Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGoed verstopt

Goed verstopt

63 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
o
overalennergensLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ik ermee over straat, dan zit het in me jaszak of in me portemonnee. Ligt er aan welk stofje ik bij me heb.

Thuis zit het in het kartonnen doosje van een harde schijf die ik ooit eens heb gekocht..
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Op tafel in de fruitschaal.....
k
ketisheavenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beanhead zei:
Dat is dus de wondere wereld van een kunstschool. Maar die school staat algemeen wel bekend als een drugskot.
Klik om te vergroten...

Ottogracht in Gent? Staat er ook wel zo voor bekend.

Ontopic: Ik hoef het nergens te verstoppen thuis. En op plaatsen waar ze controleren neem ik wijselijks niets mee.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ketisheaven zei:
Beanhead zei:
Dat is dus de wondere wereld van een kunstschool. Maar die school staat algemeen wel bekend als een drugskot.
Klik om te vergroten...

Ottogracht in Gent? Staat er ook wel zo voor bekend.
Klik om te vergroten...
Heerlijke mensen op die school :grin:
Leg anders een chill park tussen een handelsschool en een kunstacademie, no shit dat het bekend komt te staan als een drugspark :rolleyes:

Baudelo :hearteyes:


OT: ik heb ooit eens een stashbox op azarius gekocht, een klein blikje. Daar gooi ik alles in, en die steek dan achteraan in een la of zo. Als er vrienden komen smoken die tegen harddrugs zijn haal ik de wiet er gewoon op voorhand uit.
E
EllaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je echt hardcore moet verstoppen voor een grensovergang bijvoorbeeld of een extreem streng deurbeleid (dat ze je tas uitpluizen inclusief portomonnee, je helemaal fouilleren etc...) dan stop je de drugs in een zakje. Dat zakje stop je in een groter zakje. Die 2 zakjes stop je in een condoom. Wat glijmiddel erbij en het kan zo in je va-jay-jay.

En voor diegene die geen vagina hebben dan maar in je ass.... Ik zou dan wel goed spoelen van te voren anders krijg heb je stront aan de knikker.... :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zie niet in waarom ik het zou moeten verstoppen...
M
MrEkoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als ik onderweg ben, zit het meestal gewoon in m'n portefeuille, in het hoesje van m'n busabonnement. Als ik het wil verstoppen heb ik een speciaal zakje langs de binnenkant van m'n broek, dat met velcro dicht zit (heeft m'n oma erin gemaakt om m'n geld in te steken voor als ik op reis ben :grin: ; waarvoor ik het dan ook voornamelijk gebruik).
Ik woon alleen, maar verstop het wel. Toen ik hier ging wonen stond er nog een hoop rommel in, van de eigenaar, die per sé wou dat ik het bewaarde; m'n stash zit nu in een oude ijskast, die staat achter de deur van m'n rommelkamer. Die ijskast kan niet zomaar open, omdat er een stop in de grond zit, voor de deur van de kamer, maar die is er zeer makkelijk uit te draaien.
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#8


Ik heb zoiets, eerder voor de grap dan voor functionaliteit, veel past er niet in, maar politie heeft het al wel eens vastgehad en mooi teruggegeven.
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#9
in de lade als het om wiet en hash gaat (soms slingert het ook wel eens rond)
in mijn kluisje met sleutel die daarna op slot gaat (als het om "hard" drugs gaat)
U
UnknownLeprechaunLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jow Forum

Als je over straat loopt met drugs op zak
of bij je thuis leven er ook mensen die niet van je drugsgebruik mogen afweten
waar verstop/bewaar jij je middelen dan ?

Ik heb vaak een trainingsbroek onder mijn jeans aan en steek het dan in een van die zakken.
Als ik dan gewoon mijn jeanszakken moet legen of die van m'n jas is er niets te vinden.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vergeet het altijd :tearsofjoy:

Maar als ik eraan denk dan gewoon bij men ballen.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Walldac zei:
Ik heb vaak een trainingsbroek onder mijn jeans aan en steek het dan in een van die zakken.
Als ik dan gewoon mijn jeanszakken moet legen of die van m'n jas is er niets te vinden.
Klik om te vergroten...

Is dat niet verschrikkelijk warm? o.o

Ontopic: Ik verstop het eigenlijk zelden. Als ik iets verstop heb ik 't idee eerder nerveus te worden, en daardoor dus op te vallen. Gewoon in m'n zak of portemonnee net of het de nomaalste zaak van de wereld is, si dan ook zo. ;3
U
UnknownLeprechaunLid
01-01-2024, 00:00
#13
TeKNoZem zei:
Walldac zei:
Ik heb vaak een trainingsbroek onder mijn jeans aan en steek het dan in een van die zakken.
Als ik dan gewoon mijn jeanszakken moet legen of die van m'n jas is er niets te vinden.
Klik om te vergroten...

Is dat niet verschrikkelijk warm? o.o

Ontopic: Ik verstop het eigenlijk zelden. Als ik iets verstop heb ik 't idee eerder nerveus te worden, en daardoor dus op te vallen. Gewoon in m'n zak of portemonnee net of het de nomaalste zaak van de wereld is, si dan ook zo. ;3
Klik om te vergroten...

Neen dat valt wel mee, aangezien ik dit doe als het winter wordt en als het egt warm begint te worden dan stop ik daar automatisch mee.
en dan vind ik wel een andere plek :grin:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wou al zeggen. xD
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Thuis gewoon op mn kamer in een la, en als ik naar een feest ofzo inderdaad gewoon in mn portemonee. Ik ben gefouilleerd en alles, maar ze hebben nog nooit in mn portemonnee gekeken.

Edit: Als je ziet dat er controle is en je hebt een tas bij je, tas alvast open doen en zo op ze af lopen. Zo veel mogelijk mee werken zo dat ze zo min mogelijk zoeken.
U
UnknownLeprechaunLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dreuge zei:
Edit: Als je ziet dat er controle is en je hebt een tas bij je, tas alvast open doen en zo op ze af lopen. Zo veel mogelijk mee werken zo dat ze zo min mogelijk zoeken.
Klik om te vergroten...
Ja, is wel een goede tip !
Ik draag zelf geen tasje natuurlijk =P
maar is wel handig voor meiden met iets op zak
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb altijd een rugzak bij, noem je me nou een bitch? :angry:
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dreuge zei:
Ik heb altijd een rugzak bij, noem je me nou een bitch? :angry:
Klik om te vergroten...


Ben je toch ook, dushi. :grin:
S
Scooby-DooLid
01-01-2024, 00:00
#19
www.uaff.info/SecretHidingPlaces.pdf :wave:
U
UnknownLeprechaunLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dreuge zei:
Ik heb altijd een rugzak bij, noem je me nou een bitch? :angry:
Klik om te vergroten...

Bedoelde natuurlijk echt TASJES
Ik dacht eerder aan feesten enzo en daar neem ik meestal geen rugzak mee naartoe

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."