Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDopestories

Dopestories

172 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Allolalie zei:
Generaal-Pardon zei:
Klik om te vergroten...


Echt deze gozer moet geband, ook al van die idiote posts bij de andere onderwerpen, zoals in onzin en general forum. Omdat het een general forum is betekent dat nog niet dat hij als generaal zonder pardon daar mag posten, aaargh!
Klik om te vergroten...

Done.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een paar jaar geleden is me het volgende over komen:

Omdat ik was geslaagd voor mijn opleiding gingen we op mijn laatste stagedag wat drinken met het team. Eenmaal aangekomen op de unit moest ik van de collega's een knalrood separeerpak aan en op zo'n grote driewieler met hen naar stad fietsen. Gelukkig was het maar een klein stukje, en ik dacht die kan nog wel eens goed van pas komen op het einde van de avond. Dat pak had ik liever niet aan gehad, maar ach het hoorde erbij en ik deed maar gewoon mee.

Na een avondje goed doorzakken reden we terug naar de kliniek (hier zou ik met een paar collega's blijven slapen). Op een smal fietspad in de stad zien we in de verte twee stadswachten fietsen. We naderen de heren en ze reden heel rustig.
Mijn drie collega's halen de mannen in, en ik tringel een paar seconden later ook met mijn fietsbel omdat ik ze in wil halen.

Was ik me toch vergeten dat ik op een driewieler zat en die twee uitstekende achterwielen. Toen ik ze inhaalde viel een van die stadswachten op de grond. Hij was op me aan het roepen, maar ik snapte er in eerste instantie niks van. Ik haalde hem immers netjes in voor mijn gevoel. Wat bleek, ik heb hem met het achterwiel geraakt haha.

De stadswachten kwamen me achterna en men dacht dat ik ontsnapt was op de kliniek. Het rode pak heeft normaal niemand in de kast hangen dus ze dachten dat ze een grote vangst hadden geslagen. Mijn verhaal werd niet geloofd, het verhaal van collega's ook niet. Dus maar wachten op de politie die zij inmiddels hadden gebeld.
Toen mijn gegevens waren gecontroleerd door de blauwe heren, mocht ik door fietsen. 2 agenten, 3 verpleegsters en ik zelf moesten hard lachen. De stadswachten reden boos weg (degene wat ik van achteren had aangereden zonder licht haha).

Wat een avond. Is al jaren geleden, maar zoiets vergeet je nooit meer :grin:
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Flameon zei:
Een paar jaar geleden is me het volgende over komen:
Klik om te vergroten...
mijn god! :tearsofjoy:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Flameon zei:
...
Klik om te vergroten...

je stond wel helemaal stijf van de dope, hoop ik...

dopestories

neh... leuk verhaal man... heerlijke situatie
J
JoesLid
01-01-2024, 00:00
#5
eentje vers van de pers (gister avond)
met een paar vrienden in den haag aan de keta en wat biertjes er bij. Op een gegeven moment toch maar besloten nog uit te gaan. Dus wij zwaar lijp en moeilijk lopend het paard (discotheek) in waar de uitsmijter nog tegen ons zegt: jongens hou het rustig he :sunglasses:

toen we binnen nog een klein sleutel puntje keta hadden genomen werd het een van de vrienden te veel. dus hij stond alleen nog maar bewegings loos om zich heen te kijken..
Wij hem drinken gegeven en hem onder het dansen wel goed in de gaten gehouden. Hij zei het naar ze zin te hebben alleen kon ie zich amper bewegen... so far so good dacht ik, totdat er ineens een uitsmijter bij hem stond waar hij blijkbaar niet of verkeerd op reageerde.

we moesten hem toen op aandringen van de uitsmijter naar buiten gedragen, de aardige uitsmijter hielp nog mee ook :) en toen begon het, hij kon echt niet meer lopen dus hebben hem met twee man ondersteund bij het lopen. Na 5 minuten zo gelopen te hebben (en hij ook weer beetje bij positieven kwam) kwam ie er achter dat hij zijn benen niet meer hoefde te bewegen om voor uit te komen..
wat doet die wause trekt ze benen in, zoals een klein kind dat ook doet als die tussen twee volwassen in loopt en denkt naar huis gedragen te worden op die manier.... haha hebben ons kapot gelachen.
al met al een mooi avondje :wave:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rofl kan het me helemaal voorstellen! :grin::grin:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#7
poosje terug na een avondje stappen loop ik naar huis is er ruzie iets verder op dus ik kijken terwijl ik door loop loop ik vol met me kop tegen een lataarnpaal aan :grin:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zeg mensen, hoe zit het ?

