#1
Rabbithole zei:Sublimo zei:Bèta-blokkers zijn niet de juiste keuze hier, het kan ook zorgen voor een enorme bloeddrukval waardoor je duizelig wordt en op de grond valt. In dit geval, als je aan het rijden bent, krijg je nog een ongeluk. Ik zou er toch maar voorzichtig mee zijn.
Sowieso geen drugs nemen en als echt niks anders helpt eerst een aantal keer experimenteren met een bèta-blokker voordat je achter het stuur stapt![]()
Als je alle reacties had gelezen had je gezien dat ze al bètablokkers heeft gebruikt en hiermee haar rijbewijs heeft gehaald.Om bètablokkers als drug te bestempelen gaat me een beetje ver, het is ook gewoon toegestaan om ermee achter het stuur te kruipen, en bovendien raden huisartsen het zelfs aan bij extreme zenuwen bij het afrijden. Volgens mij zijn die risico's die jij noemt ook verwaarloosbaar als je gewoon een normale bloeddruk hebt.
Oeps
Toch zou ik oppassen als je een normale bloeddruk hebt. Bij astma mag het ook absoluut niet worden gebruikt.
