Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsfake!

fake!

92 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb wel eens voor een gozer die ik kende een joint gedraaid zonder iets erin. Die gozer ging helemaal raar doen, in de bosjes liggen enzo :grin: . Ik heb me helemaal kapotgelachen, en hem verteld dat het gewoon een lang sjekkie was.

En bij mij op de middelbare school hadden een paar gasten een joint voor iemand gedraaid met sjek en balhaar. :kots: Dat zou mij dan net iets te ver gaan.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
hahaha ja da is er wel beetje over..

ma wel grappig :tongueout:
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dzy zei:
Ik heb een keer paddestoelen voorgeschoteld gekregen.die niet paddo's waren. Ik walg van champiogns en alle andere soorten eetbare paddestoelen dus ik had geen idee dat het gewoon dingen van de AH waren in een paddo bakje. Was ook m'n 2e keer paddo's. Na een kwartier eindelijk alles weg, beginnen ze me keihard uit te lachen moest ik nu NOG een bakje paddestoelen opeten (nu echte paddo's)
Klik om te vergroten...

hehe :grin:
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Goanaut zei:
Lambik, jij en je vriendjes zijn volgens mij inderdaad van die stoere 'kijk-mij-ik-gebruik-drugs' gastjes, en je bent 16 ofzo..
Klik om te vergroten...
Pas op :P Hier op DF is de leeftijd nogal een zwak punt...
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#5
Goanaut zei:
Lambik, jij en je vriendjes zijn volgens mij inderdaad van die stoere 'kijk-mij-ik-gebruik-drugs' gastjes, en je bent 16 ofzo..
Klik om te vergroten...

man wat ben jij een kut vent waarom zou deze jongen nu een stoere 'kijk-mij-ik-gebruik-drugs' gastje zijn, heb jij nog nooit een grapje met je vrienden uitgehaald??
en wat is er mis met 16 zijn? ik ben liever 16 dan 18 hoor

ik heb eens horen zeggen dat een maat van me bij iemand die thuis nok lag 10 potloden in z'n gat had gestopt

dit zal wel overdreven praat zijn denk ik :P
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
barry zei:
ik heb eens horen zeggen dat een maat van me bij iemand die thuis nok lag 10 potloden in z'n gat had gestopt

dit zal wel overdreven praat zijn denk ik :P
Klik om te vergroten...


En wat heeft dat nog met drugs te maken dan? :P
G
GruwelijkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nooit echt gehad

Ja een keertje toen ik al heel veel gedronken had en me eigen goed zat voelde.
Vroeg ik elke keer aan een vriend van me of hij wijn voor me ging hale..
Elke keer kwam hij terug met een glas water maar ik merkte het verschil niet eens :tongueout:
A
AnneLid
01-01-2024, 00:00
#8
das dan mss nog verstandig van die vriend :tongueout: :wink:
A
AFCA_ErmeloLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bij ons is er zon kerel die altijd naar onze groep komt of we weed hebben.. Jah echt hebben dat ie het gratis mocht hebben dus het was december en ze verkochten al van dat halve vuurwerk van die crackling balletjes dus wij dat ding openen en een jointje met shag en die balletjes gedraait dus hij steekt dat ding op en toen begon ie te knallen het was geen gevaarlijk vuurwerk maar hij schrok wel en wij hebben heel hard gelachen :smoke:
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#10
AFCA_Ermelo zei:
Bij ons is er zon kerel die altijd naar onze groep komt of we weed hebben.. Jah echt hebben dat ie het gratis mocht hebben dus het was december en ze verkochten al van dat halve vuurwerk van die crackling balletjes dus wij dat ding openen en een jointje met shag en die balletjes gedraait dus hij steekt dat ding op en toen begon ie te knallen het was geen gevaarlijk vuurwerk maar hij schrok wel en wij hebben heel hard gelachen :smoke:
Klik om te vergroten...