Maken we nix meer mee op als we drugs op hebben of hoe zit dat ? Dat kan toch niet ?!? Ik geloof er nix van, dus... Dopestory's en snel !!!!

:grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik gebruik niet zoveel dope meer gelukkig, als ik wat meemaak dan schrijf ik het meteen op...
N
NapsterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik zat met een paar vrienden zwaar stoned op een bankje in het park. Doordat we allen zo stoned waren werd er niet gepraat en zat iedereen lekker in ze eigen space. Zegt P1 tegen P2 ineens Hoe veeg jij je billen af? < Zo maakt beweging met hand naar voren of Maakt beweging met hand naar achter > P2 zegt ZO ( En maakt met ze hand een gebaar dat hij ze billen afveegt met ze hand naar voren) Tijdje is het doodstil en zegt P2 Gatverdamme dan krijg je allemaal schijt aan je balzak.
Toen heb ik serieus met tranen op de grond gelegen van het lachen. Maar dit is ook weer zoiets waar je bij moet zijn.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ah die Spor schopt weer wat leven in de zaak!!


Pff alleen dingen meegemaakt die weer niet te beschrijven zijn of hele reports worden...

Oh ik weet er één!

Laatst ging ik werken in de catering, er waren nog 18 wijn ofzo over dus ik zeg zo: Als al die wijfen hier ze niet opdrinken dan doe ik het wel! Dus om 5 uur stopte het en moesten we opruimen, ik die wijntjes in cassisflesjes doen en drinken maar, had er echt 8 ofzo op. Toen ook bier gaan drinken en was dik lam daar op me werk. Toen moest ik met een kar vol kratten gaan rijden en toen ik over een drempel reed liet ik 6 kratten eraf vallen!! :grin:

Daarna toen we klaar waren heb ik nog 1 of 2 bier gedronken met de chef en collega's, heb toen flink lopen lullen of God-knows-what, daarna naar vrienden gegaan. Belde aan, de deur ging open, ik liep naar binnen, zei niets, ging liggen op de bank en ben in slaap gevallen voor een uur.

wtf word echt vaag van drank deze dagen

Nu jullie weer
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#12
yeah we maken genoeg mee dus waarom zouden we het niet opschrijven :sunglasses:

Laatst eindelijk weer eens trippen. Was met een maat en het liefst neem ik veel zooi en ga dan rondlopen, en lekker rondkijken. Daarbij hou ik wel van speeltjes tijdens het trippen en dat was mn eerste trip met mn nieuwe toffe speeltje: een groene laser ! Echt een belachelijk ding, absurd dikke en zichtbare straal die 3km ver schijnt, over het algemeen een stuk verder als je kan zien snachts. Dus wij rondlopen, spacen, spelen met de laser, belt opeens een andere maat op, hij kwam ook. Nou wij ff gewacht, hij 2ce geslikt, om de tijd de doden wat ketamine genomen, en hij vertellen dat ie gezopen had enzo, dus ik met hem gewed dat ie zou gaan kotsen. Hij zo nee nee hoeft niet bla bla bla, en ik zei, wedden dat je over 2 lantaarnpalen gekotst hebt ? (2 lantarenpalen als een afstand zeg maar van waar we waren, 2 lantarenpalen verder) we schoten niet zo heel erg op maar op een gegeven moment waren we bijna bij de 2e lantarenpaal en hij keek me aan en begon te lache en zei zie je wel ik he... En hij had het nog niet uitgesproken of hij kotste zn hele maaginhoud uit. Dus hij ging ff zitten, wij ff wachten en op een gegeven moment zei ik van oh is wel jammer nu heb je die 2ce uitgekotst wss. En hij bleef nog even zitten en toen begon die hartelijk te lachen en zei dat ie zich wel erg synthetisch voelde. We begonnen te lachen en evenlater was duidelijk dat hij net zo hard tripte als ons.

