#1
Deze week alleen maar hasj en af en toe wat koffie, maar ik was ziek, soort van keel/neusholte-ontsteking met koorts of griep of iets in die richting dus andere dingen leken me ook een betrekkelijk slecht idee nu. Zal volgende week, nu ik weer bijna gezond ben, wel weer anders zijn want er ligt nog steeds een hele zak vol ongekraakte n2o patronen op mijn bureau.