Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb je liever?

Wat heb je liever?

44 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Uppers :hearteyes: Meer en meer cafeïne :sunglasses:
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#2
Uppers. Maar ik gebruik meer downers :P
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat is hetzelfde als ik eet tosti's met kaas en ham.Maar neem vaak alleen maar kaas.

Zo klinkt dat in mijn oren
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik voel echt niet of mijn hard sneller gaat slaan ofzo... en al helemaal niet als ik onder invloed ben! Dan zijn er mooiere dingen om op te letten! :hearteyes:
S
SjaakTLid
01-01-2024, 00:00
#5
Beanhead zei:
SjaakT zei:
Ik heb nog geen uppers geprobeerd, maar het lijkt me totaal niet interessant. Ik vind het gevoel van een hele hoge hartslag alles behalve relaxed, en dus ook geen behoefte aan.

Misschien over een tijdje proberen, maar nu zeker downers.
Klik om te vergroten...

Yep want wij nemen alleen maar uppers omdat we allemaal van een razendsnelle hartslag houden, JIHAH!

Je rookt dan hopelijk toch ook niet? Blowen toch zeker niet? Ketamine wil je ook zeker niets van weten, noch psychedelische middelen...

Wat gebruik je in feite wel :confused:
Klik om te vergroten...

Je gaat mij niet vertellen dat je bij Xtc/Speed/Cocaine geen veel snellere hartslag hebt.
En wat ik gebruik is te zien in mijn sig. En nee, ik heb geen merkbare versnelde hartslag van truffels en salvia bijv. Wiet heel erg soms.

Verder beweer ik ook niet dat dat de reden is dat mensen uppers nemen. Maar van wat ik om me heen hoor, is het effect van een versnelde hartslag goed merkbaar, en dat effect vindt ik niet leuk. No offense verder..
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Jezus. Je hartslag HOORT snel te gaan als je een upper genomen hebt, als dat merkbaar is, dan is het meer een soort van waarneming waar je niets mee kan haha! In mijn geval toch. :P

Je hebt wel andere dingen aan je hoofd dan je hartslag dan :grin: Niet dat ik 'm zelf nooit check, maar ben er nog niet echt para van geworden (behalve bij heroïne haha).
S
SjaakTLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja, dat weet ik, dat is het hele punt ook niet. Ik zeg dat ik dat niet chill vind, niet dat het wel/niet hoort. Ik weet dat hij snel gaat, en ik beweer toch ook niks anders?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
seth zei:
downers, dan uppers en dan weer downers
Klik om te vergroten...
"A little bit of this, to get you up
A little bit of that, to get you down"
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#9
downers, dan uppers en dan weer downers
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Uppers :hearteyes:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#11
downer.. de wereld om me heen is al slecht/eng/gevaarlijk genoeg, het laatste wat ik wil is een upper die me dat nog scherper laat zien :rolleyes:
S
S0s_90Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Af en toe vind ik uppers wel relaxt, maar zo voor een doordeweekse dag of een weekend
dat ik een beetje uit wil rusten ga ik toch voor de downers.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat heb je liever:
Een upper of een downer? En waarom?

Ik zelf hou meestal liever van een downer (alcohol, wiet) maar op feestjes van een uppertje!
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Verschilt,gaat beetje met ups en downs
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Carlitos zei:
Verschilt,gaat beetje met ups en downs
Klik om te vergroten...

En het gaat ook weleens trippy of dissociatief als je zo'n shit genomen hebt. Bij mij de hele dag door. :openmouth:

Behalve nu. Oops :grin:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#16
speed alcohol en bier :rock:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Een combinatie van beide, de positieve effecten van beide tezamen is geniaal ! :hearteyes:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Beanhead zei:
Ik neem geen uppers zonder downers. Ze complementeren elkaar en zorgen voor leuke synergie.
Klik om te vergroten...

Dat is de uitleg. :sunglasses:
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hangt helemaal van mijn mood af
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ivoos zei:
Uppers :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Sowieso. Door uppers komen mijn beste kwaliteiten naar boven :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."