#1
Uppers
Meer en meer cafeïne ![:sunglasses:]()
Beanhead zei:SjaakT zei:Ik heb nog geen uppers geprobeerd, maar het lijkt me totaal niet interessant. Ik vind het gevoel van een hele hoge hartslag alles behalve relaxed, en dus ook geen behoefte aan.
Misschien over een tijdje proberen, maar nu zeker downers.
Yep want wij nemen alleen maar uppers omdat we allemaal van een razendsnelle hartslag houden, JIHAH!
Je rookt dan hopelijk toch ook niet? Blowen toch zeker niet? Ketamine wil je ook zeker niets van weten, noch psychedelische middelen...
Wat gebruik je in feite wel![]()
"A little bit of this, to get you upseth zei:downers, dan uppers en dan weer downers

Carlitos zei:Verschilt,gaat beetje met ups en downs

Beanhead zei:Ik neem geen uppers zonder downers. Ze complementeren elkaar en zorgen voor leuke synergie.
Ivoos zei:Uppers![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."