Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hetzelfde als lachgas gewoon in de winkel ne voetbalclaxon gaan halen, diejen toeter eraf halen en da gas opzuigen!!! tis legaal,goedkoop en HOW JOM!! keigraaf!!!!!"
"ni gevaarlijk das helemaal ni gevaarlijk. ok, gezond is da ni, mer ik ben me zonen toeter naar mijnen huisarts gegaan en dieje heeft die gassen opgezocht en die zijn ni schadelijk op zich. tuurlijk is het ni goe da ge da zo inademt,maar das voor lachgas juist tzelfde"
"stadium-toeter het gas uit zonen toeter is ni levensgevaarlijk! het is zelfs echt onlgelooflijk de moeite da gevoel!!"