Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe gebruik jij dope?

Hoe gebruik jij dope?

43 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou nog wel eens een flinke dosis amfetamine in mijn bloed willen spuiten :hearteyes: .
Helaas ben ik een schijtert als het aankomt op naalden.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
2-Cx'jes zijn toch ook maar een fractie van de drugs die gebruikt worden in verhouding tot wiet, coke, heroine, speed, meth, ketamine, ... dat valt allemaal te roken, te spuiten of te snatzen. Ik vind het niet vreemd dat mensen dat dan doen omdat de rush beter is. Bij psychedelische drugs heb ik nooit iets van een rush gemerkt, behalve dat ie sneller inslaat dan.. Zelfde voor MDMA, dat vind ik ook zonde van te snuiven en het kost niet echt wat (als je 0.5g op een avond neemt is het al veel en dat is 15euro ofzo) en aangezien het niet echt een drug of abuse is.. Zou ik het gek vinden als je het spul niet kan betalen ofzo en daarom moet gaan pluggen. Als je het toch niet voor de rush moet doen.. En als geld of lichamelijke zo'n probleem vormen heb je volgens mij wel een drugsprobleem. Kan me moeilijk voorstellen dat pluggen onschadelijk is overigens. En dingen zoals speed en MDMA pluggen schaden je tanden wel, geloof ik, of je ze nu plugt of niet. :grin: Ik probeer alleen te zeggen dat het dus totaal niet zo ingeburgerd is (en ik begrijp ook waarom) en dat het daarom dus niet vreemd is dat mensen het gek of raar vinden. :confused: Dat is alles. Of je pluggen nu wel of niet doet is jouw zaak maar ik vind dat er best over gekankerd mag worden, net zoals dat mensen mogen zeiken over IV :) Het heeft nou eenmaal stigma, en dat neem je maar voor lief als je ermee begint.. Toch? Geldt voor drugsgebruik in het algemeen ook.

Chris Pontius zei:
Ik zou nog wel eens een flinke dosis amfetamine in mijn bloed willen spuiten :hearteyes: .
Helaas ben ik een schijtert als het aankomt op naalden.
Klik om te vergroten...

+1 :grin:


Alhoewel, "willen" is niet het juiste woord. Het lijkt me te vies en te gevaarlijk, dus ik ga het niet doen. Maar het effect zou ik wel willen proberen ja.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#3
'Geldt voor drugsgebruik in het algemeen ook', dat klopt ja, waarom kijkt iemand als jij die juist drugs gebruikt en openminded zou zijn dan zo bekrompen naar die dingen? :wink: Je zou toch beter moeten weten dan uitspraken van andere mensen zomaar overnemen. Kortzichtigheid is nou juist het probleem.

En mdma is juist schadelijk voor je tanden omdat het er langs komt als je het in je mond krijgt. Tuurlijk is het niet onschadelijk om het te pluggen, daarom zette ik er ook bij dat het voor de afwisseling goed is zodat je niet 1 deel van je lichaam teveel belast.

De rush schijnt echter wel prima te zijn, het werkt veel langer door dan snuiven, en er zijn nou eenmaal ook mensen die niet van snuiven houden. Prima als je niet houdt van een manier van inname, maar nogmaals, betekent niet dat het raar is als iemand anders het niet zo'n probleem vindt. Mensen verschillen nou eenmaal, dat maakt de wereld zo leuk.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ah, maar dat is enkel als je MDMA oplost in je drankje. Dat doe ik zelf nooit, ik maak altijd bommetjes. Dus dat het slecht voor mijn tanden is, is vooral te wijten aan de zwaaikaak en klem die ik van dat spul krijg. En dat krijg je ook door het te pluggen. :P
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drientje zei:
Snuiven, slikken, roken en pluggen. Ooit wil ik best eens Keta IV. Als ik de juiste personen kan vinden die het kunnen.
Klik om te vergroten...
Dit.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#6
W.F.L. zei:
Ah, maar dat is enkel als je MDMA oplost in je drankje. Dat doe ik zelf nooit, ik maak altijd bommetjes. Dus dat het slecht voor mijn tanden is, is vooral te wijten aan de zwaaikaak en klem die ik van dat spul krijg. En dat krijg je ook door het te pluggen. :P
Klik om te vergroten...

