Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsfake!

fake!

92 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#1
Snap niet dat mensen gaan doen alsof als je niks voelt, en zo sterk kun je ook niet 'denken' dat je iets voelt, veel drugservaringen zijn daar te heftig en duidelijk voor. Als ik merk dat iets niet werkt ben ik juist teleurgesteld en probeer ik goeie shit te regelen die wel werkt..

Lambik, jij en je vriendjes zijn volgens mij inderdaad van die stoere 'kijk-mij-ik-gebruik-drugs' gastjes, en je bent 16 ofzo..
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
kan wel grappig zijn.. bij mij hebben ze dat met weed ooit eens geprobeerd, omdat ze dachten dat ik met echte weed ook fakete dat ik stoned werd :confused:

niet gelukt dus :)

een lijn zout ipv speed is ook al gebeurd :mrgreen:
die zelfde avond was het bijna gelukt om de gever van de zoutlijn een dafalan te laten snuiven, wat was die lang bezig met kappen :grin:
iemand een joint laten rollen met een hasjachtig steentje :wink:
ik vind het wel lachen, kga akkoord me Saivy :tongueout:

en tja als het gewoon onder vrienden is en geen geld mee gemoeid is, kan het toch geen kwaad.. kvind het maar dwaas dat jullie daarover neuten, wat voor saaie mensen zijn jullie toch :confused: of is drugs een emotioneel kwetsbare plaats bij jullie die echt heel gevoelig ligt? :cry:

DIE EMO-KIDS!! :angry:

:wave:
C
ChrizonezLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lambik zei:
hebben jullie ook weleens je maten voor de gek gehouden met drugs?

ik heb bijvoorbeeld gezecht van ja , in deze jonko zit hasj in te lekker gewoon moet je ook? , die gene zij natuurlijk ja en het mooie er van was dat er geen hasj in zat en hij super nep deed , net alsof ie echt stoned was!
was echt om te lachen! :mrgreen:

tijdje terug ook gedaan met , een lacoste flesje ik zei dat er mioxide inzat ( zelfverzonnen ) + dat je er super high van werd.
wat was het effect weer nep high en net alsof doen of hij stoned was!


k vindt het maar prachtig en hun maar nep doen!
Klik om te vergroten...

je moet wel opletten dat veel syntetische drugs ook psychisch zijn dus bij sommige drugs moet je ook wel faken om het gevoel te evrsterken en dan komt de rest vanzelf wel :)
L
LambikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Goanaut zei:
Lambik, jij en je vriendjes zijn volgens mij inderdaad van die stoere 'kijk-mij-ik-gebruik-drugs' gastjes, en je bent 16 ofzo..
Klik om te vergroten...

ik ben 16 ja , en nee ik doe niet stoer met drugs en nee ik spot niet met mensen die drugs gebruiken
maar hoe nu het topic verloopt gaat het wel al een stukje beter!

gewoon of je wel eens je vrienden voor de gek heb gehouden , of zelf welleens bent voor de gek gehouden! :wink:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb wel eens voor een gozer die ik kende een joint gedraaid zonder iets erin. Die gozer ging helemaal raar doen, in de bosjes liggen enzo :grin: . Ik heb me helemaal kapotgelachen, en hem verteld dat het gewoon een lang sjekkie was.

En bij mij op de middelbare school hadden een paar gasten een joint voor iemand gedraaid met sjek en balhaar. :kots: Dat zou mij dan net iets te ver gaan.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
hahaha ja da is er wel beetje over..

ma wel grappig :tongueout:
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dzy zei:
Ik heb een keer paddestoelen voorgeschoteld gekregen.die niet paddo's waren. Ik walg van champiogns en alle andere soorten eetbare paddestoelen dus ik had geen idee dat het gewoon dingen van de AH waren in een paddo bakje. Was ook m'n 2e keer paddo's. Na een kwartier eindelijk alles weg, beginnen ze me keihard uit te lachen moest ik nu NOG een bakje paddestoelen opeten (nu echte paddo's)
Klik om te vergroten...

hehe :grin:
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Goanaut zei:
Lambik, jij en je vriendjes zijn volgens mij inderdaad van die stoere 'kijk-mij-ik-gebruik-drugs' gastjes, en je bent 16 ofzo..
Klik om te vergroten...
Pas op :P Hier op DF is de leeftijd nogal een zwak punt...
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#9
Goanaut zei:
Lambik, jij en je vriendjes zijn volgens mij inderdaad van die stoere 'kijk-mij-ik-gebruik-drugs' gastjes, en je bent 16 ofzo..
Klik om te vergroten...

man wat ben jij een kut vent waarom zou deze jongen nu een stoere 'kijk-mij-ik-gebruik-drugs' gastje zijn, heb jij nog nooit een grapje met je vrienden uitgehaald??
en wat is er mis met 16 zijn? ik ben liever 16 dan 18 hoor

ik heb eens horen zeggen dat een maat van me bij iemand die thuis nok lag 10 potloden in z'n gat had gestopt

dit zal wel overdreven praat zijn denk ik :P
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
barry zei:
ik heb eens horen zeggen dat een maat van me bij iemand die thuis nok lag 10 potloden in z'n gat had gestopt

dit zal wel overdreven praat zijn denk ik :P
Klik om te vergroten...


En wat heeft dat nog met drugs te maken dan? :P
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb wel eens van vrienden gehoord dat ze wat vrienden hadden opgelicht :P
Schaamhaarjoint, vitamine-c pil, tabakjoint. Die gasten elke keer 'onder invloed'
H
H3DII31Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Een grapje af en toe relativeert en is gewoon gezond. Zeker niet erg. Maar houdt grapjes rondom drugs bij af en toe zou ik zeggen, je moet niet hebben dat je elkaar op een punt niet meer kan vertrouwen, zeker niet bij drugs. Het is niet zomaar speelgoed.
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het aan een vriend verkopen zou ik zeker niet doen!

Wel een keer wat bloemblaadjes in een zakje gekocht, gezegd dat het van de smartshop kwam en je dikke visuals er van krijgt.

Hij ging roepen dat hij een lama zag, wij hem uitlachen. Kijken we achter ons, zitten er dus wel degelijk lama's bij zo'n kinderboerderij hier :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."