Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb je de afgelopen week gebruikt ?

Wat heb je de afgelopen week gebruikt ?

312 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
LSD, speed, alprazolam en GHB.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bier, whisky, rum.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Petrovic zei:
Bier, whisky, rum.
Klik om te vergroten...

Yam!

OT
Vergat nog valijum erbij te zetten :flushed:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Omdat het weekend vandaag begint :P

Maandag 0.9g coke en donderdagavond een beetje opium :grin:
d
duimpjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wiet, alcohol en voor het eerst lachgas. Lachgas was erg leuk :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sublimo zei:
GHB.
Klik om te vergroten...

En methamfetamine en alprazolam.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#7
LSD, DMT, ketamine, wiet, alcohol, lachgas
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
LSD Wiet, Valijum, baclofen, clonazepam, promethazine, alcohol, en hydrocodone.
Piece! :hearteyes:
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het was echt grappig. Ik had deze vrijdag vrij dus voor mij boeide het totaal niet, maar mijn huisgenoot had om 9:00 uur college. We waren om 5 uur thuis van het uitgaan en hebben daarna dus nog meer wiet gesmoked en gechilled (Jimi Hendrix :hearteyes: ). Maar toen dus ongeveer een uur later met kleren aan op de bank in slaap gevallen, en hij in een bureaustoel.

Helaas ging zijn wekker na anderhalf uur alweer (hij had hem in zijn lamme bui om half 8 gezet :tearsofjoy: ). Dus ik wordt wakker en dan heb je echt zo'n wtf moment. Ik had helemaal niet door dat ik echt had geslapen, vond het wel raar dat de muziek uit was. Toen keek ik op de klok en toen had ik pas door dat we hadden geslapen.

Ik kon toen lekker mijn eigen bedje opzoeken maar hij moest dus naar college, want het was verplicht.

Wel een hele vette avond. Ik had verwacht dat wiet+alcohol+meer wiet niet zo'n goede combi zou zijn maar het was heerlijk.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
wiet :grin:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#11
Elke dag wiet
Woensdag een halve liter bier
Gisteren een liter bier
S
S0s_90Lid
01-01-2024, 00:00
#12
hasj alcohol en ketamine.
Vanavond alleen hasj en alcohol :stoned:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
1 gram pure coke
Klik om te vergroten...

:rolleyes:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sublimo zei:
Amfetamine, GHB, alprazolam, 2c-b en lormetazepam.
Klik om te vergroten...

Heb je al vaker 2-cb gebruikt :) ?

OT: alleen maar meer wiet
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#15
Veel sperma en bloed van diverse negers :hearteyes:
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Een stuk of 5 halve liters Stella & veeeeel wiet :stoned:
Voor dat ik m'n been had gebroken toch... :openmouth:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pammer zei:
Een stuk of 5 halve liters Stella & veeeeel wiet :stoned:
Voor dat ik m'n been had gebroken toch... :openmouth:
Klik om te vergroten...

Zo scheef dat je onder een bus gelopen bent?

OT: nog meer wiet :stoned:
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#18
spacelord zei:
Pammer zei:
Een stuk of 5 halve liters Stella & veeeeel wiet :stoned:
Voor dat ik m'n been had gebroken toch... :openmouth:
Klik om te vergroten...

Zo scheef dat je onder een bus gelopen bent?

OT: nog meer wiet :stoned:
Klik om te vergroten...

Zo erg was het niet. Net voor ik weg ging was ik helemaal nuchter en ben ik omver gereden met m'n brommer :cry:
Ben uiteindelijk nog met gebarsten been gaan feesten, al mankend....
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
alcohol wiet en benzo's
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heel veel wiet en niet zo heel veel bier, de afgelopen 3 avonden sterk onder invloed geweest.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."