Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGoed verstopt

Goed verstopt

63 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Op je onderrug plakken
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#2
Petrovic zei:
space jace zei:
in mn etui (als ik naar school ga),
in mn schoenen als ik uit ga.
Klik om te vergroten...
Wat gebruik je in hemelsnaam op school?
Klik om te vergroten...

Meen je dat nou? In een school wordt echt alles gebruikt... Meestal wiet, alcohol, speed, ghb, soms wel eens keta en mdma ook. (niet ik maar ik blowde wel vaak met school)

Heb genoeg mensen gehad die zich niet konden concentreren, zich doodverveelden en dan maar een lijn speed tijdens de les opsnoven.
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#3
Petrovic zei:
space jace zei:
in mn etui (als ik naar school ga),
in mn schoenen als ik uit ga.
Klik om te vergroten...
Wat gebruik je in hemelsnaam op school?
Klik om te vergroten...

wiet/hasj ^^
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Walldac zei:
Jow Forum

Als je over straat loopt met drugs op zak
of bij je thuis leven er ook mensen die niet van je drugsgebruik mogen afweten
waar verstop/bewaar jij je middelen dan ?

Ik heb vaak een trainingsbroek onder mijn jeans aan en steek het dan in een van die zakken.
Als ik dan gewoon mijn jeanszakken moet legen of die van m'n jas is er niets te vinden.
Klik om te vergroten...

Ik stop mijn drugs altijd in de oude video speler onder mijn TV die niemand meer gebruikt. Gewoon een zakje wiet ertussen schuiven, en het is nog nooit fout gegaan ;D.
b
bosvosLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik steek m'n wietspullen in een schoudertas voor mijn camera, ik heb nog een andere cameratas dus die andere lag daar maar...

De wiettas weegt gevuld ongeveer evenveel als de tas waar m'n cameraspullen in steken en ik heb m'n moeder geleerd om zo'n tas nooit open te doen, want zo'n camera is veel te duur om eventjes door je moeder te laten stukmaken :wink:

Onlangs wel growkit voor paddo's gekocht, die had ik minder goed verstopt, maar toch goed genoeg, kwam ik 's avonds thuis, had m'n moeder grote kuis gehouden, maar die doos met die (ongebruikte) growkit lag nog op z'n plaats, ik vermoed dat ze gewoon niet weet wat het is :grin:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#6
cropp zei:
TeKNoZem zei:
Walldac zei:
Ik heb vaak een trainingsbroek onder mijn jeans aan en steek het dan in een van die zakken.
Als ik dan gewoon mijn jeanszakken moet legen of die van m'n jas is er niets te vinden.
Klik om te vergroten...

Is dat niet verschrikkelijk warm? o.o

Ontopic: Ik verstop het eigenlijk zelden. Als ik iets verstop heb ik 't idee eerder nerveus te worden, en daardoor dus op te vallen. Gewoon in m'n zak of portemonnee net of het de nomaalste zaak van de wereld is, si dan ook zo. ;3
Klik om te vergroten...
als je naar illegale gaat hoef je niets te verstoppen, daar kun je punten voor de speakers :grin:
Klik om te vergroten...

Ligt er een beetje aan hoe hard ie staat. Vaak zat spul rond zien vliegen welke net netjes neer was gelegd in de speaker of op 't schepje/mesje voor de uitgang van een midden-hoorn of een subkast. xD
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#7
in de lade als het om wiet en hash gaat (soms slingert het ook wel eens rond)
in mijn kluisje met sleutel die daarna op slot gaat (als het om "hard" drugs gaat)
U
UnknownLeprechaunLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jow Forum

Als je over straat loopt met drugs op zak
of bij je thuis leven er ook mensen die niet van je drugsgebruik mogen afweten
waar verstop/bewaar jij je middelen dan ?

Ik heb vaak een trainingsbroek onder mijn jeans aan en steek het dan in een van die zakken.
Als ik dan gewoon mijn jeanszakken moet legen of die van m'n jas is er niets te vinden.
o
overalennergensLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als ik ermee over straat, dan zit het in me jaszak of in me portemonnee. Ligt er aan welk stofje ik bij me heb.

