Ik ben er van woensdag ingevlogen toen mijn examens voorbij waren.
MDMA (een hele nacht lekker doseren)
Wiet (smoren als een ketter onder de MDMA)
Lachgas (had ik niet zoveel meer van)
Ketamine
Alcohol
Spacecake (toch van woensdag tot zaterdag een stuk of 8 stuks)
#3
halve gram mdma door heel de week
THC
caffeine
#4
Wiet.
#5
mdma,coke en wiet.
#6
A bit of weed, some acid, and some beer
#7
4 fluor, hasj, wiet, liters bier en jagermeister ... en benzo's
#8
We vragen wel wat iedereen in het weekend heeft gebruikt, maar niet of iemand iets in de week heeft gebruikt. Ik ben wel eens benieuwd of er veel mensen zijn die ook gewoon door de week eens wat gebruiken.
Als TS zal ik beginnen:
LSD, ketamine, speed, alprazolam, flunitrazepam, tranxene, alcohol en nicotine.
En alsjeblieft, begin nu niet gelijk dramatisch te reageren.
Normaal zien mijn weken er niet zo uit. Dit was de week van alle welkomsfeestjes voor studenten.
#9
alleen wiet en alco, examentijd
#10
Als de situatie het toelaat gebruik ik door de week soms ook, kleine hoeveelheden welteverstaan
Deze week: ketamine, speed, MDMA
#11
En alsjeblieft, begin nu niet gelijk dramatisch te reageren.
Ach sublimo! Zolang je duidelijk blijft schrijven en geen 58758785 topics per dag opent met kortom enge gedichtjes zul je denk ik weinig kritiek qua gebruik oogsten
Ikzelf pep en wiet. Had dit topic wat langer geleden bestaan, kon ik een hele poos ''njet'' antwoorden, waardoor ik wel een verzetje verdiende medunkt ;D Ik heb een maand vrijaf anyhow! Envy me!
#12
Dat zijn betere reacties dan ik verwacht had.
Ik had al een hoop moraalridders verwacht.
Ik wist dat er sowieso wel een reactie van een verslaafde op ging komen, maar dat is een ander verhaal. Ik ben vooral benieuwd naar mensen die tijdens een normale school/werkweek toch drugs gebruiken. En dan ook nog prima kunnen functioneren op hun school/werk.
#13
Ah een topic voor mij
Haha, nee.
Flunitrazepam, Alprazolam (Xanax), Speed en Ketamine. Nu weet ik wel niet meer of ik deze week of vorige week Ephedrone gebruikt heb, maar goed Saaie kuil trouwens.. :P Had er meer van verwacht
Edit: Ik hou het liever bij gebruiken in het weekend trouwens, terwijl ik de afgelopen 2 weekends buiten wiet en alcohol niets gebruikt heb. Vage shit..