Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerwachting van 2010

Verwachting van 2010

40 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
SimBeSimLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb geen verwachting eigenlijk, ik leef van dag tot dag. Ik zie wel, go with the flow.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
wiiiiiiiiii waaaaaaaaaat waar? Ja je vriendin! Paas die joint nou door! schiet is op! Ik heb geen zin meer om met die geile meid blond haar bruine ogen te praten!

ZE IS GEIL!

En ik dronken...

Dus dat gaat niet werken....

Snapte?
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#3
SchilDpadDo zei:
Chemical zei:
helemaal geen drug ( ook geen legale ) . Elke week in het nieuwe jaar kan ik gecontroleerd worden.
Klik om te vergroten...
Of gewoon zo veel nemen dat de test wel nep moet lijken . :openmouth:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
- Geen mdma & speed meer dit jaar...meer op de trip middelen richten
- GHB doen met vriendin
- LSD nog is keer proberen(waarschijnlijk meerdere keren als het bevalt) met mijn broertje, en nu een keer goed hoop ik :)
- 2c-b nog eens doen eventueel met broertje of vriendin, beviel wel vorige keer maar was te mild :)
- DMT proberen als ik het al durf in 2010
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik ga denk ik eens wat minder blowen, verder hoop ik op de lente en de zomer, want ik hou echt van s'nachts buiten drugs gebruiken...
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Flameon zei:
Wat is jou verwachting qua drugsgebruik in het jaar 2010?
Klik om te vergroten...

kankerhard stukgaan en het nieteens lekker vinden ..
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als ik hier in Nederland blijf, dan wordt het waarschijnlijk meer en ga ik meer verschillende dingen proberen. De planning is alleen niet om in Nederland te blijven, dus waarschijnlijk wordt het dan vooral alcohol.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
knolselderij zei:
ik hoop dat ik minder ga gebruiken
Klik om te vergroten...

Dit.
A
AricanaryLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb mezelf beloofd om flink te blijven blowen, minimaal elk weekend :)

maar ook dat ik daarbij tegelijk ook ophoud met het roken van tabak cq sigaretten ... behalve de tabak die in mn joints zit dan natuurlijk :stoned:

het zal zwaar worden :smoke: maar lukt me vast wel :rock:

:wave:
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ga weer een poging wagen van die duivelse nicotine af te komen :angry:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#11
Creatiever op het gebied van muziek, actiever op het gebied van muziek, meer inspiratie, meer muziek luisteren, meer muziek maken.

Wat drugs betreft? Ik weet niet wat ik moet verwachten, misschien meer drugs gebruiken, misschien (nog) minder, ik weet het niet, ik zie het allemaal wel.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Chemical zei:
Chris Pontius zei:
Ik zit nu een beetje op het punt dat drugs saai worden dus ik veracht dat mijn gebruik wel zal afnemen. Maar als het ineens weer komt opwaaien is dat ook niet erg :P
Klik om te vergroten...

of je kunt aan de hero beginnen :wink:
Klik om te vergroten...
Ik heb mijn anus al vele malen verkocht @ CS maar niemand die er hero voor wil bieden :(
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nou, mijn plan voor 2010 is mijn (een beetje uit de hand) gelopen verzameling eens op te maken ! Ik heb intussen van zo veel stofjes samples en halve grammen om te proberen, dat ik er gewoon niet meer allemaal aan toe kom als ik maar eindeloos door blijf sparen. Bovendien begin ik het jammer te vinden om iets op te maken, en dat betekend voor mij dat het tijd is om te stoppen met verzamelen. In het nieuwe jaar ga ik dus beginnen met alles op te maken, en zo veel mogelijk documenteren.

That's the plan :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
En ik vond dat je nu al veel gebruikte :tearsofjoy:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een serieus begin aan mijn eerste boek voel ik toch wel naderen, en dat gaat knallen.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
azgaza zei:
Met name een beetje door gaan in dezelfde lijn
Klik om te vergroten...

:grin:

Ik hoop gewoon niet teveel te gebruiken. :)
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik verwacht minder mdma te gaan gebruiken. Ik wil het wel speciaal houden.

Ketamine zal wel zijn intrede doen, één keer gedaan nu, en ik denk dat het m'n nieuwe favoriete drug is.

Voor de rest hoop ik alles een beetje netjes te houden, natuurlijk.

Naja, verder zijn mijn verwachtingen niet bijster spannend voor het nieuwe jaar. Veel zal er niet veranderen. Pas in september komt er 'n grote verandering, dan ga ik studeren. Als ik rond die tijd ook in A'dam een plekje kan vinden om te wonen zou ik helemaal gelukkig zijn.

Olle
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik hoop om in 2010 de wonderlijke stofjes die beschikbaar zijn in deze wereld te ontdekken, de frequentie mag wat mij betreft wel gelijk blijven, misschien zelfs een klein beetje stijgen. :grin:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ollemann zei:
Ik verwacht minder mdma te gaan gebruiken. Ik wil het wel speciaal houden.

Ketamine zal wel zijn intrede doen, één keer gedaan nu, en ik denk dat het m'n nieuwe favoriete drug is.

Voor de rest hoop ik alles een beetje netjes te houden, natuurlijk.

Naja, verder zijn mijn verwachtingen niet bijster spannend voor het nieuwe jaar. Veel zal er niet veranderen. Pas in september komt er 'n grote verandering, dan ga ik studeren. Als ik rond die tijd ook in A'dam een plekje kan vinden om te wonen zou ik helemaal gelukkig zijn.

Olle
Pascal
Klik om te vergroten...
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#20
minder blowen, minder drinken, speed niet meer in pieken en dalen gebruiken, meer te trippen, meer nieuwe dingen proberen en een meiske erbij zoeken, of er in ieder geval voor open staan en niet weken lang ergens in een bos met 1 maat de hele nacht gaan zitten zuipen tot we niet meer kunnen, maar te socializen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."