Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb je de afgelopen week gebruikt ?

Wat heb je de afgelopen week gebruikt ?

312 antwoorden
38 weergaven
18-5-2026
S
StandyRobLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey
Afgelopen week heb ik

1 gram pure coke
4 zegels
genoeg jonko's
paar pillen
3 gram speed
1 Ephedra capsule
4 truffeltjes
en genoeg alcahol
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lorazepam, Lorazepam, Lorazepam en Lorazepam.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
We vragen wel wat iedereen in het weekend heeft gebruikt, maar niet of iemand iets in de week heeft gebruikt. Ik ben wel eens benieuwd of er veel mensen zijn die ook gewoon door de week eens wat gebruiken.

Als TS zal ik beginnen:

LSD, ketamine, speed, alprazolam, flunitrazepam, tranxene, alcohol en nicotine.

En alsjeblieft, begin nu niet gelijk dramatisch te reageren. :)

Normaal zien mijn weken er niet zo uit. Dit was de week van alle welkomsfeestjes voor studenten. :grin:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#4
alleen wiet en alco, examentijd
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als de situatie het toelaat gebruik ik door de week soms ook, kleine hoeveelheden welteverstaan :)

Deze week: ketamine, speed, MDMA :)
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#6
En alsjeblieft, begin nu niet gelijk dramatisch te reageren. :)
Klik om te vergroten...

Ach sublimo! Zolang je duidelijk blijft schrijven en geen 58758785 topics per dag opent met kortom enge gedichtjes zul je denk ik weinig kritiek qua gebruik oogsten :grin:

Ikzelf pep en wiet. Had dit topic wat langer geleden bestaan, kon ik een hele poos ''njet'' antwoorden, waardoor ik wel een verzetje verdiende medunkt ;D Ik heb een maand vrijaf anyhow! Envy me!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat zijn betere reacties dan ik verwacht had. :grin:

Ik had al een hoop moraalridders verwacht. :sunglasses:

Ik wist dat er sowieso wel een reactie van een verslaafde op ging komen, maar dat is een ander verhaal. Ik ben vooral benieuwd naar mensen die tijdens een normale school/werkweek toch drugs gebruiken. En dan ook nog prima kunnen functioneren op hun school/werk.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ah een topic voor mij :hearteyes:

Haha, nee.

Flunitrazepam, Alprazolam (Xanax), Speed en Ketamine. Nu weet ik wel niet meer of ik deze week of vorige week Ephedrone gebruikt heb, maar goed :grin: Saaie kuil trouwens.. :P Had er meer van verwacht :confused:

Edit: Ik hou het liever bij gebruiken in het weekend trouwens, terwijl ik de afgelopen 2 weekends buiten wiet en alcohol niets gebruikt heb. Vage shit.. :openmouth:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
W.F.L. zei:
Ah een topic voor mij :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dacht het wel. :sunglasses:

(Ik doe normaal gezien ook niet te veel in de week hoor! :P )
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Alcohol. Surprise, surprise.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wiet (zak is bijna op) en een beetje alcohol.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heel veel alcohol. Geen nicotine, ben gestopt met roken.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#13
Alcohol obviously
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Alcohol, nicotine en wiet, lekker rustig :)
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#15
Beanhead zei:
Vind er niks fout aan, maandag is net als zaterdag zoals dinsdag net als donderdag is... Wtf het zijn maar dagen, lekker boeiend wanneer iemand drugs wilt gebruiken.

Totnutoe niets.
Klik om te vergroten...

Wie zegt dat ik het fout vind? Ookal gebruikt iedereen heel de week hero een speed kan me geen kenker interesseren, alleen maar meer leipe verhalen..

Maar goed, op internet weet je ook niet met wat voor toon iemand wat zegt..
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#16
Beanhead zei:
Dat is vervelend heh die tonen :grin:

Maar bedoel het niet agressief ofzo, ik vind het gewoon niet fout :P
Klik om te vergroten...

Bedoel je dit nu bijdehand???
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja Beanhead.. Bijdehant mannetje! :openmouth:

:grin:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#18
W.F.L. zei:
Ja Beanhead.. Bijdehant mannetje! :openmouth:

:grin:
Klik om te vergroten...

Ik ik wil niet bijdehand zijn maar...
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Jij jij wilt niet bijdehand zijn.. Maarrr? :grin:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Truffels alcohol en nicotine.

maar nu is het weer ff genoeg geweest :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."