Thuis zit het in het kartonnen doosje van een harde schijf die ik ooit eens heb gekocht..
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Op tafel in de fruitschaal.....
k
ketisheavenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Beanhead zei:
Dat is dus de wondere wereld van een kunstschool. Maar die school staat algemeen wel bekend als een drugskot.
Klik om te vergroten...

Ottogracht in Gent? Staat er ook wel zo voor bekend.

Ontopic: Ik hoef het nergens te verstoppen thuis. En op plaatsen waar ze controleren neem ik wijselijks niets mee.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#12
ketisheaven zei:
Beanhead zei:
Dat is dus de wondere wereld van een kunstschool. Maar die school staat algemeen wel bekend als een drugskot.
Klik om te vergroten...

Ottogracht in Gent? Staat er ook wel zo voor bekend.
Klik om te vergroten...
Heerlijke mensen op die school :grin:
Leg anders een chill park tussen een handelsschool en een kunstacademie, no shit dat het bekend komt te staan als een drugspark :rolleyes:

Baudelo :hearteyes:


OT: ik heb ooit eens een stashbox op azarius gekocht, een klein blikje. Daar gooi ik alles in, en die steek dan achteraan in een la of zo. Als er vrienden komen smoken die tegen harddrugs zijn haal ik de wiet er gewoon op voorhand uit.
E
EllaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als je echt hardcore moet verstoppen voor een grensovergang bijvoorbeeld of een extreem streng deurbeleid (dat ze je tas uitpluizen inclusief portomonnee, je helemaal fouilleren etc...) dan stop je de drugs in een zakje. Dat zakje stop je in een groter zakje. Die 2 zakjes stop je in een condoom. Wat glijmiddel erbij en het kan zo in je va-jay-jay.

En voor diegene die geen vagina hebben dan maar in je ass.... Ik zou dan wel goed spoelen van te voren anders krijg heb je stront aan de knikker.... :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik zie niet in waarom ik het zou moeten verstoppen...
M
MrEkoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als ik onderweg ben, zit het meestal gewoon in m'n portefeuille, in het hoesje van m'n busabonnement. Als ik het wil verstoppen heb ik een speciaal zakje langs de binnenkant van m'n broek, dat met velcro dicht zit (heeft m'n oma erin gemaakt om m'n geld in te steken voor als ik op reis ben :grin: ; waarvoor ik het dan ook voornamelijk gebruik).
Ik woon alleen, maar verstop het wel. Toen ik hier ging wonen stond er nog een hoop rommel in, van de eigenaar, die per sé wou dat ik het bewaarde; m'n stash zit nu in een oude ijskast, die staat achter de deur van m'n rommelkamer. Die ijskast kan niet zomaar open, omdat er een stop in de grond zit, voor de deur van de kamer, maar die is er zeer makkelijk uit te draaien.
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#16


Ik heb zoiets, eerder voor de grap dan voor functionaliteit, veel past er niet in, maar politie heeft het al wel eens vastgehad en mooi teruggegeven.
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik verstop het eigenlijk nooit thuis gewoon in de la en als we uitgaan in mijn borstzak
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#18
Petrovic zei:
Thuis niet echt, mijn moeder weet waar de valium en de pep liggen, heb dat dan ook niet verstopt. Andere dingen heb ik dan wel goed opgeborgen.
Klik om te vergroten...

Welke drugs heb je dan wel goed opgeborgen ?
Als je moeder toch al weet van de speed en de valium . . . .
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
:tearsofjoy:

Dan heb je liever dat ze je betrapt hadden met wiet :grin:
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#20
In m'n boekentas in een verstopt zakje ( zelfs de politie vond al m'n lege zakjes enzo niet daar bij het fouilleren + spullen doorzoeken)

En thuis meestal in speelgoed van vroeger.
Enkele goede plaatsen zijn in kousen, die dan weer in elkaar steken zoals je normaal doet en bij de rest van de kousen leggen. Of bij een radio waar je normaal die oude cassettes in steekt. Of een knuffel van vroeger opensnijden via de kont van die knuffel in erin steken en dan weer dichtdoen. Tenzij je ouders aan de kont van je oude teddybeer ofzo kijken van vroeger ben je wel safe.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."