Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe gebruik jij dope?

Hoe gebruik jij dope?

43 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#1
Klaara zei:
Drientje zei:
Ik schreef het verkeerd. Moet keta IM zijn

Vloeibare ketamine intra musculair. Geïnjecteerd in een spier.
Klik om te vergroten...
klinkt alsof je direct verlamd neerknalt! :P maar heb sowieso nog nooit keta op, dus is een hypothese zonder goede onderbouwing :tongueout:
Klik om te vergroten...

Ergens ver verdwalen in die K-hole.

Lijkt me heerlijk :)
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Inderdaad, keta wil ik ook nog wel eens spuiten. Maarrrr, ik heb altijd trillende handen, en als ik een spuit in m'n handen heb zal dat nog wel een tikje erger worden. Misschien ooit eens door een ander laten doen. Misschien ook niet.

Ik zal wel zien of het ooit gebeurt.

Olle
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Slikken (xtc, 2cb, herbal shit), roken (wiet, hasj, nicotine, salvia), drinken (alcohol), eten (LSA, spacecake, truffels), snuiven (dex, coke), inhaleren (poppers, lachgas, co2), 'sabbelen' :P (LSD).

Snuiven is mijn favoriete manier van inname. :hearteyes: Slikken is natuurlijk ook wel handig. Blowen en salvia roken vond ik nogal een aanslag op m'n longen, hou ik niet zo van. Ben minder van de dingen eten en sabbelen, krijg kotsneigingen van LSA en truffels en LSD smaakt ook niet al te best. Inhaleren heb ik geen problemen mee.

Pluggen heb ik niks tegen, doe ik wellicht ooit nog wel. Spuiten zou ik zelf niet durven, maar als er een gekwalificeerd persoon een spuit LSD ofzo wil zetten: yes please. :hearteyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snuiven, slikken, eten en drinken.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja... stom dat ik de opties; inhaleren (gas en dergelijken) en eten (paddo's, spacecake) ben vergeten toe te voegen...
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
snuiven,slikken,roken
De rest is niet zo aan mij besteed.
L
LaunchedLid
01-01-2024, 00:00
#7
haha meer pluggers dan huiddruppelaars. zelf geen van beide geprobeerd en ook niet van plan.

ff offtopic, @spaceman dat onderschrift van jou is geniaal!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
snuiven, slikken, roken
d
duimpjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Roken, slikken/eten. Snuiven lijkt me niet echt aantrekkelijk, maar ik sluit het niet dat ik dat binnenkort aan mijn lijstje toevoeg. Spuiten gaat te fur.
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Sjeik zei:
Ik heb gerookt, gesnoven en geslikt, maar dingen zoals lachgas vallen onder inhalatie toch? :P
Klik om te vergroten...


Dito :)

Beeeb
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Launched zei:
haha meer pluggers dan huiddruppelaars. zelf geen van beide geprobeerd en ook niet van plan.

ff offtopic, @spaceman dat onderschrift van jou is geniaal!
Klik om te vergroten...

Dat is niet zo gek, vloeibare LSD is niet zo makkelijk om aan te komen. En ik word altijd een beetje moe van dat eeuwige gezeik over pluggen, wat is daar nou zo erg of raar aan?
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het gaat toch niet alleen over dingen die je kunt snuiven? Er zijn dingen die niet prettig zijn om nasaal in te nemen. Denk bijvoorbeeld aan een 2cb'tje, waarbij het wel rendabel is om veel materiaal te besparen en wat in je neus brandt als de hel. Alsnog blijft het je persoonlijke voorkeur en zie ik niet in waarom het raar zou zijn om het wel te doen. Dat heeft niks te maken met of jij het persoonlijk liever wel of niet doet.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat het een cheape methode is om drugs te gebruiken vind ik er persoonlijk een beetje minder aan. Moest de rush nou equivalent zijn aan IV zou ik het vast wel gedaan hebben, maar het hakt er minder snel in dan snuiven, je moet een spuit preparen, je krijgt gelijk aandrang en het enigste voordeel is dat je 20% van je materiaal bespaard. Lijntje speed van 150mg.. Zo zo, 30 mg bespaard. Nou, die 20% sta ik graag af, want speed kost toch niks. En daarvoor moet je dan iets in je aars stoppen, wat de meeste mensen niet zo leuk vinden.

Tenzij je graag dingen in je aars stopt, er zijn nou eenmaal mensen die dat prettig vinden. :) Sorry, maar ik hou van het hele snuifritueel en het is een effectievere methode om het spul snel in je systeem te krijgen, want je darmen liggen ietwat verder af van je hersens dan je neus. Moest IV geen naalden nodig hebben dan had ik dat vast wel gebruikt, maar ik heb een afkeer van spuiten en naalden en dat hele gedoe dus..

Unless you've got a good reason?

Overigens vallen wel meer drugs te huiddruppelen dan enkel LSD, geloof ik.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Rabbithole zei:
Het gaat toch niet alleen over dingen die je kunt snuiven? Er zijn dingen die niet prettig zijn om nasaal in te nemen. Denk bijvoorbeeld aan een 2cb'tje, waarbij het wel rendabel is om veel materiaal te besparen en wat in je neus brandt als de hel. Alsnog blijft het je persoonlijke voorkeur en zie ik niet in waarom het raar zou zijn om het wel te doen. Dat heeft niks te maken met of jij het persoonlijk liever wel of niet doet.
Klik om te vergroten...

