Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb je liever?

Wat heb je liever?

44 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#1
a little bit off everything makes the world go round

mark knopfler, junkie doll
S
SjaakTLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb nog geen uppers geprobeerd, maar het lijkt me totaal niet interessant. Ik vind het gevoel van een hele hoge hartslag alles behalve relaxed, en dus ook geen behoefte aan.

Misschien over een tijdje proberen, maar nu zeker downers.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat heb je liever:
Een upper of een downer? En waarom?

Ik zelf hou meestal liever van een downer (alcohol, wiet) maar op feestjes van een uppertje!
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Effect van een upper vind ik lekkerder. Maar downers zijn wat meer geaccepteerd en makkelijker aan te komen, dus die gebruik ik meer :), de wiet en alcohol dus!
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#5
de dissociatieven en psychedelica niet vergete :grin:
maar als ik tussen uppers of downers moet kiezen kies ik downers, hou meer van een echte vage roes, dan eigelk alles nog realistisch te zien
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Allemaal door elkaar natuurlijk! all thee fuckin chemicals eeeeh



En daarbij, weinig drugs doen slechts één ding. Wiet werkt ook enigzins dissociatief zoals alle andere psychedelica maar het is ook een downer. Ketamine idem. Gooi er wat kleurtjes bij en haal de verdoving weg en het is een eckte tripmiddel. Wat stimuleert. LSD is volgens mij ook een upper haha.

Nogal zwart wit die benamingen. Ik neem gewoon alles nu behalve smack en de benzo nooit meer. Niet omdat het te verslavend is, heroïne heb ik zowiezo maar een keer genomen. Gelukkig. Gewoon omdat je er fucking dom van wordt als je het gebruikt hebt. Laat mij maar ff nadenken terwijl jij in een valse roes gelukkig zit te wezen omdat je aan de smack of de benzo hangt.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ligt helemaal aan mijn "state of mind'. Maar meestal ga ik toch voor de downer, ik ben een relaxed persoon en downers zijn gewoon relaxed. Ik heb er helaas maar weinig van kunnen proberen, terwijl uppers voor mij overal vrij verkrijgbaar zijn.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Verschilt,gaat beetje met ups en downs
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Carlitos zei:
Verschilt,gaat beetje met ups en downs
Klik om te vergroten...

En het gaat ook weleens trippy of dissociatief als je zo'n shit genomen hebt. Bij mij de hele dag door. :openmouth:

Behalve nu. Oops :grin:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#10
speed alcohol en bier :rock:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Een combinatie van beide, de positieve effecten van beide tezamen is geniaal ! :hearteyes:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Dreuge zei:
speed alcohol en bier :rock:
Klik om te vergroten...

Bier is geen alcohol of wat?

speed en drugs en bier ouwe
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#13
W.F.L. zei:
Dreuge zei:
speed wiet en bier :rock:
Klik om te vergroten...

Bier is geen alcohol of wat?

speed en drugs en bier ouwe
Klik om te vergroten...

:P
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Beide, maar het meeste toch wel downers.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#15
Uppers :hearteyes: Meer en meer cafeïne :sunglasses:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hangt van de setting en mijn mood af. Maar als ik tussen een van de twee zou moeten kiezen zou ik liever downers hebben voor de rest van mijn leven.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sublimo zei:
Een combinatie van beide, de positieve effecten van beide tezamen is geniaal ! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Tezamenzepam - Klinkt als een benzo die ik moet uitvinden die altijd werkt welke gewenning dan ook.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Uppers :hearteyes:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik neem geen uppers zonder downers. Ze complementeren elkaar en zorgen voor leuke synergie.

Welke heb ik liever? wiet.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#20
downer.. de wereld om me heen is al slecht/eng/gevaarlijk genoeg, het laatste wat ik wil is een upper die me dat nog scherper laat zien :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."