Geniaal X'D
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#11
een joint kan je nog wel leuke grappen mee uithalen vind ik. Bij ons dan iets te ver. We hadden een teennagel in de joint gepleurd, en ja hij had m helemaal opgerookt.

Maargoed dat zijn grappen die doe je 1x en nooit weer. Wil me (drugs :) )vrienden voor de volle 100% vertrouwen
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gatverdamme
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Supervlieg zei:
een joint kan je nog wel leuke grappen mee uithalen vind ik. Bij ons dan iets te ver. We hadden een teennagel in de joint gepleurd, en ja hij had m helemaal opgerookt.
Klik om te vergroten...

Da is GOOR!
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#14
Supervlieg zei:
een joint kan je nog wel leuke grappen mee uithalen vind ik. Bij ons dan iets te ver. We hadden een teennagel in de joint gepleurd, en ja hij had m helemaal opgerookt.
Klik om te vergroten...
Hoe de fuck kom je nou op zoiets?? :confused:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#15
er zitten hier wel een bende saaie pieten hier op dit foum blijkbaar.
als ge uw eigen kameraden nog niet eens voor de gek kunt houden amai.
zo heb ik frisko vroeger eens een joint gerold maar inplaats van weed zat er wierook in, die wierook was wel van ut merk cannabis.
ne 1 keer trekken begon hij al te draaien, maar da was omda hij er misselijk van was.
hij heeft erna wel een echte joint gekrege (lief he)
en dan nog eens iemand bong laten roken maar wel een speciale mix
vanonder in het kopje hadden we een dode mot gelegd tabak en een heel klein beetje weed.
MAAR hij was er begaaid van en het smaakte nog lekker ook nog.
ik werd wel misselijk van die stank ma da was wel lachen.
enz.....
lachen is gezond
maar dit waren wel dingen die we vroeger deden.
denk nie da het nog lukt voor ons iets wijs te maken
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#16
maiskorrel zei:
AFCA_Ermelo zei:
Bij ons is er zon kerel die altijd naar onze groep komt of we weed hebben.. Jah echt hebben dat ie het gratis mocht hebben dus het was december en ze verkochten al van dat halve vuurwerk van die crackling balletjes dus wij dat ding openen en een jointje met shag en die balletjes gedraait dus hij steekt dat ding op en toen begon ie te knallen het was geen gevaarlijk vuurwerk maar hij schrok wel en wij hebben heel hard gelachen :smoke:
Klik om te vergroten...

Geniaal X'D
Klik om te vergroten...

dat is echt prachtig
en ben het volledig met psychaholik eens. je moet toch tegen een grapje kunnen

en die teennagel is toch niet zo goor, je rookt hem gewoon op je eet hem niet op he
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Psykaholik zei:
er zitten hier wel een bende saaie pieten hier op dit foum blijkbaar.
Klik om te vergroten...


Inderdaad.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dzy zei:
Ik heb een keer paddestoelen voorgeschoteld gekregen.die niet paddo's waren. Ik walg van champiogns en alle andere soorten eetbare paddestoelen dus ik had geen idee dat het gewoon dingen van de AH waren in een paddo bakje. Was ook m'n 2e keer paddo's. Na een kwartier eindelijk alles weg, beginnen ze me keihard uit te lachen moest ik nu NOG een bakje paddestoelen opeten (nu echte paddo's)
Klik om te vergroten...
en dit vind ik tot nu toe veruit de beste grap :P :P
da was balen zeker :wave:
u
use_allLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hmm, ik had een vriend die volgens ons nog wel eens een snuifje pikte als we even de andere kant opkeken. Het neerleggen van een lijntje vergruisde altoids heeft ons vermoeden bevestigd.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
use_all zei:
Hmm, ik had een vriend die volgens ons nog wel eens een snuifje pikte als we even de andere kant opkeken. Het neerleggen van een lijntje vergruisde altoids heeft ons vermoeden bevestigd.
Klik om te vergroten...

Altoids? Als in:
?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."