#1
mn kat gaat altijd miauwen als ik lachgas doe, smoken doe ik nooit binnen.
Drientje zei:Sigarettenrook vinden poezen meestal vies en dan knijpen ze heel demonstratief hun oogjes dicht. Ze kunnen bij mij gewoon overal heen dus dat is dan hun eigen keuze.
Drientje zei:Ik had ook altijd het idee dat ze speed lekker vond ruiken want ze zat altijd aan mijn neus te snuffelen als ik gesnoven had.
Elfquest zei:Er wordt hier binnen niet geblowt bij mijn dieren. Als je wil blowen ga je dus het balkon op.
Oom Klaas zei:Is het trouwens slecht als een poes naast je zit buiten en er komt af en toe nogal wat rook op haar af?
Oom Klaas zei:Niet dat ik het naar m'n poes toe blaas maar het waait af en toe echt recht in d'r gezicht, en dat zijn me af en toe nogal wolken![]()
Vind het altijd vreselijk zonde.Rabbithole zei:Haha, ik weet nog dat m'n broer examenstress had en een kopje valeriaanthee zette. Onze liefste Triezel (inmiddels ingeslapen) werd toen helemaal gek van de geur.![]()
Ook hadden we zo'n kartonnen langwerpige doos waaraan ze konden krabben en waar valeriaan in zat. Dat hielp ook wel om de bank een beetje te besparen.
Irie zei:Ik zal nooit een lijntje snuiven in de living,waar mijn poezen vrolijk rond dartelen. Ik ga daarvoor netjes naar de badkamer, vooral ook uit schrik dat ze zelf wat binnenkrijgen.
Mijn poezen reageren heel anders als ik drugs op heb. Van't weekend nog eens 2cb genomen (maar ook met LSD merk ik het) en dan is mijn grote poes precies angstig. Ze kan me dan ook zo aankijken met haar grote angstige ogen. Ik probeer haar dan steeds op haar gemak te stellen, maar ik voel (of denk dat ik voel) dat ze niet echt rustig wordt.
Mijn andere poes, die trekt zich nergens iets van aan.
Vroeger, als we stevig op stap gingen, en ik kwam thuis (met een goeie dosis mdma in mijn lijf), en mijn poes likte dan aan mijn hand, dan kon ze ook zo raar reageren. Dan spurtte ze door heel het huis, van links naar rechts, eerder alsof ze speed op zou hebben.
1 keer is ze (na een heftige lsd-trip) op mijn buik komen liggen, en nam ze mijn ademhaling over. Dat vond ik dan weer beangstigend, maar telkens ik ze van me af duwde, kwam ze terug, en nam ze weer controle over mijn ademhaling.
Maar wat zeker is, een poes gaat echt niet zomaar vanalles opeten hoor, onze poezen zijn ook echt vies van cola bijvoorbeeld (en terecht uiteraard, wat voor een troep daar allemaal inzit!). Zodra er nog maar een blikje open gaat in haar bijzijn, spurt ze de living uit.
Terwijl ik, zeker als ik aan het trippen ben, niets liever doe dan mijn poes strelen!![]()
W.F.L. zei:Oom Klaas zei:Is het trouwens slecht als een poes naast je zit buiten en er komt af en toe nogal wat rook op haar af?
Ja.
Oom Klaas zei:Niet dat ik het naar m'n poes toe blaas maar het waait af en toe echt recht in d'r gezicht, en dat zijn me af en toe nogal wolken![]()
Zorg dat dat niet gebeurt, lijkt me niet zo moeilijk. Het is namelijk niet goed voor je kat, maar dat weet je zelf ook wel denk ik. Alleen beslist zo'n beest niet of het nou wil blowen of niet, dus let er mee op, bitte.Vind het altijd vreselijk zonde.
Irie zei:Vroeger, als we stevig op stap gingen, en ik kwam thuis (met een goeie dosis mdma in mijn lijf), en mijn poes likte dan aan mijn hand, dan kon ze ook zo raar reageren. Dan spurtte ze door heel het huis, van links naar rechts, eerder alsof ze speed op zou hebben.
-spaceman- zei:Irie zei:Vroeger, als we stevig op stap gingen, en ik kwam thuis (met een goeie dosis mdma in mijn lijf), en mijn poes likte dan aan mijn hand, dan kon ze ook zo raar reageren. Dan spurtte ze door heel het huis, van links naar rechts, eerder alsof ze speed op zou hebben.
Dat komt waarschijnlijk omdat je na een grote dosis amfetamine, of meer, het ook uitzweet. Er komt dus drugs, voor je lichaam een stof die eruit moet, uit je poriën.
Ik denk dat de kat gewoon niet snapt waarom je zo vies smaakt en ruikt, en je als indringer ziet?Marla Singer zei:-spaceman- zei:Irie zei:Vroeger, als we stevig op stap gingen, en ik kwam thuis (met een goeie dosis mdma in mijn lijf), en mijn poes likte dan aan mijn hand, dan kon ze ook zo raar reageren. Dan spurtte ze door heel het huis, van links naar rechts, eerder alsof ze speed op zou hebben.
Dat komt waarschijnlijk omdat je na een grote dosis amfetamine, of meer, het ook uitzweet. Er komt dus drugs, voor je lichaam een stof die eruit moet, uit je poriën.
Voor zover ik weet scheid je alleen geen werkzame stoffen uit, maar alleen de afbraak er van.
Correct me if I'm wrong hoor!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."