Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vroeger dagelijks, nu 1 keer per week ofzo, ik kan echt niet meer tegen de smaak. Ik zoek manieren om het echt heerlijk te laten smaken. Komt nog wel hoop ik. Want het effect is heerlijk."
"Beanhead zei: Dat is dus de wondere wereld van een kunstschool. Maar die school staat algemeen wel bekend als een drugskot. Klik om te vergroten... Ottogracht in Gent? Staat er ook wel zo voor bekend. Ontopic: Ik hoef het nergens te verstoppen thuis. En op plaatsen waar ze controleren neem ik wijselijks niets mee."
"endor zei: Eigenlijk is iedereen die drugs gebruikt een junky. Het is hard , maar de waarheid. Klik om te vergroten... Hmh, net zoals iedereen die geen drugs neemt een saai mens is. Een waarheid als een koe!"
"Nasica zei: Dr Gonzo zei: hoe is het afgelopen dan?? misschien zit ie al vast,10 jaar plus tbs en dwangverpleging... :P Klik om te vergroten... Volgens mij krijg je dat nog niet eens als je een drie dubbele moord pleegt + verkrachting. Het rechtssysteem hier in NL is af en toe erg krom en onverwachts. Klik om te vergroten... Maar NL is wel het enigste land waar levenslang écht levenslang is. Dus lijkt het me nog mee te vallen."
"markootjeeh zei: ketisheaven zei: endor zei: Eigenlijk is iedereen die drugs gebruikt een junky. Het is hard , maar de waarheid. Klik om te vergroten... Hmh, net zoals iedereen die geen drugs neemt een saai mens is. Een waarheid als een koe! Klik om te vergroten... hmm vind dit een beedje bullshit, dus dat zou betekenen dat iedereen drugs moet gebruiken? ik snap hier echt niet wat je bedoeling van is. ik gah met best veel mensen om die niets gebruiken en heb er altijd schik mee! helemaal als ik kentter hard sta te space, en hun hebben niets door haha Klik om te vergroten... Eigenlijk had mijn bericht een heel sarcastische ondertoon. Voor de duidelijkheid: Niet iedereen die gebruikt is een junk, en niet iedereen die geen drugs gebruikt is saai!"
"Let vooral ook op een héél zoute smaak! En inderdaad zoals HarryNak zegt, let op de PH, als het te veel prikt op je tong, kan het toch redelijk wat schade aanrichten binnenin. Niet goed! Het is echt geen lekkere smaak, in het begin valt het goed mee, maar hoe meer je gebruikt, hoe slechter. Alsof ik eerst een potje moet gaan kotsen voor ik het kan gaan innemen"