De laser had ik ff weg gestopt, en die maat wat later aan kwam had hem nog nooit gezien, ook niet nuchter. Dus wij liepen op een gegeven moment ergens over een bospad, pikkedonker en we waren gewoon aan het praten, en ik begin opeens als een gek te zwaaien met die groene laser, wat in het donker een extra sterk effect heeft waardoor je overal groene strepen en puntjes ziet. En die maar wist niet wat m overkwam :grin: begon te roepen: WHOOOOOOOOOOOOOOOO WHEEEEEEEEE WHAT THE FUCK ZIEN JULLIE DAT OOK ??? WHEEEEE
Dus dat was wel een leuke psychedelische verassing :grin:

Vrijdag komen de echte dopestories :sunglasses: lsd, 2c-e, ketamine, dmt, wiet en voor erna opium en benzo's staan op het menu :hearteyes: als ik daar nix meemaak dan stop ik met drugs :grin:
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#13
enkele jaren geleden kwam er eens een vriend bij mij thuis
en wou me iets tonen dat in z'n auto lag (hij zei tegen m'n ouders dat hij een nieuwe muziekinstallatie had)
ik was al knetterstoned , kwam net van enkele vrienden van school

uiteindelijk had hij een nieuwe bong gekocht , en waren we wat aant zeveren ermee
en net toen we hem wouden vullen om een hitje te doen (was dus VOOR m'n huis) tikken m'n ouders op het raam :')
"onmiddelijk meekomen , jullie zijn mijn drugs bezig !"
"maar.. uhg.. neen ? "
allebei met een stonede kop dus een excuus verzinnen , wat nogal moeilijk ging :grin:

heeft lang geduurd voor ze geloofden dat het "een kado voor een vriend" was :stoned:
tsss , die naïviteit he..

* verder gebeuren er elk weekend wel ongelofelijk domme dingen , maar dan eerder onder invloed van alcohol :beer:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#14
Spor zei:
Vrijdag komen de echte dopestories :sunglasses: lsd, 2c-e, ketamine, dmt, wiet en voor erna opium en benzo's staan op het menu :hearteyes: als ik daar nix meemaak dan stop ik met drugs :grin:
Klik om te vergroten...

Ik hoef zéker niet te stoppen met drugs
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#15
Pikachu zei:
Maar we hebben nog steeds geen dopestorries gehoord! :mrgreen:
Klik om te vergroten...

beter lezen dan, heb al een tigtal verhalen gepost :wink:

Nu te druk met school dus dopestories zitten er niet zo in :P
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik heb zonet van een vriend een verhaal gehoord dat wel erg dope klonk :grin:

ze waren dus met z'n 3tjes in de ardennen , ze hadden een klein huisje in de bossen gehuurd. alledrie besloten ze te trippen op paddo's , voor hun eerste keer. Toen de paddo's ingenomen en goed ingewerkt waren besloten ze om een wandelingetje te maken in het bos , maar plots merkten dat er iemand verdwenen was. De andere 2 gingen dus terug naar het huisje in de hoop dat hij ging terug komen , wat ook zo was. Hij zat in de zetel te lachen naar de kast ; waarop de rest vroeg wat er zo grappig was aan de kast.
toen zei de een dat hij in het bos een kabouter had gevangen en die had meegenomen naar het huisje. Er volgde een grote lachkick en ze deden de kast (die op slot was gedaan) open.
zat er dus wel degelijk een dwerg in die kast , die hun achteraf heeft aangeklaagd voor slagen en verwondingen , ontvoering en druggebruik :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
MCHZK zei:
ik heb zonet van een vriend een verhaal gehoord dat wel erg dope klonk :grin:

ze waren dus met z'n 3tjes in de ardennen , ze hadden een klein huisje in de bossen gehuurd. alledrie besloten ze te trippen op paddo's , voor hun eerste keer. Toen de paddo's ingenomen en goed ingewerkt waren besloten ze om een wandelingetje te maken in het bos , maar plots merkten dat er iemand verdwenen was. De andere 2 gingen dus terug naar het huisje in de hoop dat hij ging terug komen , wat ook zo was. Hij zat in de zetel te lachen naar de kast ; waarop de rest vroeg wat er zo grappig was aan de kast.
toen zei de een dat hij in het bos een kabouter had gevangen en die had meegenomen naar het huisje. Er volgde een grote lachkick en ze deden de kast (die op slot was gedaan) open.
zat er dus wel degelijk een dwerg in die kast , die hun achteraf heeft aangeklaagd voor slagen en verwondingen , ontvoering en druggebruik :grin:
Klik om te vergroten...
WTF? Die gast die die dwerg ontvoerde was gek! Hehe......... :grin:
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#18
Drientje zei:
MCHZK zei:
ik heb zonet van een vriend een verhaal gehoord dat wel erg dope klonk :grin:

