#1
in mijn neus...
whyme zei:Men neme een kauwgumpakje. Kauwgum met plastic omhulsel eruit halen. voor kleine pillen: kauwgumpje eruit, pilletje erin.
Voor joints/groot spul:
Van het plastic omhulsel snij je de helft van 1 breedte van een kauwgum eraf( als dr van de voorkant naar kijkt heb je dus 2 hokjes waar kauwgums in zouden kunnen zitten als je t niet doormidden had gesneden) kauwgum ook doormidden snijden, met een beetje pritt/lijm kauwgumpje aan het omhulsel vastplakken, nu t geheel vastplakken aan de binnenkant van het pakje, aan de rand. Als je nu aan 1 kant kijkt zie je alleen kauwgum..
voor de andere kant kun je ook dat omhulsel gebruiken, alleen past er dan waarschijnlijk geen kauwgum in(als je alleen pillen/korte vloei doet wel natuurlijk), en moet je 'm natuurlijk niet vastplakken aan het pakje, anders krijg je dr niks meer uit![]()
Voor de vlugge blik van een securitygozer in t halfdonker heb je gewoon kauwgum bij je(en in 't volle zonlicht waarschijnlijk ook wel
)
Rabbithole zei:Ik stop m'n pillen in m'n ondergoed, tussen dat stukje extra stof dat ter hoogte van je geslachtsdelen zit :P dus tenzij ik heel onzedelijk wordt gefouilleerd zal ik daar nooit problemen mee krijgenhet scheelt ook wel als je een meisje bent denk ik, wordt meestal minder goed gefouilleerd dan m'n mannelijke vrienden..
acidboy zei:Rabbithole zei:Ik stop m'n pillen in m'n ondergoed, tussen dat stukje extra stof dat ter hoogte van je geslachtsdelen zit :P dus tenzij ik heel onzedelijk wordt gefouilleerd zal ik daar nooit problemen mee krijgenhet scheelt ook wel als je een meisje bent denk ik, wordt meestal minder goed gefouilleerd dan m'n mannelijke vrienden..
Wanneer gingen wij nou samen xtc doen?![]()
cropp zei:in mijn neus...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."