Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar verstop jij je drugs?

Waar verstop jij je drugs?

269 antwoorden
47 weergaven
18-5-2026
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#1
S0s_90 zei:
gamezz zei:
Fresh zei:
Nou, soms iets te goed :(
Klik om te vergroten...
soms vergeet ik het gewoon :tongueout:
vorige week nog 3.5gr wiet gevonden volledig achteraan in mijn ps2 :tongueout:
Klik om te vergroten...

Bedoel je achterin waar je een harde schijf in kunt hangen? :tongueout:
Haha daar verstopte ik vroeger altijd me voorgedraaide jointjes in, Doosjes van the grass company passen er echt precies in. Klepje dicht en niemand zag het! :stoned:
Klik om te vergroten...
inderdaad, daar :tongueout:
kon het niet voelen alsik men hand er volledig in stopte, maar toen ik erin keek was het jackpot :grin:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#2
In de achterkant van mijn PS2 :rock:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
spacelord zei:
In de achterkant van mijn PS2 :rock:
Klik om te vergroten...

Volgende keer dat ik bij jou ben maar eens op je PS2 spelen dan. :sunglasses:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#4
De vulling uit mijn knuffel gehaald en daar de dia's in gestopt. Daarna nog een deel vulling er weer in en dan dicht naaien met naald en draad
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jij mag me wel bij de hemelpoort opwachten als ik mijn laatste adem uitgeblazen heb.

OT: Ik verstop het in een holle kies.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#6
-sok
-in mijn schoen (onder de zool)
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#7
zeker wel, ik zeg niet dat ik geen drugs gebruik of geinteresseerd ben.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#8
Onder m'n cactus.
Die zit namelijk in een pot: daar liggen m'n pammies.
De cactus heb ik erbovenop gezet
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#9
In een doosje dat open ergens in mijn kamer ligt. Vroeger verstopte ik het altijd in mijn Starship Titanic doos.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
cocktail shaker in mijn kamer..zit de hele verzameling in...ghb, lsd, pillen, wiet :P
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Stel, je bent op een fuif/rave/party (hoe je het ook wilt noemen) met eender welke drugs op zak en opeens komt er angstig een vriend naar je gelopen en zegt dat alle uitgangen gesloten zijn door politie en dat iedereen, 1 voor 1 langs de politie moet lopen en zonodig ook word gefouilleerd. Waar zou jij je drugs stoppen?
:wave:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gelijk al het bewijsmateriaal 'vernietigen' natuurlijk. :grin:
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Sjeik zei:
Gelijk al het bewijsmateriaal 'vernietigen' natuurlijk. :grin:
Klik om te vergroten...
zou zonde zijn moest je juist op dat moment 2000€ amnesia haze op zak hebben natuurlijk.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#14
Neem jij halve kilo's wiet mee naar feestjes dan? :P
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Sjeik zei:
Neem jij halve kilo's wiet mee naar feestjes dan? :P
Klik om te vergroten...
Stel, je bent een dealer. :grin:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#16
ja goed dat kan, ben zelf ook vaak naar feesten geweest met 50+ pillen op zak, maar zulke hoeveelheden zijn gewoon risicovol he. Kijk als je nou 2 pilletjes bij je hebt ofzo en je wil er echt niet mee gepakt worden..maar in het scenario dat jij hierboven beschrijft ben je dan sowieso de lul. Of goed verstoppen natuurlijk...In hoge nood zou ik toch voor omgeving geslachtsdeel gaan :P
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Sjeik zei:
In hoge nood zou ik toch voor omgeving geslachtsdeel gaan :P
Klik om te vergroten...
Idem hier.
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#18
in je sok en dan schoen aandoen
of ergens onder me klote :grin:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#19
Op de grond laten vallen natuurlijk.

Wat een achterlijk topic weer :(
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Je neemt het risico als je zoveel drugs meeneemt .... dan weet je dus ook de gevolgen!
Het is net als met te hard rijden en geflitst worden :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."