Slikken (xtc, 2cb, herbal shit), roken (wiet, hasj, nicotine, salvia), drinken (alcohol), eten (LSA, spacecake, truffels), snuiven (dex, coke), inhaleren (poppers, lachgas, co2), 'sabbelen' :P (LSD).
Snuiven is mijn favoriete manier van inname.
![:hearteyes:]()
Slikken is natuurlijk ook wel handig. Blowen en salvia roken vond ik nogal een aanslag op m'n longen, hou ik niet zo van. Ben minder van de dingen eten en sabbelen, krijg kotsneigingen van LSA en truffels en LSD smaakt ook niet al te best. Inhaleren heb ik geen problemen mee.
Pluggen heb ik niks tegen, doe ik wellicht ooit nog wel. Spuiten zou ik zelf niet durven, maar als er een gekwalificeerd persoon een spuit LSD ofzo wil zetten: yes please.
![:hearteyes:]()