Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar verstop jij je drugs?

Waar verstop jij je drugs?

269 antwoorden
46 weergaven
18-5-2026
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Op mn bureau of in mn tas.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
In mijn bloed :rock:
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fresh zei:
Nou, soms iets te goed :(
Klik om te vergroten...
soms vergeet ik het gewoon :tongueout:
vorige week nog 3.5gr wiet gevonden volledig achteraan in mijn ps2 :tongueout:
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#4
In de coffeeshop, ik moet er alleen wel voor betalen als ik het op wil halen. :rolleyes:
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ach ik ben een meisje dus meestal mag ik doorlopen, zo niet dan wordt ik meestal door een man gefouilleerd en die mag niet op dezelfde plekken fouilleren als een vrouw.
Ben 1 keer door een vrouw gefouilleerd, en dat was ook minimaal moet ik eerlijk zeggen.
Ik had het bij wijze van zelfs onder mijn oksel kunnen hebben. :rolleyes:
In principe altijd onder in de bh, nog even een extra voor vorming erin, dan voel je het echt niet zitten. Nou ik zelf wel maar de persoon die fouilleert niet.
Ideaal :)
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Meestal laat ik het door anderen meenemen, een vriendin deed het altijd voor mij in haar pillenkluis :tearsofjoy:

Ikzelf doe het op de plek waar het bij de jongens het beste terecht kan he :tearsofjoy:
S
S0s_90Lid
01-01-2024, 00:00
#7
gamezz zei:
Fresh zei:
Nou, soms iets te goed :(
Klik om te vergroten...
soms vergeet ik het gewoon :tongueout:
vorige week nog 3.5gr wiet gevonden volledig achteraan in mijn ps2 :tongueout:
Klik om te vergroten...

Bedoel je achterin waar je een harde schijf in kunt hangen? :tongueout:
Haha daar verstopte ik vroeger altijd me voorgedraaide jointjes in, Doosjes van the grass company passen er echt precies in. Klepje dicht en niemand zag het! :stoned:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
In mijn kluis :rock: die je niet zomaar 123 vindt :tearsofjoy:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben net terug van een paar dagen Berlijn, en ik had 2 gram hasj meegenomen verstopt in de klankkast van m'n gitaar :P . Eerst heb ik het zo klein mogelijk verpakt in 5 lagen vershoudfolie, en daarna de snaren van m'n gitaar losgedraaid zodat ik m'n arm er in kon steken en het pakketje helemaal onderin vast gemaakt met ducttape. Daarna de snaren weer aangedraaid. Worked like a charm. :)
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#10
voor LSD heb ik een nieuwe plek , achter een foto in een fotokader.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Flameon zei:
In mijn kluis :rock: die je niet zomaar 123 vindt :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Wel 1234?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fresh zei:
Flameon zei:
In mijn kluis :rock: die je niet zomaar 123 vindt :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Wel 1234?
Klik om te vergroten...
4-5 graden? :confused:

Haha wederom bij iemand waar het goed ligt een zin zorgen over hoef te maken ooi! :wink:
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#13
S0s_90 zei:
gamezz zei:
Fresh zei:
Nou, soms iets te goed :(
Klik om te vergroten...
soms vergeet ik het gewoon :tongueout:
vorige week nog 3.5gr wiet gevonden volledig achteraan in mijn ps2 :tongueout:
Klik om te vergroten...

Bedoel je achterin waar je een harde schijf in kunt hangen? :tongueout:
Haha daar verstopte ik vroeger altijd me voorgedraaide jointjes in, Doosjes van the grass company passen er echt precies in. Klepje dicht en niemand zag het! :stoned:
Klik om te vergroten...
inderdaad, daar :tongueout:
kon het niet voelen alsik men hand er volledig in stopte, maar toen ik erin keek was het jackpot :grin:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#14
In de achterkant van mijn PS2 :rock:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
spacelord zei:
In de achterkant van mijn PS2 :rock:
Klik om te vergroten...

Volgende keer dat ik bij jou ben maar eens op je PS2 spelen dan. :sunglasses:
G
G-JLid
01-01-2024, 00:00
#16
Waar een wil is, is een weg. Iemand b.v. wel eens in z'n haren gefouilleerd?
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#17
Onder m'n cactus.
Die zit namelijk in een pot: daar liggen m'n pammies.
De cactus heb ik erbovenop gezet
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#18
In een doosje dat open ergens in mijn kamer ligt. Vroeger verstopte ik het altijd in mijn Starship Titanic doos.
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bij mij rollen de pillen dan zo weer van mijn hoofd af :(
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#20
ik hou het gewoon in mijn hand, daar kijken ze toch nooit!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."