#1
inderdaad, daarS0s_90 zei:gamezz zei:soms vergeet ik het gewoonFresh zei:Nou, soms iets te goed![]()
vorige week nog 3.5gr wiet gevonden volledig achteraan in mijn ps2![]()
Bedoel je achterin waar je een harde schijf in kunt hangen?![]()
Haha daar verstopte ik vroeger altijd me voorgedraaide jointjes in, Doosjes van the grass company passen er echt precies in. Klepje dicht en niemand zag het!![]()
kon het niet voelen alsik men hand er volledig in stopte, maar toen ik erin keek was het jackpot

