Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Afgelopen zaterdag naar de smartshop (Den haag - Euphoria) geweest om in eerste instantie fruit tabak te kopen voor in mn waterpijp. Daar aangekomen fruitmix gekocht en nog even gebabbeld met de verkoper over salvia omdat ik het toch wel interresant vond na het vele lezen op internet. Uiteindelijk ook maar salvia gekocht, de 5 en de 10 x extract. Eenmaal thuis gekomen even opgeruimd, deuren en ramen gesloten en lichten uit gedaan. Ik op de bank zitten met het pijpje en beide extracten. Eerst maar de 5 x extract, klein beetje in het pijpje gedaan en met mn (normale) aansteker vervolgens oproken 3 hijsen en ongeveer 15 - 20 seconden de rook in mn longen gehouden. Na een minuut kreeg ik een beetje een stoned gevoel maar verder niks, daarom vervolgens de 10 x extract in het pijpje gedaan en 2 hijsen genomen. De eerste hijs was kut want ik hoeste alles na 10 seconden weg, 2 hijs was iets langer. Na een minuut kreeg ik een vreemd gevoel, een gevoel dat mijn onder lichaam slaapte (slaap voeten). Ook kreeg ik het gevoel dat ik in de bank werd gezogen iest zat aan mij te trekken in mn bank en een beetje het gevoel dat ik de bank was. Na 3 minuten liep ik naar de keuken, ik schrok omdat ik dacht dat mijn kat op het aanrecht stond maar dat was een vaas met bloemen. vervolgens maar weer op de bank gaan zitten. Ik vond het dus een raar gevoel dat de grond mij naar beneden zat te trekken maar verder geen visuals enzz. Vanavond maar weer proberen. gr, Timsel"
"Mario kart op de WII. Echt zwaar chill zeker als je rainbowroad gaat rijden met al die kleurtjes"
"Aanstaande vrijdag avond wil ik in mn eentje voor het eerst in mn huis paddo's proberen. Alleen mijn vriendin heeft er een hekel aan, ze vind het niet erg als ze er zelf geen last van ondervindt. Het zit dus zo, mijn vrouwtje gaat vrijdag avond rond een uur of 9 naar vriendinnen toe en daarna gaat ze stappen en is thuis rond een uur of 4 a 5. Ik wil in deze tijd paddo's proberen, dus ik neem ze in rond een uur of 9 en wil dan rond een uur of 4 a 5 s'nacht slapen. Hoe staan jullie tegenover deze gedachte ? Kwa setting zit ik dus thuis op mn bank, zet ik lekkere muziek op, kaarsjes aan en mn open haard aan. Is het ook mogelijk om een film te kijken ? En als ik mijn vuur in mn openhaard aan wil houden moet ik er af en toe blokjes op gooien kan dat kwaad ? gr, timsel ps. ik zit goed in mn vel en heb er ook al veel over gelezen op dit forum."
"Maar gezien de tijd, om 9 uur savonds innemen ben ik dan rond een uur of 4 a 5 s'nacht wel weer normaal en kan ik dan slapen ? Heb namelijk ook wel eens cocaine gebruikt heb gemerkt dat je daar niet makkelijk van in slaap komt. Mn vriendin heeft wel van die slaap pilletjes kan ik die snacht innemen ?"