Dat het een cheape methode is om drugs te gebruiken vind ik er persoonlijk een beetje minder aan. Moest de rush nou equivalent zijn aan IV zou ik het vast wel gedaan hebben, maar het hakt er minder snel in dan snuiven, je moet een spuit preparen, je krijgt gelijk aandrang en het enigste voordeel is dat je 20% van je materiaal bespaard. Lijntje speed van 150mg.. Zo zo, 30 mg bespaard. Nou, die 20% sta ik graag af, want speed kost toch niks. En daarvoor moet je dan iets in je aars stoppen, wat de meeste mensen niet zo leuk vinden.
Tenzij je graag dingen in je aars stopt, er zijn nou eenmaal mensen die dat prettig vinden.
![:)]()
Sorry, maar ik hou van het hele snuifritueel en het is een effectievere methode om het spul snel in je systeem te krijgen, want je darmen liggen ietwat verder af van je hersens dan je neus. Moest IV geen naalden nodig hebben dan had ik dat vast wel gebruikt, maar ik heb een afkeer van spuiten en naalden en dat hele gedoe dus..
Unless you've got a good reason?
Overigens vallen wel meer drugs te huiddruppelen dan enkel LSD, geloof ik.