#1
Snap niet dat mensen gaan doen alsof als je niks voelt, en zo sterk kun je ook niet 'denken' dat je iets voelt, veel drugservaringen zijn daar te heftig en duidelijk voor. Als ik merk dat iets niet werkt ben ik juist teleurgesteld en probeer ik goeie shit te regelen die wel werkt..
Lambik, jij en je vriendjes zijn volgens mij inderdaad van die stoere 'kijk-mij-ik-gebruik-drugs' gastjes, en je bent 16 ofzo..
Lambik, jij en je vriendjes zijn volgens mij inderdaad van die stoere 'kijk-mij-ik-gebruik-drugs' gastjes, en je bent 16 ofzo..

Dat zou mij dan net iets te ver gaan.