Topic spreekt voor zich.
Me: veel alcohol, 1gr coke.
Et toi?

Me: veel alcohol, 1gr coke.
Et toi?



Petrovic zei:Ik houd het bij Alcohol en carbid, of is dat geen drug?
atbboy zei:4 Harley Davidson pillen, 16 witte mitshubitshi`s, halve gram coke, gram speed, bier en nicotine!

atbboy zei:4 Harley Davidson pillen, 16 witte mitshubitshi`s, halve gram coke, gram speed, bier en nicotine!

pascal828 zei:Ik neem 5 roze kruisjes mee getest op 165mg mdma.
Daar heb ik wel genoeg aan![]()
alcoholist zei:ik heb al gemerkt,dat wanneer je op feesten,en bepaalde activiteiten drugs neemt..de "drugs sfeer" overneemt.
ik zit dus nog zwaar te twijfelen..bij drank en coke (matig gebruik) is het wat minder,maar met xtc wordt het al snel spacen,en dan is het Jij en de drugs.en niet meer Oud en nieuw bijvoorbeeld.
ik denk dat ik het gwn gezellig bij een paar glaasjes houw,en gwn geniet van de oud&nieuw sfeer.

2 vrienden van me mogen er dan ook 1 opsnoepenBeanhead zei:pascal828 zei:Ik neem 5 roze kruisjes mee getest op 165mg mdma.
Daar heb ik wel genoeg aan![]()
Per pil? Nou dat gaat leuk worden![]()
Dubz zei:Emine zei:mephedrone of xtc, ben er nog steeds niet uit wat ik nou zal nemen![]()
maar dat ik me goed ga voelen is iig 1 ding wat zeker is![]()
Heb je die dingen nou nog steeds :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."