En heb nog wel een leuke, maar die overkwam mij niet echt, maar een maat van me, en die wist niet echt wat m overkwam :P
Mn ouders waren 2 weken op vakantie, dus bij mij thuis 24 uur per dag onloopfeest voor alle bekenden, en bekenden van bekenden. Na een paar dagen had ik ook nog een "echt" feestje georganiseerd, en het was gezellig, werd flink gebruikt, vooral veel gesnoven, maar sommige hadden speed, sommige coke, en ik had wat keta. Zelf haat ik pep sowiso, en coke was ik na veel moeite van afgekicked, dus ik had de keta, op een appart hoesje uiteraard. Nouja, wij feesten door en door gaan, maar vroeg of laat gingen de meeste toch wel, en 2 maten hadden besloten bij mij thuis te crashen. Ik even de grofste drugssporen opgeruimd, just in case, de snuifhoesjes bovenop de (best wel hoge) kast gezet. De coke was (uitaard) helemaal op, hoesje was zelfs schoongelikt, zoals dat met coke gaat maar op zowel het keta als het pep hoesje lag nog wat los, en wat voorgemaakte lijntjes.
De volgende dag was ik als eerste op en zat rot op de bank wat te zappen, echte day after feeling, nix smaakt, nergens zin in, supermurrig. Komt een van die maten ook binnen gewandeld, ook net wakker, net zo murrig als mij, en vraagt waar is de pep ? Dus ik al tv kijkend "op de kast". En hij is een stuk kleiner als mij, en kon niet bovenop de kast kijken (zag dus ook niet dat er 2 hoesjes lagen) en voelt met zijn hand op de kast en pakt een hoesje, legt de lijn recht en snuift het op. Zegt ie tegen mij van boahh die pep smaakt wel raar. En ik al tv kijkend-niet intresserend "tja, moet je maar geen pep snuiven". Paar minuten later had ik zoiets van ja fuck it, ben zo rot, wat keta kan het vast niet slechter van worden. Dus ik loop naar de kast (ik kan er wel bovenop kijken) en zie alleen het pep hoesje liggen. Dus ik draai me om en vraag een me maat, hey waar heb je dat andere hoesje gelaten ? Dus hij zo van welk andere hoesje ? het hoesje dat ik heb gebruikt licht daar. En dat was dus het keta hoesje dus ik begin keihard te lachen en vraagt ie wat er aan de hand is. Ik zo van ja je hebt net mijn keta opgesnoven geen wonder dat het raar smaakt, jij gaat over een paar minuten iets moois meemaken.
Hij: "Keta ? wat is dat ?"
Ik: "Ga maar snel zitten, en zet je schrap
![:wink:]()
"