Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs en huisdieren

Drugs en huisdieren

84 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Met oud en nieuw heb ik mijn hondje 10mg oxazepam gegeven.
Hoe die daar op heeft gereageerd weet ik niet ,
ben m daarna genokt . :wave:
Is dat zielig ?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Winehouse zei:
Met oud en nieuw heb ik mijn hondje 10mg oxazepam gegeven.
Hoe die daar op heeft gereageerd weet ik niet ,
ben m daarna genokt . :wave:
Is dat zielig ?
Klik om te vergroten...

Ja, dat is heel erg dom en zielig!! Medicijnen die voor mensen bedoeld zijn, zijn absoluut niet voor dieren. Sterker nog, dit kan zelfs dodelijk zijn!! Je kan met oud en nieuw bij je dierenarts speciaal kalmerende middelen kopen, die op het gewicht en ras van jouw huisdier zijn afgestemd. Ik hoop dat je nooit meer zo achterlijk bent om je hondje jouw drugs/medicijnen te geven. Dat spoort gewoon echt niet!!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Toen ik de eerste keer uniek tripte was dat bij mijn vriendin thuis en zij heeft een kat, deze heeft de hele tijd aan mijn zij gelegen. Alsof ze wist wat ik meemaakte en gaf me kopjes, het stelde me eigelijk wel wat gerust met zo een beest naast mij.

Het was echt net of die kat samen met mij mijn demonen was aan het bestrijden.
Waarvoor dank! :hearteyes:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Winehouse zei:
Met oud en nieuw heb ik mijn hondje 10mg oxazepam gegeven.
Hoe die daar op heeft gereageerd weet ik niet ,
ben m daarna genokt . :wave:
Is dat zielig ?
Klik om te vergroten...

Wat ben jij toch een achterlijk wijf.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#5
Door jullie reacties begon ik me toch wel erg schuldig te voelen!!
Heb even aan iemand gevraagd die iets doet met dierengeneeskunde
die zei dat 10mg oxazepam toch wel veel is voor zo'n hondje, maar niet schadelijk/dodelijk.
Gelukkig.
Maar ik doe het niet meer nee.. :wink:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Winehouse zei:
Door jullie reacties begon ik me toch wel erg schuldig te voelen!!
Heb even aan iemand gevraagd die iets doet met dierengeneeskunde
die zei dat 10mg oxazepam toch wel veel is voor zo'n hondje, maar niet schadelijk/dodelijk.
Gelukkig.
Maar ik doe het niet meer nee.. :wink:
Klik om te vergroten...

En waarom heb je dat gedaan...
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#7
KoxBox zei:
Winehouse zei:
Door jullie reacties begon ik me toch wel erg schuldig te voelen!!
Heb even aan iemand gevraagd die iets doet met dierengeneeskunde
die zei dat 10mg oxazepam toch wel veel is voor zo'n hondje, maar niet schadelijk/dodelijk.
Gelukkig.
Maar ik doe het niet meer nee.. :wink:
Klik om te vergroten...

En waarom heb je dat gedaan...
Klik om te vergroten...

Mijn hond flipt van al dat vuurwerk, kdacht hem even te kalmeren :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Achzo dan is het natuurlijk gerechtvaardigd...
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#9
Winehouse zei:
kdacht hem even te kalmeren :grin:
Klik om te vergroten...

Kijk mamma een 1 voor m'n proefwerk :grin:







:rolleyes:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
wtf.. je hebt er geluk mee dat het niet schadelijk is. maar sowieso per hondje is dat verschillend. Of ik het een Sint Bernarnd geef of een keeshondje is nog al een verschil.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nathaniel zei:
Winehouse zei:
kdacht hem even te kalmeren :grin:
Klik om te vergroten...

Kijk mamma een 1 voor m'n proefwerk :grin:







:rolleyes:
Klik om te vergroten...

