Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar verstop jij je drugs?

Waar verstop jij je drugs?

269 antwoorden
51 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
in mijn neus...
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik verstop het niet, mijn ouders weten dat ik gebruik.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#3
whyme zei:
Men neme een kauwgumpakje. Kauwgum met plastic omhulsel eruit halen. voor kleine pillen: kauwgumpje eruit, pilletje erin.

Voor joints/groot spul:

Van het plastic omhulsel snij je de helft van 1 breedte van een kauwgum eraf( als dr van de voorkant naar kijkt heb je dus 2 hokjes waar kauwgums in zouden kunnen zitten als je t niet doormidden had gesneden) kauwgum ook doormidden snijden, met een beetje pritt/lijm kauwgumpje aan het omhulsel vastplakken, nu t geheel vastplakken aan de binnenkant van het pakje, aan de rand. Als je nu aan 1 kant kijkt zie je alleen kauwgum..

voor de andere kant kun je ook dat omhulsel gebruiken, alleen past er dan waarschijnlijk geen kauwgum in(als je alleen pillen/korte vloei doet wel natuurlijk), en moet je 'm natuurlijk niet vastplakken aan het pakje, anders krijg je dr niks meer uit :(

Voor de vlugge blik van een securitygozer in t halfdonker heb je gewoon kauwgum bij je :sunglasses: (en in 't volle zonlicht waarschijnlijk ook wel :grin: )
Klik om te vergroten...

Hmm, op de feesten waar ik naartoe ga wordt je kauwgom helaas wel echt uit het pakje gehaald. Bummer.

En in m'n bh stoppen werkt ook niet, ze voelen bij het fouilleren vaak onder het randje en dan zou het er zomaar uit kunnen vallen. :grin:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rabbithole zei:
Ik stop m'n pillen in m'n ondergoed, tussen dat stukje extra stof dat ter hoogte van je geslachtsdelen zit :P dus tenzij ik heel onzedelijk wordt gefouilleerd zal ik daar nooit problemen mee krijgen :grin: het scheelt ook wel als je een meisje bent denk ik, wordt meestal minder goed gefouilleerd dan m'n mannelijke vrienden..
Klik om te vergroten...

Wanneer gingen wij nou samen xtc doen? :grin:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#5
acidboy zei:
Rabbithole zei:
Ik stop m'n pillen in m'n ondergoed, tussen dat stukje extra stof dat ter hoogte van je geslachtsdelen zit :P dus tenzij ik heel onzedelijk wordt gefouilleerd zal ik daar nooit problemen mee krijgen :grin: het scheelt ook wel als je een meisje bent denk ik, wordt meestal minder goed gefouilleerd dan m'n mannelijke vrienden..
Klik om te vergroten...

Wanneer gingen wij nou samen xtc doen? :grin:
Klik om te vergroten...

Als ik m'n ene stuk ondergoed weer eens heb gevonden en gewassen :grin:
En als jij er weer tegenaan kan natuurlijk :wink:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zal nog wel ff duren sief, dus voorlopig hoef je nog niet zuinig te zijn op je serotonine. :)
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Haha, komt goed, heb al een paar keer in de planning staan dus take all the time you need. En dingen waar je lang op hebt gewacht zijn altijd leuker als het er dan van komt :)
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als de politie daar zou staan gewoon op de grond gooien. Van wie is dat?, niet van mij... Misschien van die andere 800 man die hier staan...
Of tussen m'n klote stoppen, maar dat merken ze meestal wel. Gewone security's die fouilleren komen daar niet, politie wel.

In Belgie plukken ze je zo van de straat af om te visiteren (uitkleden en bukken), dus we mogen nog blij zijn.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je moet dan zeggen, weet u het zeker meneer? Ik heb Chili con carne gegeten.

De laatste keer hield ik het gewoon in mij hand,Ik ging met de rug naar die vent toe staan, en mijn armen en benen wijd. Ze hadden niets gevonden. Oh ja ook een goeie stunt is, aan de andere kant van het terrein iemand laten rellen, zodat ze daar naar toegaan. Rookbommetje neer laten gooien waar je staat en zelf de bak meejatten waar ze al het verboden spul ingooien.
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Of ik schiet ze gewoon dood met de AK-47 die ik toevallig bijheb..
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#11
naar de plaatsen waar ik ga controleren ze enkel op zelf meegebrachte drank, en die is zelfs poepsimpel mee binnen te krijgen. En toch weten die organisaties/buitenwippers dat er enkele honderden grammen wiet binnen is en om dan nog maar te zwijgen over pillen/coke/speed/tripjes.

Maar ik steek alles toch altijd voor de veiligheid goed weg op random plaatsen. zoals in mijn pakje sigaretten, ergens diep in mijn portefeuille,...
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Niet zo moeilijk doen, gewoon in m'n beurs, nooit op gepakt... Wel vaak de vraag gekregen (als ik mn wiet weer eens in moest leveren bij de ingang van een discotheek..) of ik 'niets anders bij me had'... Uhm, neehoor :grin:
N
NatassieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ergens waar er niet gevoelt word !! :wink:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#14
cropp zei:
in mijn neus...
Klik om te vergroten...

:grin:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik verstop drugs in mijn hol.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gewoon in m'n portemonnee. Wel zo makkelijk. Vooral omdat dat ding ook genoeg vakjes heeft om 'n heel dorpje arme Derdewereld kindjes onder te brengen.

Olle
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#17
cropp zei:
in mijn neus...
Klik om te vergroten...

"De uitsmijter zegt: Jo dat kan echt niet.
Gast, schrijf een klachtenbrief.
Hier heb je een lege envelop,
de inhoud daarvan zit al in mijn kop" :mrgreen:

(De jeugd van tegenwoordig)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#18
laatst op een festival, stond een maat van me bij de ingang te controleren, liep stage of zo, doet bewaking opleiding.

vouwt ie de portomoné van die maat van mij open, kijk naar dat sealtje, grijnst en geeft hem zo terug :tearsofjoy:
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#19
Verwijderd wegens mongolisme
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#20
In zo'n mooi metalen klik-klak pillendoosje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."