#1
Je begrijpt het verkeerd Berbatov.Berbatov zei:BT2303 zei:Het punt is dat ik geen toffe vriendengroep heb die niet overal open voor staan. Ik blow wel eens met ze, ik heb salvia/paddo's met ze gedaan, we hebben samen spacecake gegeten, maar daar houdt het mee op.
Ahh, arme jongen toch. Wat een losers, echt geen toffe vriendengroep. Ze willen niet eens harddrugs doen. Snel nieuwe vrienden zoeken!![]()