Voor biologie sta ik nog altijd een 7
en met die 1 erbij vast nog wel voldoende
h
hoteldebotelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Misschien een heel raar onderwerp, maar ik heb het idee dat mijn paard (is echt waar) door een onverlaat :angry: met methadon "behandeld" is. De verschijnselen die hij vertoont komen overeen met de bijverschijnselen bij
methadon gebruik. Uiteraard is er een dierenarts bij geweest, maar die kan er niets zinnigs over zeggen, alleen dat de verschijnselen niet kloppen met een normaal dieren "ziektebeeld".
Hij is erg sloom, heeft koorts, obstipatie, etc.
Heeft iemand hier ervaring mee???
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rabbithole zei:
Haha, ik weet nog dat m'n broer examenstress had en een kopje valeriaanthee zette. Onze liefste Triezel (inmiddels ingeslapen) werd toen helemaal gek van de geur. :grin: :hearteyes:

Ook hadden we zo'n kartonnen langwerpige doos waaraan ze konden krabben en waar valeriaan in zat. Dat hielp ook wel om de bank een beetje te besparen.
Klik om te vergroten...

Misschien moet ik eens wat Valeriaan meenemen naar een vriend van me die katten heeft, ben wel benieuwd hoe ze reageren. :P
I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik zal nooit een lijntje snuiven in de living,waar mijn poezen vrolijk rond dartelen. Ik ga daarvoor netjes naar de badkamer, vooral ook uit schrik dat ze zelf wat binnenkrijgen.
Mijn poezen reageren heel anders als ik drugs op heb. Van't weekend nog eens 2cb genomen (maar ook met LSD merk ik het) en dan is mijn grote poes precies angstig. Ze kan me dan ook zo aankijken met haar grote angstige ogen. Ik probeer haar dan steeds op haar gemak te stellen, maar ik voel (of denk dat ik voel) dat ze niet echt rustig wordt.
Mijn andere poes, die trekt zich nergens iets van aan.

Vroeger, als we stevig op stap gingen, en ik kwam thuis (met een goeie dosis mdma in mijn lijf), en mijn poes likte dan aan mijn hand, dan kon ze ook zo raar reageren. Dan spurtte ze door heel het huis, van links naar rechts, eerder alsof ze speed op zou hebben.

1 keer is ze (na een heftige lsd-trip) op mijn buik komen liggen, en nam ze mijn ademhaling over. Dat vond ik dan weer beangstigend, maar telkens ik ze van me af duwde, kwam ze terug, en nam ze weer controle over mijn ademhaling.

Maar wat zeker is, een poes gaat echt niet zomaar vanalles opeten hoor, onze poezen zijn ook echt vies van cola bijvoorbeeld (en terecht uiteraard, wat voor een troep daar allemaal inzit!). Zodra er nog maar een blikje open gaat in haar bijzijn, spurt ze de living uit.

Terwijl ik, zeker als ik aan het trippen ben, niets liever doe dan mijn poes strelen! :)
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#15
Irie zei:
Ik zal nooit een lijntje snuiven in de living,waar mijn poezen vrolijk rond dartelen. Ik ga daarvoor netjes naar de badkamer, vooral ook uit schrik dat ze zelf wat binnenkrijgen.
Mijn poezen reageren heel anders als ik drugs op heb. Van't weekend nog eens 2cb genomen (maar ook met LSD merk ik het) en dan is mijn grote poes precies angstig. Ze kan me dan ook zo aankijken met haar grote angstige ogen. Ik probeer haar dan steeds op haar gemak te stellen, maar ik voel (of denk dat ik voel) dat ze niet echt rustig wordt.
Mijn andere poes, die trekt zich nergens iets van aan.

Vroeger, als we stevig op stap gingen, en ik kwam thuis (met een goeie dosis mdma in mijn lijf), en mijn poes likte dan aan mijn hand, dan kon ze ook zo raar reageren. Dan spurtte ze door heel het huis, van links naar rechts, eerder alsof ze speed op zou hebben.

