Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb je de afgelopen week gebruikt ?

Wat heb je de afgelopen week gebruikt ?

312 antwoorden
41 weergaven
18-5-2026
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Teveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
M
Maykel1986Lid
01-01-2024, 00:00
#2
bier en 2 pilletjes (groen olifantje & oranje Q) :hearteyes:
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nicotine en wiet. Wordt tijd voor een nieuwe voorraad speed! :hearteyes:
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Score voor vandaag: 12 longkankers, 2 jenever en een vreetaanval :sunglasses:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wiet, tabak, pep en voor het eerst in maanden nog es alcohol (paar pilsjes).
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#6
n lijntje speed, n grammetje wiet, 250 mg kristalletjes, n halve blauwe boom, n blauw AH'tje, en n halve groene kappa. + nog een shitload aan alcohol en vitamientjes :)
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ritalin,Wiet,Temazepam,Oxazepam,Concerta
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Einstein zei:
Score voor vandaag: 12 longkankers, 2 jenever en een vreetaanval :sunglasses:
Klik om te vergroten...
+Pep (of wat daarvoor door moet gaan :sunglasses: )
w
wapinhetweekendLid
01-01-2024, 00:00
#9
een berg wiet, paar gram pep, een groen eekhoorntje
P
PsychedeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#10
wierie's en pep
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#11
3 flessen wijn (afgelopen weekend)
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zaterdag 1 gram coke, een halve fles Whiskey en een paar joints. Maandag Pharmahuasca (100mg DMT)
S
SjizzelLid
01-01-2024, 00:00
#13
GHB wiet hajs en DMT

En het 1e wat ik daar van kan zeggen is OH MY GOD!

zoals ik hier lees, roken sommigen het in een pijpje, ons werd verteld dat dit niet goed zou werken, toch lees k hier anders:P

Wij hebben het in een flesje gerookt ( een inimini Pissang Ambon ) daar doe je Wolgaas in, maar alleen in het nekje van de fles. dopje eraf natuurlijk en onder het flesje een gaatje boren.

Wij hebben een dosis genomen van 40mg. deze leg je op het wolgaas, en verhit alleen de nek van de fles, de dmt mag namelijk niet in direct contact komen met vuur dan is het weg ( nogmaals zo is het ons geleerd )

wanneer het witte poeder helemaal opgelost is, zet je wel het vuur rechtstreeks op de opening van de fles, en je blaast eerst alle lucht uit die je hebt, en begint de rook naar binnen te zuigen.

Wat er dan gebeurd.............. MIJN GOD!!! je blaast de rook uit en het begint.

Mijn ervaring was alle lichten uit, geen geluid en ogen dicht!.. ik begon heel erg te hoesten en het voelde alsof ik me zelf door ieder gat in mijn gezicht uitkotste mijn hele geest werd in een een poort gezogen die mij naar een tunnel leidde vol licht en gekleurde lampjes!.. vervolgens leidde deze tunnel me naar een ruimte een soort piramide maar dan liggend.. kan het niet anders uitleggen.. wat ik daar mee heb gemaakt en wie mij daar ontvingen.. de tering! het waren elfjes draakjes engelen en duiveltjes die door de kleuren die ik zag wat ik ook niet kan uitleggen:P intens en prachtig! ze verschenen raakte me aan en begonnen om me heen te dansen en te zwieren, later leek het als de oppergod van deze wezens in deze wereld afdaalde, me over het gezicht aaide en weer terug trok in de menigte van kleur en wezentjes.. de wensen danste lieten me het onwerkelijke zien en namen afscheid, zonder woorden maar je weet genoeg.. en laten je weten, "tot de volgende keer" wat een hemels gevoel, als dit het einde is.. dan echt!

Mensen, je weet niet wat je mee maakt.. hier kan geen youtube filmpje van en DMT trip simulatie of iets tegen op, al kun je het er mee vergelijken!

gewoon een keertje doen, er kan niemand zijn die dit niet leuk vind, als is het zo eng en spannend!.. wacht maar tot de wezentjes je aan de hand nemen en leiden door de wereld vol .... geen idee.. maar OH MY GOD! heaven op een andere manier i guess..

Peace! M
M
Maykel1986Lid
01-01-2024, 00:00
#14
wel 3 hele biertjes :mrgreen:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
euh die was 40% als ik me niet vergis, toch zwaar genoeg voor mij hoor :)

lekker was het niet al was het wel lekkerder dan wodka eristoff etc...
was een kadotje van die pool omdat hij mocht blijven slapen, wel bijna heel de dag nadien zware kater gehad, zo erg dat ik het 'weer' en direct uit me leven ban. :kots:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#16
begonnen met 3 dopjes ghb (niet te gelijk :tongueout:) rond 22u tot denk ik 24u
en enkele biertjes
dan overgeschakeld op 3,5 blauwe mitshubishi (verspreid van half1 tot 3u)
om de morgend te vieren een wietje

al bij al een rustige zaterdag :grin:
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ghb en hasj.
Saai he?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Paperplane. zei:
Ghb en hasj.
Saai he?
Klik om te vergroten...

Haha nee hoor kan nog veel saaier :P

Hier was het vorige week weer eens een keer 'alice', benzo's, wiet en alcohol.. :beer:
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
-Xtc+ghb op een feestje
-ghb
-wiet
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Helemaal niks ! So proud !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."