#1
Nou, mijn plan voor 2010 is mijn (een beetje uit de hand) gelopen verzameling eens op te maken ! Ik heb intussen van zo veel stofjes samples en halve grammen om te proberen, dat ik er gewoon niet meer allemaal aan toe kom als ik maar eindeloos door blijf sparen. Bovendien begin ik het jammer te vinden om iets op te maken, en dat betekend voor mij dat het tijd is om te stoppen met verzamelen. In het nieuwe jaar ga ik dus beginnen met alles op te maken, en zo veel mogelijk documenteren.
That's the plan![:)]()
That's the plan