ze waren dus met z'n 3tjes in de ardennen , ze hadden een klein huisje in de bossen gehuurd. alledrie besloten ze te trippen op paddo's , voor hun eerste keer. Toen de paddo's ingenomen en goed ingewerkt waren besloten ze om een wandelingetje te maken in het bos , maar plots merkten dat er iemand verdwenen was. De andere 2 gingen dus terug naar het huisje in de hoop dat hij ging terug komen , wat ook zo was. Hij zat in de zetel te lachen naar de kast ; waarop de rest vroeg wat er zo grappig was aan de kast.
toen zei de een dat hij in het bos een kabouter had gevangen en die had meegenomen naar het huisje. Er volgde een grote lachkick en ze deden de kast (die op slot was gedaan) open.
zat er dus wel degelijk een dwerg in die kast , die hun achteraf heeft aangeklaagd voor slagen en verwondingen , ontvoering en druggebruik :grin:
Klik om te vergroten...
WTF? Die gast die die dwerg ontvoerde was gek! Hehe......... :grin:
Klik om te vergroten...
ik vraag me echt af hoe die dwerg er dan over dacht.. :grin:
d
dingoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re:

Spor zei:
En heb nog wel een leuke, maar die overkwam mij niet echt, maar een maat van me, en die wist niet echt wat m overkwam :P

Mn ouders waren 2 weken op vakantie, dus bij mij thuis 24 uur per dag onloopfeest voor alle bekenden, en bekenden van bekenden. Na een paar dagen had ik ook nog een "echt" feestje georganiseerd, en het was gezellig, werd flink gebruikt, vooral veel gesnoven, maar sommige hadden speed, sommige coke, en ik had wat keta. Zelf haat ik pep sowiso, en coke was ik na veel moeite van afgekicked, dus ik had de keta, op een appart hoesje uiteraard. Nouja, wij feesten door en door gaan, maar vroeg of laat gingen de meeste toch wel, en 2 maten hadden besloten bij mij thuis te crashen. Ik even de grofste drugssporen opgeruimd, just in case, de snuifhoesjes bovenop de (best wel hoge) kast gezet. De coke was (uitaard) helemaal op, hoesje was zelfs schoongelikt, zoals dat met coke gaat maar op zowel het keta als het pep hoesje lag nog wat los, en wat voorgemaakte lijntjes.

De volgende dag was ik als eerste op en zat rot op de bank wat te zappen, echte day after feeling, nix smaakt, nergens zin in, supermurrig. Komt een van die maten ook binnen gewandeld, ook net wakker, net zo murrig als mij, en vraagt waar is de pep ? Dus ik al tv kijkend "op de kast". En hij is een stuk kleiner als mij, en kon niet bovenop de kast kijken (zag dus ook niet dat er 2 hoesjes lagen) en voelt met zijn hand op de kast en pakt een hoesje, legt de lijn recht en snuift het op. Zegt ie tegen mij van boahh die pep smaakt wel raar. En ik al tv kijkend-niet intresserend "tja, moet je maar geen pep snuiven". Paar minuten later had ik zoiets van ja fuck it, ben zo rot, wat keta kan het vast niet slechter van worden. Dus ik loop naar de kast (ik kan er wel bovenop kijken) en zie alleen het pep hoesje liggen. Dus ik draai me om en vraag een me maat, hey waar heb je dat andere hoesje gelaten ? Dus hij zo van welk andere hoesje ? het hoesje dat ik heb gebruikt licht daar. En dat was dus het keta hoesje dus ik begin keihard te lachen en vraagt ie wat er aan de hand is. Ik zo van ja je hebt net mijn keta opgesnoven geen wonder dat het raar smaakt, jij gaat over een paar minuten iets moois meemaken.
Hij: "Keta ? wat is dat ?"
Ik: "Ga maar snel zitten, en zet je schrap :wink:"
Klik om te vergroten...

Haha, zalig :grin: vertel nu ook maar het vervolg :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#20
3dagen wakker op de speed en nog 15xtc rijk, naar six flags rijden en over het hek klimmen snachts, al die xtc opeten en gratis in sixflags flinteren :grin:

xx

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."