Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe gebruik jij dope?

Hoe gebruik jij dope?

43 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het gaat toch niet alleen over dingen die je kunt snuiven? Er zijn dingen die niet prettig zijn om nasaal in te nemen. Denk bijvoorbeeld aan een 2cb'tje, waarbij het wel rendabel is om veel materiaal te besparen en wat in je neus brandt als de hel. Alsnog blijft het je persoonlijke voorkeur en zie ik niet in waarom het raar zou zijn om het wel te doen. Dat heeft niks te maken met of jij het persoonlijk liever wel of niet doet.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat het een cheape methode is om drugs te gebruiken vind ik er persoonlijk een beetje minder aan. Moest de rush nou equivalent zijn aan IV zou ik het vast wel gedaan hebben, maar het hakt er minder snel in dan snuiven, je moet een spuit preparen, je krijgt gelijk aandrang en het enigste voordeel is dat je 20% van je materiaal bespaard. Lijntje speed van 150mg.. Zo zo, 30 mg bespaard. Nou, die 20% sta ik graag af, want speed kost toch niks. En daarvoor moet je dan iets in je aars stoppen, wat de meeste mensen niet zo leuk vinden.

Tenzij je graag dingen in je aars stopt, er zijn nou eenmaal mensen die dat prettig vinden. :) Sorry, maar ik hou van het hele snuifritueel en het is een effectievere methode om het spul snel in je systeem te krijgen, want je darmen liggen ietwat verder af van je hersens dan je neus. Moest IV geen naalden nodig hebben dan had ik dat vast wel gebruikt, maar ik heb een afkeer van spuiten en naalden en dat hele gedoe dus..

Unless you've got a good reason?

Overigens vallen wel meer drugs te huiddruppelen dan enkel LSD, geloof ik.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Rabbithole zei:
Het gaat toch niet alleen over dingen die je kunt snuiven? Er zijn dingen die niet prettig zijn om nasaal in te nemen. Denk bijvoorbeeld aan een 2cb'tje, waarbij het wel rendabel is om veel materiaal te besparen en wat in je neus brandt als de hel. Alsnog blijft het je persoonlijke voorkeur en zie ik niet in waarom het raar zou zijn om het wel te doen. Dat heeft niks te maken met of jij het persoonlijk liever wel of niet doet.
Klik om te vergroten...

Op je tanden bijten.. :grin:

Ik vind het alleen een rare opmerking om te vragen waarom iedereen pluggen zo raar of gek vindt, terwijl er voor een groot deel van de mensen die de gangbare drugs gebruiken er niet alleen een effectievere methode bestaat, het ook nog eens voor veel mensen onaangenaam is om hun drugs in hun aars te proppen. Wat verwacht je dan dat mensen gaan zeggen? :P
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#4
W.F.L. zei:
Rabbithole zei:
Het gaat toch niet alleen over dingen die je kunt snuiven? Er zijn dingen die niet prettig zijn om nasaal in te nemen. Denk bijvoorbeeld aan een 2cb'tje, waarbij het wel rendabel is om veel materiaal te besparen en wat in je neus brandt als de hel. Alsnog blijft het je persoonlijke voorkeur en zie ik niet in waarom het raar zou zijn om het wel te doen. Dat heeft niks te maken met of jij het persoonlijk liever wel of niet doet.
Klik om te vergroten...

Op je tanden bijten.. :grin:

Ik vind het alleen een rare opmerking om te vragen waarom iedereen pluggen zo raar of gek vindt, terwijl er voor een groot deel van de mensen die de gangbare drugs gebruiken er niet alleen een effectievere methode bestaat, het ook nog eens voor veel mensen onaangenaam is om hun drugs in hun aars te proppen. Wat verwacht je dan dat mensen gaan zeggen? :P
Klik om te vergroten...

En weer lijk je het vooral over speed te hebben. Er zijn veel meer middelen waarbij het geld bespaart om ze te pluggen, het schaadt je tanden/(neus)slijmvliezen/maagwand niet (dus goed om als afwisseling te doen), en het schijnt een heerlijke rush te geven. Dat het even onprettig is is dan maar iets waar je even doorheen moet bijten. Iets dat heel erg in je neus brandt is ook even doorbijten. En prima als mensen het zelf niet willen doen, maar dan zie ik alsnog niet in waarom het raar zou zijn als andere mensen daar geen moeite mee hebben, en dat onaangename gevoel minder zwaar vinden wegen dan de kostenbesparing, besparing van andere delen van je lichaam en het fijne en heftige effect dat het schijnt te geven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."