Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGoed verstopt

Goed verstopt

63 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#1
in de lade als het om wiet en hash gaat (soms slingert het ook wel eens rond)
in mijn kluisje met sleutel die daarna op slot gaat (als het om "hard" drugs gaat)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Op je onderrug plakken
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#3
Petrovic zei:
space jace zei:
in mn etui (als ik naar school ga),
in mn schoenen als ik uit ga.
Klik om te vergroten...
Wat gebruik je in hemelsnaam op school?
Klik om te vergroten...

Meen je dat nou? In een school wordt echt alles gebruikt... Meestal wiet, alcohol, speed, ghb, soms wel eens keta en mdma ook. (niet ik maar ik blowde wel vaak met school)

Heb genoeg mensen gehad die zich niet konden concentreren, zich doodverveelden en dan maar een lijn speed tijdens de les opsnoven.
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#4
Petrovic zei:
space jace zei:
in mn etui (als ik naar school ga),
in mn schoenen als ik uit ga.
Klik om te vergroten...
Wat gebruik je in hemelsnaam op school?
Klik om te vergroten...

wiet/hasj ^^
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Walldac zei:
Jow Forum

Als je over straat loopt met drugs op zak
of bij je thuis leven er ook mensen die niet van je drugsgebruik mogen afweten
waar verstop/bewaar jij je middelen dan ?

Ik heb vaak een trainingsbroek onder mijn jeans aan en steek het dan in een van die zakken.
Als ik dan gewoon mijn jeanszakken moet legen of die van m'n jas is er niets te vinden.
Klik om te vergroten...

Ik stop mijn drugs altijd in de oude video speler onder mijn TV die niemand meer gebruikt. Gewoon een zakje wiet ertussen schuiven, en het is nog nooit fout gegaan ;D.
b
bosvosLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik steek m'n wietspullen in een schoudertas voor mijn camera, ik heb nog een andere cameratas dus die andere lag daar maar...

De wiettas weegt gevuld ongeveer evenveel als de tas waar m'n cameraspullen in steken en ik heb m'n moeder geleerd om zo'n tas nooit open te doen, want zo'n camera is veel te duur om eventjes door je moeder te laten stukmaken :wink:

Onlangs wel growkit voor paddo's gekocht, die had ik minder goed verstopt, maar toch goed genoeg, kwam ik 's avonds thuis, had m'n moeder grote kuis gehouden, maar die doos met die (ongebruikte) growkit lag nog op z'n plaats, ik vermoed dat ze gewoon niet weet wat het is :grin:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#7
cropp zei:
TeKNoZem zei:
Walldac zei:
Ik heb vaak een trainingsbroek onder mijn jeans aan en steek het dan in een van die zakken.
Als ik dan gewoon mijn jeanszakken moet legen of die van m'n jas is er niets te vinden.
Klik om te vergroten...

Is dat niet verschrikkelijk warm? o.o

Ontopic: Ik verstop het eigenlijk zelden. Als ik iets verstop heb ik 't idee eerder nerveus te worden, en daardoor dus op te vallen. Gewoon in m'n zak of portemonnee net of het de nomaalste zaak van de wereld is, si dan ook zo. ;3
Klik om te vergroten...
als je naar illegale gaat hoef je niets te verstoppen, daar kun je punten voor de speakers :grin:
Klik om te vergroten...

Ligt er een beetje aan hoe hard ie staat. Vaak zat spul rond zien vliegen welke net netjes neer was gelegd in de speaker of op 't schepje/mesje voor de uitgang van een midden-hoorn of een subkast. xD
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik verstop het eigenlijk nooit thuis gewoon in de la en als we uitgaan in mijn borstzak
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#9
Petrovic zei:
Thuis niet echt, mijn moeder weet waar de valium en de pep liggen, heb dat dan ook niet verstopt. Andere dingen heb ik dan wel goed opgeborgen.
Klik om te vergroten...

