Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerwachting van 2010

Verwachting van 2010

40 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Met name een beetje door gaan in de zelfde lijn, wel ga ik waarschijnlijk 2c-e nieuw proberen in 2010 en hoop ik op termijn wat minder joints per dag te roken, maar ik denk dat het ongeveer verder zal gaan wat het nu is, ongeveer een keer per maand een flinke LSD trip, af en toe wat lachgas, af en toe wat ander dissociatief plezier en dus één nieuwe stof.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#2
In 2010 heb ik op de zomervakantie na alleen maar stage. Dit betekend dus voor mij dat ik meer inhoud. Aan nieuwjaarvoornemens doe ik niet, ik vind het nogal apart dat mensen een bepaald punt in de agenda nodig hebben om een verandering door te brengen.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
2010 staat in het teken van het moederschap voor mij en drugs zullen dus nauwelijks deel daar van uit gaan maken. Wel ben ik van plan om volgend jaar zomer naar 1 goed feestje te gaan, maar dan logeert de kleine natuurlijk wel een weekendje bij opa en oma. :wink:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zit nu een beetje op het punt dat drugs saai worden dus ik veracht dat mijn gebruik wel zal afnemen. Maar als het ineens weer komt opwaaien is dat ook niet erg :P
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#5
Chris Pontius zei:
Ik zit nu een beetje op het punt dat drugs saai worden dus ik veracht dat mijn gebruik wel zal afnemen. Maar als het ineens weer komt opwaaien is dat ook niet erg :P
Klik om te vergroten...

of je kunt aan de hero beginnen :wink:
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik hoop wat te kunnen minderen met alcohol want dat ligt nu echt gewoon te hoog.

En daar tegenover staan dan een paar ontmaagdingen: LSD, Ketamine en 2c-b staat ook op de verlanglijst :grin:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Flameon zei:
Wat is jou verwachting qua drugsgebruik in het jaar 2010?
Klik om te vergroten...

kankerhard stukgaan en het nieteens lekker vinden ..
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als ik hier in Nederland blijf, dan wordt het waarschijnlijk meer en ga ik meer verschillende dingen proberen. De planning is alleen niet om in Nederland te blijven, dus waarschijnlijk wordt het dan vooral alcohol.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#9
knolselderij zei:
ik hoop dat ik minder ga gebruiken
Klik om te vergroten...

Dit.
A
AricanaryLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb mezelf beloofd om flink te blijven blowen, minimaal elk weekend :)

maar ook dat ik daarbij tegelijk ook ophoud met het roken van tabak cq sigaretten ... behalve de tabak die in mn joints zit dan natuurlijk :stoned:

het zal zwaar worden :smoke: maar lukt me vast wel :rock:

:wave:
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ga weer een poging wagen van die duivelse nicotine af te komen :angry:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#12
Creatiever op het gebied van muziek, actiever op het gebied van muziek, meer inspiratie, meer muziek luisteren, meer muziek maken.

Wat drugs betreft? Ik weet niet wat ik moet verwachten, misschien meer drugs gebruiken, misschien (nog) minder, ik weet het niet, ik zie het allemaal wel.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Chemical zei:
Chris Pontius zei:
Ik zit nu een beetje op het punt dat drugs saai worden dus ik veracht dat mijn gebruik wel zal afnemen. Maar als het ineens weer komt opwaaien is dat ook niet erg :P
Klik om te vergroten...

of je kunt aan de hero beginnen :wink:
Klik om te vergroten...
Ik heb mijn anus al vele malen verkocht @ CS maar niemand die er hero voor wil bieden :(
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nou, mijn plan voor 2010 is mijn (een beetje uit de hand) gelopen verzameling eens op te maken ! Ik heb intussen van zo veel stofjes samples en halve grammen om te proberen, dat ik er gewoon niet meer allemaal aan toe kom als ik maar eindeloos door blijf sparen. Bovendien begin ik het jammer te vinden om iets op te maken, en dat betekend voor mij dat het tijd is om te stoppen met verzamelen. In het nieuwe jaar ga ik dus beginnen met alles op te maken, en zo veel mogelijk documenteren.

That's the plan :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
En ik vond dat je nu al veel gebruikte :tearsofjoy:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Een serieus begin aan mijn eerste boek voel ik toch wel naderen, en dat gaat knallen.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
azgaza zei:
Met name een beetje door gaan in dezelfde lijn
Klik om te vergroten...

:grin:

Ik hoop gewoon niet teveel te gebruiken. :)
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik verwacht minder mdma te gaan gebruiken. Ik wil het wel speciaal houden.

Ketamine zal wel zijn intrede doen, één keer gedaan nu, en ik denk dat het m'n nieuwe favoriete drug is.

Voor de rest hoop ik alles een beetje netjes te houden, natuurlijk.

Naja, verder zijn mijn verwachtingen niet bijster spannend voor het nieuwe jaar. Veel zal er niet veranderen. Pas in september komt er 'n grote verandering, dan ga ik studeren. Als ik rond die tijd ook in A'dam een plekje kan vinden om te wonen zou ik helemaal gelukkig zijn.

Olle
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik hoop om in 2010 de wonderlijke stofjes die beschikbaar zijn in deze wereld te ontdekken, de frequentie mag wat mij betreft wel gelijk blijven, misschien zelfs een klein beetje stijgen. :grin:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ollemann zei:
Ik verwacht minder mdma te gaan gebruiken. Ik wil het wel speciaal houden.

Ketamine zal wel zijn intrede doen, één keer gedaan nu, en ik denk dat het m'n nieuwe favoriete drug is.

Voor de rest hoop ik alles een beetje netjes te houden, natuurlijk.

Naja, verder zijn mijn verwachtingen niet bijster spannend voor het nieuwe jaar. Veel zal er niet veranderen. Pas in september komt er 'n grote verandering, dan ga ik studeren. Als ik rond die tijd ook in A'dam een plekje kan vinden om te wonen zou ik helemaal gelukkig zijn.

Olle
Pascal
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."