Ja maar nogmaals, het is niet alleen om je tanden te besparen, maar ook je maagwand enzo. :wink: Daarom is afwisselen goed, zodat je niet 1 plek (maag, neus, tanden, darmen, whatever) teveel belast.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vraag me alleen af in hoeverre je het slijmvlies van je endeldarm aantast als je plugt. Ook wel behoorlijk denk ik.

Afwisselen zal inderdaad wel het beste zijn :)
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Inderdaad wel behoorlijk, ik denk dat ik zal moeten stoppen met het dagelijks rectaal innemen van een gram speed. :(
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rabbithole zei:
W.F.L. zei:
Ah, maar dat is enkel als je MDMA oplost in je drankje. Dat doe ik zelf nooit, ik maak altijd bommetjes. Dus dat het slecht voor mijn tanden is, is vooral te wijten aan de zwaaikaak en klem die ik van dat spul krijg. En dat krijg je ook door het te pluggen. :P
Klik om te vergroten...

Ja maar nogmaals, het is niet alleen om je tanden te besparen, maar ook je maagwand enzo. :wink: Daarom is afwisselen goed, zodat je niet 1 plek (maag, neus, tanden, darmen, whatever) teveel belast.
Klik om te vergroten...
Fuck dat, alles op 1 focussen en dat orgaan gewoon van iemand stelen als deze op is.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#10
Snuiven, slikken/drinken en op verschillende manieren roken.
Pluggen zie ik niet echt zitten omdat ik geen dingen in mn aars wil proppen en spuiten wil ik gewoon niet doen omdat ik vind dat het teveel risico's met zich meebrengt en ik sinds kort niet meer tegen injecties kan.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Snuiven, slikken en roken, dat zijn mijn gebruikelijke maniertjes. :wink:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Snuiven, slikken en roken (enkel hasj/wiet en salvia).

Ik zal vast ooit nog wel eens wat in m'n kont steken, dunkt me. Spuiten gaat me te ver, though.

Olle
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#13
Chris Pontius zei:
Snuiven slikken en roken.
Klik om te vergroten...
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oja en het inademen van lachgas en poppers... :wink:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#15
Roken, snuiven en slikken.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Snuiven, slikken, roken en pluggen. Ooit wil ik best eens Keta IV. Als ik de juiste personen kan vinden die het kunnen.
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#17
Drientje zei:
Snuiven, slikken, roken en pluggen. Ooit wil ik best eens Keta IV. Als ik de juiste personen kan vinden die het kunnen.
Klik om te vergroten...
wat houdt dat in dan? Keta IV?
of stel ik nu een heel domme vraag?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Klaara zei:
Drientje zei:
Snuiven, slikken, roken en pluggen. Ooit wil ik best eens Keta IV. Als ik de juiste personen kan vinden die het kunnen.
Klik om te vergroten...
wat houdt dat in dan? Keta IV?
of stel ik nu een heel domme vraag?
Klik om te vergroten...
Ik schreef het verkeerd. Moet keta IM zijn

Vloeibare ketamine intra musculair. Geïnjecteerd in een spier.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Snuiven, slikken en roken.

Bij voorkeur snuiven/slikken, op tweede plaats roken qua voorkeur van inname.
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#20
Drientje zei:
Ik schreef het verkeerd. Moet keta IM zijn

Vloeibare ketamine intra musculair. Geïnjecteerd in een spier.
Klik om te vergroten...
klinkt alsof je direct verlamd neerknalt! :P maar heb sowieso nog nooit keta op, dus is een hypothese zonder goede onderbouwing :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."