Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drug(s) ga je gebruiken op oud&nieuw?

Welke drug(s) ga je gebruiken op oud&nieuw?

59 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
m
maffiamastahLid
01-01-2024, 00:00
#1
atbboy zei:
4 Harley Davidson pillen, 16 witte mitshubitshi`s, halve gram coke, gram speed, bier en nicotine!
Klik om te vergroten...

repsct!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :rockband:
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#2
atbboy zei:
4 Harley Davidson pillen, 16 witte mitshubitshi`s, halve gram coke, gram speed, bier en nicotine!
Klik om te vergroten...

Riiiiiiiiiight. :wave:
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb hier 8 pille liggen + 2 GR coke....

dus :P
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik neem 5 roze kruisjes mee getest op 165mg mdma.:)
Daar heb ik wel genoeg aan :grin:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#5
pascal828 zei:
Ik neem 5 roze kruisjes mee getest op 165mg mdma.:)
Daar heb ik wel genoeg aan :grin:
Klik om te vergroten...

Per pil? Nou dat gaat leuk worden :grin:
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#6
alcoholist zei:
ik heb al gemerkt,dat wanneer je op feesten,en bepaalde activiteiten drugs neemt..de "drugs sfeer" overneemt.

ik zit dus nog zwaar te twijfelen..bij drank en coke (matig gebruik) is het wat minder,maar met xtc wordt het al snel spacen,en dan is het Jij en de drugs.en niet meer Oud en nieuw bijvoorbeeld.

ik denk dat ik het gwn gezellig bij een paar glaasjes houw,en gwn geniet van de oud&nieuw sfeer.
Klik om te vergroten...


Ja inderdaad ik snap wat je bedoelt... daarom kies ik (onder andere) toch voor coke in plaats van MDMA. Toch weet ik dat ik uiteindelijk (na 5'en) beland bij zeker 20 strakke mensen...

Ik heb er in ieder geval zin in! Net alvast een liter baco gehaald (nee krijg ik niet op), 3 pakjes sigaretten, overlevingspakket (drinken etc.)...

Fijne jaarwisseling alvast iedereen :wave:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Beanhead zei:
pascal828 zei:
Ik neem 5 roze kruisjes mee getest op 165mg mdma.:)
Daar heb ik wel genoeg aan :grin:
Klik om te vergroten...

Per pil? Nou dat gaat leuk worden :grin:
Klik om te vergroten...
2 vrienden van me mogen er dan ook 1 opsnoepen:grin:
en je kunt er altijd wel iemand blij mee maken
R
Roseta StonedLid
01-01-2024, 00:00
#8
-Alcohol
-Wiet
-GHB
-Mephedrone (laatste +-350mg die ik nog over heb opmaken en dan vind ik het mooi geweest met dit spul)
-Misschien na de meph nog een kwart xtc pil (xtc werkt ongeveer 5x sterker bij mij dan gemiddeld)
-Wellicht nog een klein bommetje pep om lekker lang door te gaan.
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#9
1 of 2 joints, ik ga niet drinken :)
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#10
Speed + Alcohol
E
EmineLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dubz zei:
Emine zei:
mephedrone of xtc, ben er nog steeds niet uit wat ik nou zal nemen :confused:

maar dat ik me goed ga voelen is iig 1 ding wat zeker is :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Heb je die dingen nou nog steeds :P
Klik om te vergroten...

ja ik moest er in 1 keer 10 kopen, maar goed zo erg vind k dat achteraf gezien niet :grin: heb besloten dat het toch mephedrone gaat worden :rock: :hearteyes:
m
monkahLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lekkere kristallen vanaaf, en wellicht wat pep om daarna nog ff door te gaan...
En de nodige jointjes zullen er ook wel gerookt worden..

Iedereen een fijne avond toegewenst, en alvast de beste wensen ;o
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Spacecake,wiet,hasj,als ik dat allemaal overleef misschien een paar glaasjes Baileys :P
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#14
heeeeel veel alcohol en misschien coke.
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mijn favoriete combinatie:
Wiet en speed. :smoke:
En wellicht ook een flesje Whiskey. :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
alcoholist zei:
ik heb al gemerkt,dat wanneer je op feesten,en bepaalde activiteiten drugs neemt..de "drugs sfeer" overneemt.
Klik om te vergroten...

Klopt, dit heb ik ook..

alcoholist zei:
ik zit dus nog zwaar te twijfelen..bij drank en coke (matig gebruik) is het wat minder,maar met xtc wordt het al snel spacen,en dan is het Jij en de drugs.en niet meer Oud en nieuw bijvoorbeeld.
Klik om te vergroten...

+1
033Amnesia zei:
Topic spreekt voor zich.

Me: veel alcohol, 1gr coke.

Et toi?

:wave:
Klik om te vergroten...

Dit. En anders gewoon speed. :beer:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hier ook veel alcohol en wat oppeppends om de nacht door te trekken :rock:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vanaf 1 am in ieder geval LSD en lachgas, vast ook wel wat ketamine, alcohol zal er vast ook wel aanwezig zijn.. ik heb er wel zin in.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Geen. Misschien alcohol, maar ik slaap bij 'n maat, ik moet me dus een beetje gedragen.

Olle
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#20
MDMA :hearteyes: en misschien een beetje speed om door te gaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."