#1
Op je onderrug plakken
Petrovic zei:Wat gebruik je in hemelsnaam op school?space jace zei:in mn etui (als ik naar school ga),
in mn schoenen als ik uit ga.
Petrovic zei:Wat gebruik je in hemelsnaam op school?space jace zei:in mn etui (als ik naar school ga),
in mn schoenen als ik uit ga.
Walldac zei:Jow Forum
Als je over straat loopt met drugs op zak
of bij je thuis leven er ook mensen die niet van je drugsgebruik mogen afweten
waar verstop/bewaar jij je middelen dan ?
Ik heb vaak een trainingsbroek onder mijn jeans aan en steek het dan in een van die zakken.
Als ik dan gewoon mijn jeanszakken moet legen of die van m'n jas is er niets te vinden.
cropp zei:als je naar illegale gaat hoef je niets te verstoppen, daar kun je punten voor de speakersTeKNoZem zei:Walldac zei:Ik heb vaak een trainingsbroek onder mijn jeans aan en steek het dan in een van die zakken.
Als ik dan gewoon mijn jeanszakken moet legen of die van m'n jas is er niets te vinden.
Is dat niet verschrikkelijk warm? o.o
Ontopic: Ik verstop het eigenlijk zelden. Als ik iets verstop heb ik 't idee eerder nerveus te worden, en daardoor dus op te vallen. Gewoon in m'n zak of portemonnee net of het de nomaalste zaak van de wereld is, si dan ook zo. ;3![]()
Beanhead zei:Dat is dus de wondere wereld van een kunstschool. Maar die school staat algemeen wel bekend als een drugskot.
Heerlijke mensen op die schoolketisheaven zei:Beanhead zei:Dat is dus de wondere wereld van een kunstschool. Maar die school staat algemeen wel bekend als een drugskot.
Ottogracht in Gent? Staat er ook wel zo voor bekend.
Petrovic zei:Thuis niet echt, mijn moeder weet waar de valium en de pep liggen, heb dat dan ook niet verstopt. Andere dingen heb ik dan wel goed opgeborgen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."