#1
Met name een beetje door gaan in de zelfde lijn, wel ga ik waarschijnlijk 2c-e nieuw proberen in 2010 en hoop ik op termijn wat minder joints per dag te roken, maar ik denk dat het ongeveer verder zal gaan wat het nu is, ongeveer een keer per maand een flinke LSD trip, af en toe wat lachgas, af en toe wat ander dissociatief plezier en dus één nieuwe stof.
maar lukt me vast wel
