Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIets tegen zenuwen.

Iets tegen zenuwen.

36 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo beste forumleden,

Ik ben nu al 4 keer op geweest voor mijn rijexamen en zak elke keer puur door mijn zenuwen. Als ik gewoon tijdens rijles rijd gaat het perfect. Maar zodra ik op examen ga dan komen die rot zenuwen en zak ik elke keer weer.

Nu vroeg ik me af of iemand van jullie een goede tip heeft voor een middeltje tegen de zenuwen.
Let op ik moet nog wel auto rijden, dus het moet wel verantwoord zijn.

Alvast bedankt :stoned:
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#2
Daar zou ik toch geen drugs voor gaan gebruiken, hoe mild ook. Eerder wat meditatie, en voor je de wagen instapt even goed op je ademhaling letten en goed aarden, visual yourself as a succesfull (wo)man :)

succes!
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou het is zeer extreem bij mij deze zenuwen vandaar dat ik toch iets wil nemen.

Maar ik doel ook niet echt op drugs maar meer een "medicijn" achtig iets, wat uiteindelijk ook een soort van drugs is maar goed.
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#4
propopanol kun je aanvragen via je huisarts zeker als je al 4 x gezakt bent en je huisarts zal niets anders dan begrip tonen ... je hebt er 100% recht op ouwe !!

tegen exmanenvrees en toegestaan tijdens het rijden, ik kreeg het voor het afrijden helemaal legaal icm dextro ...

je moet wel van te voren een lesje doen erop misschien ben je en uitzondering, dat geldt altijd.

:hearteyes:

je kan het

succes

:wave:

geslaagd
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
GHB. :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Alprazolam
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zou iets uit de natuurlijke hoek kiezen. Valeriaan helpt tegen zenuwen en er zijn speciale pilletjes van Dr. Vogel tegen examenvrees.
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rhodiola rosea werkt er ook zeer goed tegen, is legaal te verkrijgen.
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Misschien beta blokkers?
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat is wel goed idd. 0.5 mg maar liever wel Retard, dan blijft de plasmaspiegel (ofzoiets) een beetje stabiel
( dan heb je geen piek maar blijft het effect geleidelijk)
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#11
Stylus zei:
Misschien beta blokkers?
Klik om te vergroten...
Dit! Ga naar je huisarts en vraag hem naar propranolol en vertel je verhaal. Dit zorgt ervoor dat je helemaal geen stress hebt en je hartslag niet omhoog vliegt. Stond een lange tijd geleden een artikel over in de krant. Andere dingen heben licht of voelen echt als drugs aan en dat is hier niet het geval.
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hardstikke bedankt voor jullie reacties allemaal!

Ik denk dat ik maar voor die beta blokkers ga, binnenkort even langs de huisarts.

Ennuh fijn weekend allemaal :stoned:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#13
Xanax retard ?

Gedrogeerd examens doen is ook niet slim, maak je brokken.

Maar lage dosis zou kunnen


Beta-blokkers beter idd.
S
StilnoctRocksLid
01-01-2024, 00:00
#14
1 xanaxje van 0,5 mg en alles voelt perfect aan ! daarom da mensen verslaafd worden aan xanax omdat alles perfect is als je 1 neemt . En niemand die iets zal merken of je dat hebt genomen ...
S
StilnoctRocksLid
01-01-2024, 00:00
#15
Winehouse zei:
Dat is wel goed idd. 0.5 mg maar liever wel Retard, dan blijft de plasmaspiegel (ofzoiets) een beetje stabiel
( dan heb je geen piek maar blijft het effect geleidelijk)
Klik om te vergroten...


xanax retard begint maar stabiel te worden als je het een paar dagen na elkaar neemt
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb zelf mijn rij examen gehaald met beta blokkers, werkte perfect. :grin:
B
BontkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#17
150 Euro voor de examinator?
E
EendagsvliegLid
01-01-2024, 00:00
#18
Betablockers zijn geniaal. Ben verslaafd aan dat spul.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Petrovic zei:
Stylus zei:
Misschien beta blokkers?
Klik om te vergroten...
Dit! Ga naar je huisarts en vraag hem naar propranolol en vertel je verhaal. Dit zorgt ervoor dat je helemaal geen stress hebt en je hartslag niet omhoog vliegt. Stond een lange tijd geleden een artikel over in de krant. Andere dingen heben licht of voelen echt als drugs aan en dat is hier niet het geval.
Klik om te vergroten...

Ik raad je echt met volle overtuiging betablokkers aan!!! Zeg gewoon tegen je huisarts dat je al vaak bent gezakt door je zenuwen, ik heb exact hetzelfde gedaan en het hielp echt ontzettend goed tegen dat nare gevoel in m'n maag, en het hielp me echt om rustig te blijven! Zou je verder weinig dingen aanraden omdat je natuurlijk niet onder invloed van iets wil rijden, maar m'n huisarts raadde me dit zelf aan en ik was er echt dolblij mee. :hearteyes: Anders had ik waarschijnlijk staatsexamen moeten doen. Succes!
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Allemaal hardstikke bedankt voor jullie reacties.

Ik heb uiteindelijk die betablokkers gepakt en inderdaad wat een wondermiddeltje is dat.

Dus met andere woorden: ik ben eindelijk geslaagd haha :rockband: :rockband:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."