#1
Oom Klaas zei:Drientje zei:Ik heb geen vrienden.![]()
Dan kan je dus vet veel drugs gebruiken.
Oom Klaas zei:Drientje zei:Ik heb geen vrienden.![]()
Dan kan je dus vet veel drugs gebruiken.
BT2303 zei:Het punt is dat ik geen toffe vriendengroep heb die niet overal open voor staan. Ik blow wel eens met ze, ik heb salvia/paddo's met ze gedaan, we hebben samen spacecake gegeten, maar daar houdt het mee op.

BT2303 zei:En ik heb ook totaal geen connectie met de mensen die jullie "drugsvrienden" noemen. Mijn zwakke punt ligt namelijk bij het feit dat ik geen vrienden kan zijn met iemand waarmee ik geen diepere band heb. Mensen die heel oppervlakkig zijn negeer ik. Daarom schrik ik vaak mensen af, denk ik.
Je begrijpt het verkeerd Berbatov.Berbatov zei:BT2303 zei:Het punt is dat ik geen toffe vriendengroep heb die niet overal open voor staan. Ik blow wel eens met ze, ik heb salvia/paddo's met ze gedaan, we hebben samen spacecake gegeten, maar daar houdt het mee op.
Ahh, arme jongen toch. Wat een losers, echt geen toffe vriendengroep. Ze willen niet eens harddrugs doen. Snel nieuwe vrienden zoeken!![]()
langeman zei:Vriendschap is een illusie.
Exceptional Insight zei:Proberen dus. Als ze dat doen, waren het geen vrienden.BT2303 zei:Ik ben ook bang dat ik uit de groep wordt gegooid als ik bijvoorbeeld op een festival wat zou kopen.


Ja. Als je dochter van 13 zich laat daterapen.KoxBox zei:Teen's friends![]()
Heb ik van een Amerikaanse kutsite hoorExceptional Insight zei:Ja. Als je dochter van 13 zich laat daterapen.KoxBox zei:Teen's friends![]()
BT2303 zei:Hey allemaal. Dit is misschien een heel stom topic, maar daar gaat het nu niet om. :P
Ik heb tot nu toe nog geen harddrugs gebruikt. Dit komt niet omdat ik het niet tegenkom of omdat ik anti-harddrugs ben. Het punt is dat ik geen toffe vriendengroep heb die niet overal open voor staan. Ik blow wel eens met ze, ik heb salvia/paddo's met ze gedaan , we hebben samen spacecake gegeten, maar daar houdt het mee op. Mijn vrienden staan gewoon niet zo erg open voor experimenteren zoals ik ervoor open sta.
Er is een persoon die daar voor open staat, maar als ik drugs met hem gebruik, of met hem ga drinken, ga ik me altijd aan hem ergeren.
Ik zou gewoon het liefst met een van mijn vrienden willen trippen/gaan of wat dan ook, maar ik weet niet zo goed hoe ik dat kan brengen. Ik ben ook bang dat ik uit de groep wordt gegooid als ik bijvoorbeeld op een festival wat zou kopen.
Zijn jullie ook in je eentje begonnen of werden jullie meer door de groep meegenomen?
Of typ ik nou een verhaaltje wat nergens op slaat?
langeman zei:Rabbithole zei:Nu spreek je jezelf tegen. Je zegt dat echte vriendschap niet bestaat, maar toch heb je het gehad..? Hoe kun je iets hebben (gehad) dat niet bestaat?
Ik zei niet dat het niet bestaat, ik zei dat het een illusie is. Illusies bestaan wel degelijk en vriendschap dus ook; ik heb ze gehad, enkele heb ik nog steeds en hopelijk komt er af en toe nog een bij (al dan niet ter vervaning van een verdwenen vriendschap). Die illusies kunnen heerlijk zijn, totdat je erachter komt dat het een illusie was.
Het is wat negatief, maar zoals ik al zei er zit een kern van waarheid in. Zolang je dat beseft hoeft dat geen probleem te zijn of is het zelf juist wat de vriendschap leuk maakt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."