Op je tanden bijten.. :grin:

Ik vind het alleen een rare opmerking om te vragen waarom iedereen pluggen zo raar of gek vindt, terwijl er voor een groot deel van de mensen die de gangbare drugs gebruiken er niet alleen een effectievere methode bestaat, het ook nog eens voor veel mensen onaangenaam is om hun drugs in hun aars te proppen. Wat verwacht je dan dat mensen gaan zeggen? :P
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#15
W.F.L. zei:
Rabbithole zei:
Het gaat toch niet alleen over dingen die je kunt snuiven? Er zijn dingen die niet prettig zijn om nasaal in te nemen. Denk bijvoorbeeld aan een 2cb'tje, waarbij het wel rendabel is om veel materiaal te besparen en wat in je neus brandt als de hel. Alsnog blijft het je persoonlijke voorkeur en zie ik niet in waarom het raar zou zijn om het wel te doen. Dat heeft niks te maken met of jij het persoonlijk liever wel of niet doet.
Klik om te vergroten...

Op je tanden bijten.. :grin:

Ik vind het alleen een rare opmerking om te vragen waarom iedereen pluggen zo raar of gek vindt, terwijl er voor een groot deel van de mensen die de gangbare drugs gebruiken er niet alleen een effectievere methode bestaat, het ook nog eens voor veel mensen onaangenaam is om hun drugs in hun aars te proppen. Wat verwacht je dan dat mensen gaan zeggen? :P
Klik om te vergroten...

En weer lijk je het vooral over speed te hebben. Er zijn veel meer middelen waarbij het geld bespaart om ze te pluggen, het schaadt je tanden/(neus)slijmvliezen/maagwand niet (dus goed om als afwisseling te doen), en het schijnt een heerlijke rush te geven. Dat het even onprettig is is dan maar iets waar je even doorheen moet bijten. Iets dat heel erg in je neus brandt is ook even doorbijten. En prima als mensen het zelf niet willen doen, maar dan zie ik alsnog niet in waarom het raar zou zijn als andere mensen daar geen moeite mee hebben, en dat onaangename gevoel minder zwaar vinden wegen dan de kostenbesparing, besparing van andere delen van je lichaam en het fijne en heftige effect dat het schijnt te geven.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zou nog wel eens een flinke dosis amfetamine in mijn bloed willen spuiten :hearteyes: .
Helaas ben ik een schijtert als het aankomt op naalden.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
2-Cx'jes zijn toch ook maar een fractie van de drugs die gebruikt worden in verhouding tot wiet, coke, heroine, speed, meth, ketamine, ... dat valt allemaal te roken, te spuiten of te snatzen. Ik vind het niet vreemd dat mensen dat dan doen omdat de rush beter is. Bij psychedelische drugs heb ik nooit iets van een rush gemerkt, behalve dat ie sneller inslaat dan.. Zelfde voor MDMA, dat vind ik ook zonde van te snuiven en het kost niet echt wat (als je 0.5g op een avond neemt is het al veel en dat is 15euro ofzo) en aangezien het niet echt een drug of abuse is.. Zou ik het gek vinden als je het spul niet kan betalen ofzo en daarom moet gaan pluggen. Als je het toch niet voor de rush moet doen.. En als geld of lichamelijke zo'n probleem vormen heb je volgens mij wel een drugsprobleem. Kan me moeilijk voorstellen dat pluggen onschadelijk is overigens. En dingen zoals speed en MDMA pluggen schaden je tanden wel, geloof ik, of je ze nu plugt of niet. :grin: Ik probeer alleen te zeggen dat het dus totaal niet zo ingeburgerd is (en ik begrijp ook waarom) en dat het daarom dus niet vreemd is dat mensen het gek of raar vinden. :confused: Dat is alles. Of je pluggen nu wel of niet doet is jouw zaak maar ik vind dat er best over gekankerd mag worden, net zoals dat mensen mogen zeiken over IV :) Het heeft nou eenmaal stigma, en dat neem je maar voor lief als je ermee begint.. Toch? Geldt voor drugsgebruik in het algemeen ook.

Chris Pontius zei:
Ik zou nog wel eens een flinke dosis amfetamine in mijn bloed willen spuiten :hearteyes: .
Helaas ben ik een schijtert als het aankomt op naalden.
Klik om te vergroten...

+1 :grin:


Alhoewel, "willen" is niet het juiste woord. Het lijkt me te vies en te gevaarlijk, dus ik ga het niet doen. Maar het effect zou ik wel willen proberen ja.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#18
'Geldt voor drugsgebruik in het algemeen ook', dat klopt ja, waarom kijkt iemand als jij die juist drugs gebruikt en openminded zou zijn dan zo bekrompen naar die dingen? :wink: Je zou toch beter moeten weten dan uitspraken van andere mensen zomaar overnemen. Kortzichtigheid is nou juist het probleem.

En mdma is juist schadelijk voor je tanden omdat het er langs komt als je het in je mond krijgt. Tuurlijk is het niet onschadelijk om het te pluggen, daarom zette ik er ook bij dat het voor de afwisseling goed is zodat je niet 1 deel van je lichaam teveel belast.

De rush schijnt echter wel prima te zijn, het werkt veel langer door dan snuiven, en er zijn nou eenmaal ook mensen die niet van snuiven houden. Prima als je niet houdt van een manier van inname, maar nogmaals, betekent niet dat het raar is als iemand anders het niet zo'n probleem vindt. Mensen verschillen nou eenmaal, dat maakt de wereld zo leuk.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ah, maar dat is enkel als je MDMA oplost in je drankje. Dat doe ik zelf nooit, ik maak altijd bommetjes. Dus dat het slecht voor mijn tanden is, is vooral te wijten aan de zwaaikaak en klem die ik van dat spul krijg. En dat krijg je ook door het te pluggen. :P
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#20
Drientje zei:
Snuiven, slikken, roken en pluggen. Ooit wil ik best eens Keta IV. Als ik de juiste personen kan vinden die het kunnen.
Klik om te vergroten...
Dit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."