Welke drugs heb je dan wel goed opgeborgen ?
Als je moeder toch al weet van de speed en de valium . . . .
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
:tearsofjoy:

Dan heb je liever dat ze je betrapt hadden met wiet :grin:
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#11
In m'n boekentas in een verstopt zakje ( zelfs de politie vond al m'n lege zakjes enzo niet daar bij het fouilleren + spullen doorzoeken)

En thuis meestal in speelgoed van vroeger.
Enkele goede plaatsen zijn in kousen, die dan weer in elkaar steken zoals je normaal doet en bij de rest van de kousen leggen. Of bij een radio waar je normaal die oude cassettes in steekt. Of een knuffel van vroeger opensnijden via de kont van die knuffel in erin steken en dan weer dichtdoen. Tenzij je ouders aan de kont van je oude teddybeer ofzo kijken van vroeger ben je wel safe.
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#12
Laten we allemaal onze verstopplaatsen online zetten!

Meestal steek ik 't gewoon in mijn zak, soms bij m'n noten. En dan vergeten en pas ontdekken als je op 't toilet gaat zitten :grin:.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
In m'n kont, en dan proberen om niet te giechelen als ik voorbij de security kom.
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#14
NorthernLightBE zei:
Of een knuffel van vroeger opensnijden via de kont van die knuffel in erin steken en dan weer dichtdoen. Tenzij je ouders aan de kont van je oude teddybeer ofzo kijken van vroeger ben je wel safe.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat je ouders dan denken dat je héél andere dingen met het knuffeltje hebt uitgespookt, en of dat situaties zijn waarin je je wilt begeven betwijfel ik ten zeerste.. :)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#15
Beanhead zei:
Petrovic zei:
space jace zei:
in mn etui (als ik naar school ga),
in mn schoenen als ik uit ga.
Klik om te vergroten...
Wat gebruik je in hemelsnaam op school?
Klik om te vergroten...

Meen je dat nou? In een school wordt echt alles gebruikt... Meestal wiet, alcohol, speed, ghb, soms wel eens keta en mdma ook. (niet ik maar ik blowde wel vaak met school)

Heb genoeg mensen gehad die zich niet konden concentreren, zich doodverveelden en dan maar een lijn speed tijdens de les opsnoven.
Klik om te vergroten...
wiet bier hash ketamine speed salvia en poppers, puur uit verveling...
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#16
PatrickBateman zei:
NorthernLightBE zei:
Of een knuffel van vroeger opensnijden via de kont van die knuffel in erin steken en dan weer dichtdoen. Tenzij je ouders aan de kont van je oude teddybeer ofzo kijken van vroeger ben je wel safe.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat je ouders dan denken dat je héél andere dingen met het knuffeltje hebt uitgespookt, en of dat situaties zijn waarin je je wilt begeven betwijfel ik ten zeerste.. :)
Klik om te vergroten...
:P
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#17
[quote="J0S]

Ik stop mijn drugs altijd in de oude video speler onder mijn TV die niemand meer gebruikt. Gewoon een zakje wiet ertussen schuiven, en het is nog nooit fout gegaan ;D.[/quote]

Haha, en dan maar hopen dat niemand die oude disney videoband van zolder gaat halen om ff te kijken :mrgreen:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik verstop nooit iets eigenlijk. Laat ik mijn vriendin doen :wink:

@home hebben we het gewoon in de koelkast liggen (xtc).
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#19
Beanhead zei:
Petrovic zei:
space jace zei:
in mn etui (als ik naar school ga),
in mn schoenen als ik uit ga.
Klik om te vergroten...
Wat gebruik je in hemelsnaam op school?
Klik om te vergroten...

Meen je dat nou? In een school wordt echt alles gebruikt... Meestal wiet, alcohol, speed, ghb, soms wel eens keta en mdma ook. (niet ik maar ik blowde wel vaak met school)

Heb genoeg mensen gehad die zich niet konden concentreren, zich doodverveelden en dan maar een lijn speed tijdens de les opsnoven.
Klik om te vergroten...
Ik begin echt te denken dat ik op een saaie school zit. :P
Of ik kijk gewoon niet goed. :grin:
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#20
KoxBox zei:
In m'n kont, en dan proberen om niet te giechelen als ik voorbij de security kom.
Klik om te vergroten...

LOL x''D

Arthur King zei:
Ik begin echt te denken dat ik op een saaie school zit. :P
Of ik kijk gewoon niet goed. :grin:
Klik om te vergroten...

goed mogelijk :wink: bij ons ligt het vol met lege wietzakjes e.d. terwijl ik op een heel braaf lyceumpje zit ^^

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."