1 keer is ze (na een heftige lsd-trip) op mijn buik komen liggen, en nam ze mijn ademhaling over. Dat vond ik dan weer beangstigend, maar telkens ik ze van me af duwde, kwam ze terug, en nam ze weer controle over mijn ademhaling.

Maar wat zeker is, een poes gaat echt niet zomaar vanalles opeten hoor, onze poezen zijn ook echt vies van cola bijvoorbeeld (en terecht uiteraard, wat voor een troep daar allemaal inzit!). Zodra er nog maar een blikje open gaat in haar bijzijn, spurt ze de living uit.

Terwijl ik, zeker als ik aan het trippen ben, niets liever doe dan mijn poes strelen! :)
Klik om te vergroten...

Oke :)
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#16
:tearsofjoy:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
W.F.L. zei:
Oom Klaas zei:
Is het trouwens slecht als een poes naast je zit buiten en er komt af en toe nogal wat rook op haar af?
Klik om te vergroten...

Ja.

Oom Klaas zei:
Niet dat ik het naar m'n poes toe blaas maar het waait af en toe echt recht in d'r gezicht, en dat zijn me af en toe nogal wolken :beer:
Klik om te vergroten...

Zorg dat dat niet gebeurt, lijkt me niet zo moeilijk. Het is namelijk niet goed voor je kat, maar dat weet je zelf ook wel denk ik. Alleen beslist zo'n beest niet of het nou wil blowen of niet, dus let er mee op, bitte. :beer: Vind het altijd vreselijk zonde.
Klik om te vergroten...

Ik zal er goed op letten, meestal gaat ze gewoon zelf weg of ik ga een stukje verder staan. Maar soms is ze zo aanhankelijk dat ze maar bij me blijft, dan blaas ik maar alles recht omhoog zodat er zo min mogelijk bij haar komt. Gelukkig waait 't buiten ook wel weer snel weg, binnen blowen/roken doe ik sowieso niet.
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mijn kat heeft de neiging om bij mij te komen zitten als ik stoned ben, maar ze kan absoluut geen rook verdragen in haar buurt.
En toen ik en een vriend LSD hadden genomen bij mij thuis, ging mijn kat op mijn vriend liggen (die op zijn rug lag) en ze bleef er 3 uur op liggen. Ik dacht dat hij in slaap was gevallen ofzo, maar plots schiet hij wakker en hij vertelde me hoe mijn kat hem door zijn trip had geholpen. Ze had hem mentaal bijgestaan, ze zaten op dezelfde golflengte ofzoiets, ik begreep er op dat moment niet echt veel van.

Een groot voordeel is wel, ik moet niets verbergen voor mijn kat. Alles ligt altijd achter slot en grendel waar niemand bij kan, behalve ik.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb ook altijd wel het gevoel dat de kat veel dichterbij me staat als ik LSD op heb dan wanneer ik nuchter ben. Dus zo raar is het idee niet dat de kat op dezelfde golflengte zit. Je hoofd is net een radio. Tuned in op de maatschappij hoor je niets van wat je kat je te vertellen hebt. Maar verander je de zender zou het zomaar ineens kunnen dat je kat jou verstaat en andersom. Drugs verzetten je zender voor een tijdje. Elke drugs heeft een andere zender. Simpel toch?
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Irie zei:
Vroeger, als we stevig op stap gingen, en ik kwam thuis (met een goeie dosis mdma in mijn lijf), en mijn poes likte dan aan mijn hand, dan kon ze ook zo raar reageren. Dan spurtte ze door heel het huis, van links naar rechts, eerder alsof ze speed op zou hebben.
Klik om te vergroten...

Dat komt waarschijnlijk omdat je na een grote dosis amfetamine, of meer, het ook uitzweet. Er komt dus drugs, voor je lichaam een stof die eruit moet, uit je poriën.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."