Ik zal nooit een lijntje snuiven in de living,waar mijn poezen vrolijk rond dartelen. Ik ga daarvoor netjes naar de badkamer, vooral ook uit schrik dat ze zelf wat binnenkrijgen.
Mijn poezen reageren heel anders als ik drugs op heb. Van't weekend nog eens 2cb genomen (maar ook met LSD merk ik het) en dan is mijn grote poes precies angstig. Ze kan me dan ook zo aankijken met haar grote angstige ogen. Ik probeer haar dan steeds op haar gemak te stellen, maar ik voel (of denk dat ik voel) dat ze niet echt rustig wordt.
Mijn andere poes, die trekt zich nergens iets van aan.
Vroeger, als we stevig op stap gingen, en ik kwam thuis (met een goeie dosis mdma in mijn lijf), en mijn poes likte dan aan mijn hand, dan kon ze ook zo raar reageren. Dan spurtte ze door heel het huis, van links naar rechts, eerder alsof ze speed op zou hebben.
1 keer is ze (na een heftige lsd-trip) op mijn buik komen liggen, en nam ze mijn ademhaling over. Dat vond ik dan weer beangstigend, maar telkens ik ze van me af duwde, kwam ze terug, en nam ze weer controle over mijn ademhaling.
Maar wat zeker is, een poes gaat echt niet zomaar vanalles opeten hoor, onze poezen zijn ook echt vies van cola bijvoorbeeld (en terecht uiteraard, wat voor een troep daar allemaal inzit!). Zodra er nog maar een blikje open gaat in haar bijzijn, spurt ze de living uit.
Terwijl ik, zeker als ik aan het trippen ben, niets liever doe dan mijn poes strelen!
![:)]()