Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, ik heb een vraagje over wietzaden. thuis heb ik nog een 30tal zaadjes liggen die ik van iemand heb gekregen. Maar een tijdje geleden had ik er een paar geplant maar nu blijkt mijn plantje mannelijk te zijn. Nu mijn vraag: Zijn er mannelijke en vrouwelijke zaden, of is het 50/50 kans dat je mannelijk of vrouwlijke plant gaat hebben uit je zaad? Miss rare vraag maar ja.. Groetjes"
"PepTalk zei: Je hebt hierin 2 verschillende zaden. 1. Regulier zaad, waarbij er inderdaad 50/50 kansen zijn. (Schijnt nog wel afhankelijk te zijn van de kiem/groei omstandigheden). 2. Feminized zaad, dit is speciaal gekweekt zaad waarbij in theorie 100% vrouwlijke planten moeten komen. In de praktijk echter zitten hier een hoop herma(gevoelige) planten tussen. Dat je een mannetje hebt is dus helemaal niet zo raar. En gewoon opnieuw proberen. Maar ben je nu zo maar wat aant aankloten om alvast wat ervaring te hebben voor dit voorjaar, of heb je een binnentuintje? Klik om te vergroten... Ik heb thuis een 4 tal plantjes onder groeilamp staan. Dit plantje heb ik al redelijk lang. Die andere 4 is van het zelfde zaad juist geplant. Maar ik vroeg me dus af of uit de zaadjes dan ook mannelijke plantjes gingen komen. Maar het is dus 50/50 kans. Ik zal dus gewoon moeten afwachten tot ze wat groter zijn. bedankt"
"Hallo. Ik wist niet juist waar ik dit bericht moest laten dus doe het maar hier. Ik ben al een tijdje verslaafd aan wiet/hasj.Heb ook een keertje XTC geprobeerd maar vond het iets te "zwak". Maar ik wil eens iets anders proberen. Nog niet direct LSD of heroine, maar iets waar je toch bij tripd, maar niet te extreem. Wel dat is het juist, ik weet niet juist wat ik nu eens moet proberen... Ik heb al over alle drugs een beetje zitten opzoeken maar ik zou echt niet weten wat te nemen. Kan iemand mij verder helpen? Groetjes"
"Toen ik 13 was, was ik totaal niet met drugs bezig. Laat staan dat ik ermee wou experimenteren Laten we zeggen dat jij mee wilt gaan met de groep, en ook eens wil proberen omdat je denkt dat het stoer is. Deed ik vroeger ook met sigaretten. Toen ik 12 was al verstokte roker. Gewoon omdat ik zo stom was om mee te doen met de groep. Maar volgens mij ken je alleen de positieve kant van het nemen van drugs. Je moet ook de kleine lettertjes lezen en de nadelen van drugs bekijken. Als je dan nog wilt beginnen met drugs zou ik niet meteen gaan trippen, maar doe dan eens een joint. Mijn advies: Ga met een paar maten samen een joint roken. Je zult het wel leuk vinden, je ziet bij wiet ook niet de negatieve kant in Als je het gewoon bij een jointje houd, en niet met de harddrugs begint , zal het wel goed komen. Als je wat ouder en volwassener zijt kan e al eens denken aan iets anders."
"Hallo, ik heb zaadjes besteld van Chrystal. Ze zeggen mij dat dat goed is om mee te beginnen, ik heb nog nooit gekweekd. { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Dus ik heb een paar vraagjes. Eerst en vooral ga ik hem binnen kweken. Ik heb mij laten vertellen dat je hem in licht moet zetten en er een glaasje water naast moet zetten zodat het water verdampt en de plant het water kan opnemen. Is dat goed? Ik heb nog nooit een plantje gehad, daarmee dat ik een beetje indormatie wil over kweken. Ik wiet niets over kweken daarom dat ik een nieuw topic heb begonnen zodat ik alle informatie in 1x kan lezen. Eigelijk moet ik alles weten over kweken van de Chrystal. Bijvoorbeeld: Mag hij in je kamer staan voor een raam? Wanneer en hoeveel water moet je hem geven? Hoe lang duurt het eer dat je plantje rijp is om te oogsten? Moet ik hem meststoffen geven? Ook voor als er knopjes zijn aangekomen, haal ik ze eraf en dan moet ik ze drogen. Maarja, hoe moet ik ze drogen? Gewoon tussen een telefoonboek leggen? Ik hoop dat al mijn vragen beantwoordt gaan geraken. Alvast bedankt."
"bosvos zei: heb vandaag net een paar zaadjes binnengekregen. Ga dit topic dan ook blijven volgen. Maar heb nog een extra vraagje: overal lees ik dat universele potgrond het beste is. Maar nu zag ik hier opeens een nieuwe zak potgrond staan: potgrond voor kamerplanten. Zou ik dit ook kunnen gebruiken? Zou nogal onnozel zijn om een nieuwe zak te gaan halen als er thuis al eentje staat (al vermoed ik dat het niet bruikbaar zal zijn, aangezien ze toch wel wat meststoffen door die potgrond draaien?) Klik om te vergroten... Effe vraagje want jij woont ook in Belgie. In belgie mag je maar 1 plantje kweken zeker? Maar ik heb 10 zaadjes besteld, stel dat er daar 5 van uitkomen, dan ik er toch moeilijk 4 ervan gaan kapot doen ?? Mijn oplossing is mijn plantjes op zolder te laten kweken onder een lamp van 400w. Maar op zolder is het ook nogal warm en heb schrik dat de plantjes gaan verdorren ?"
"Green tea"
"Pompi Dom"
"Hallo, ik heb thuis een mooi wietplantje staan, maar ik heb er een aantal problemen mee. Mijn plantje groeit enkel in de hoogt, maar niet in de breedte. Mijn plantje is ongeveer 30cm groot. Ik kan effe geen foto van mij plantje hier zetten wegens technische problemen ,maar ik zal de 'situatie' eens proberen te schetsen. Vanonder hangen 2 verrotte blaadjes, dan komt is er in de helft van mijn plant nog 2 takjes en vanboven nog eens 2 keer. Ja ik kan het echt niet goed uitleggen maar ik vind dat mijn plantje veel te kaal is. Ik zou echt niet weten of dit normaal is of niet. Da blaadjes zien er heel mooi... Bedankt"
"Ik heb juist 10 zaadjes gekregen voor mijn wietplantje. ik weet niet welk soort het is maar ik weet wel dat het voor binne -en buitenkweek is :d Maar he begint kouder te worde en de dag begint in te korte; Dus zou ik best mijn potten nog een maandje buite zetten en dan binnen als het kouder begint worde ?"