Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsN2O Nitrous Oxide

N2O Nitrous Oxide

343 antwoorden
142 weergaven
18-5-2026
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#1
ben naar een bakkerijspeciaalzaak geweest,


heb gevraagd naar herlaadbare slagroomspuiten, op gas met patronen,


ze bekeek me alsof ik compleet gestoord was , en zei da ze er nog nooit van gehoord had, en liet me spuitzakken zien,


heb dan maar een uitvlucht gezocht, en ben het afgetrapt,


mr dammn, ik MOET EN ZAL die patronen vinde!!!!!!
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
Me~plantu~isme~moat zei:
Merengue zei:
Ik las op www.drugsinfoteam.nl/Lachgas.html dat het geestelijk erg verslavend is en dat je moet oppassen als je erg verkouden bent. Dan kan je trommelvlies springen omdat je hoofd verstopt zit...maar ja als dat alles is... Ik ga ook op zoek naar zo'n spuit... Als ik dit lees wil ik dat wel eens proberen...
Klik om te vergroten...

ik was extreem verkouden bij mn 2de keer lachgas(+- 15 patronen)
en kijk, ik leef nog hoor. sigaretten roken is zelf gevaarlijkr.

en lachen is gezond
Klik om te vergroten...

15 patronen? :openmouth:

wow, jij hebt zkr super hard getript ofniet?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat dacht je van bij de blokker??? Of van die fietspompjes op patronen???
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#4
caatje zei:
Wat dacht je van bij de blokker??? Of van die fietspompjes op patronen???
Klik om te vergroten...


fietspompjes????? goed idee thx,


maar bij de blokker hebbe ze da ni! kzen al naar 3 blokkers geweest in de omliggende steden, zal wel iets voor holland alleen zijn:tongueout:
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#5
DarkScope zei:
Me~plantu~isme~moat zei:
Merengue zei:
Ik las op www.drugsinfoteam.nl/Lachgas.html dat het geestelijk erg verslavend is en dat je moet oppassen als je erg verkouden bent. Dan kan je trommelvlies springen omdat je hoofd verstopt zit...maar ja als dat alles is... Ik ga ook op zoek naar zo'n spuit... Als ik dit lees wil ik dat wel eens proberen...
Klik om te vergroten...

ik was extreem verkouden bij mn 2de keer lachgas(+- 15 patronen)
en kijk, ik leef nog hoor. sigaretten roken is zelf gevaarlijkr.

en lachen is gezond
Klik om te vergroten...

15 patronen? :openmouth:

wow, jij hebt zkr super hard getript ofniet?
Klik om te vergroten...

al 2 keer gelachgast, en iedere keer een hele doos van 50 patronen erdoor. 1ste keer waren we met een stuk of 7 en 2de keer met 4. bwoa, verspreid over de namiddag, hard getript.. weetniet ofje het zo mag noemen. was wel met op de grond vallen, geluid vervormen, een luid gezoem horen, omgeving zien vormen, tegen de grond geduwt voelen.. bwoa mss wel een klein beetje getript :mrgreen:
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lachgas is echt zeer aan te raden :smoke:
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat doet dat spul nou eigenlijk?
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#8
ok, ben bij de makro geweest, en idd ze hebben het daar,


maar ik heb constant ruzie gehad in die winkel met mijn ouders, zij wilden die spuit niet betalen en die patronen, en ik had geen geld bij,..


weeral nix :(
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hier in leuven heb ik er een gekocht in een winkel met veel kookspullen.
Iemand al nadelige gevolgen van lachgas gemerkt?? Buiten de geestelijke verslaving dan?
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Naar het schijnt kan je visioenen krijgen wanneer je twee laggaspatronen gebruikt in een ballon.....Een zeer entheogene ervaring..??
Iemand al geprobeerd.
En kan je zomaar 2 patronen in je spuitfles knalle?? Wil em niet echt kapot maken eigelijk :)
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#11
vandaag weer 5 spuiten 9uit de supermarkt) direct vanuit de bus ingeademd, bij de laatste een lekkere kick, robotstemmen op de tv, lekkere roes en heerlijke smile op mn smoel... benm nu nog wat wazig... maar voor t zelfde geld toch liever xtc
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#12
De jongen zei:
Hier in leuven heb ik er een gekocht in een winkel met veel kookspullen.
Iemand al nadelige gevolgen van lachgas gemerkt?? Buiten de geestelijke verslaving dan?
Klik om te vergroten...

Als je het vaak achter elkaar doet kun je last van hoofdpijn krijgen. Ik had al lichte hoofdpijn na 2 a 3x achter elkaar (2 patronen). Verder geen negatieve effecten.

Je kunt de patronen na elkaar in de ballon doen, dan hoef je er niet twee tegelijkertijd in de spuit te doen.

't Is echt een leuke trippy ervaring vind ik, maar zo kort dat je er weinig aan hebt behalve dat het gevoel fijn is.
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Thanx voor de handige info :mrgreen:
dadelijk nog een keertje doen:tongueout:
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#14
heerlijk, ik rook lekker jointje 8ter computer terwijl ik wat reacties typ :rolleyes: :grin:

:stoned: :wave:
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja gezellig is dat:d
Net ook eentje gerookt:d
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Met zo'n wegwerp ding heb ik het nog nooit geprobeerd en volgens mij is dat ook de moeite niet. Je zal een herbruikbare slagroomspuit moeten kopen in een kook-speciaalzaak en N2O patronen bij de groothandel. Dan krijg je 100% zeker het gewenste effect.
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb samen met mn beste vriend (qoqaine ook hier vant forum)
een feestballon van de feestneus van een meter doorsnede gevuld met lachgas een tijdje terug. Voor beide deze ballon gevuld met 10 patronen achter elkaar de man :grin:

Dit was de top grinnik... je gaat vaak na een patroon of 2/ 3 out (we hebben het gefilmd) en naar je gevoeld ben je dan voor 10 a 5 min helemaal in je droomwereld. Als je dit terug ziet op de film is het een seconde of 8 haha :tongueout:

Lollig spul inderdaad! binnen kort maar weer eens doen :wave:
R
RaDKiLLLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nou als ik dit allemaal zo lees komt ineens weer een hele slechte herinnering naar boven.

Zo'n 20 jaar geleden mijn ellepijp gebroken open botbreuk) na een vechtparty op school.
Enfin, in eerste instantie hebben ze de breuk toch proberen te "zetten".
Gilde het werkelijk uit van de pijp als 15jarig jochie.
Vervolgens gipsen en foto's maken om te kijken of hij goed stond.
Bleek van niet dus nogmaals zetten. Kreeg toen lachgas toegedient. Scheet gekleurde peuken man. Ik hoorde inderdaad allemaal robotstemmen, en alles was wazig. Ik weet nog dat er een zilveren klok hing daar in de gipskamer.
Mijn moeder was er toendertijd ook bij en ze zag tijdens mijn roes een stukje gips in mijn navel wat ze er uit probeerde te halen met haar vingen. Nu is mijn navel supergevoelig en ik vind het het kloterigste gevoel wat er is. TOEN OOK!
Ik flipte werkelijk helemaal de pan uit en kwam zo in een enorme angstige omgeving terecht, Ze hebben me uiteindelijk met 3 man moeten kalmeren.
Nu komt het vervelende. De foto wees bij de tweede keer dat hij redelijk was gezet (vond de ASSISTENT). Hij zei dat het wel verder zou rechtgroeien Een week later moest ik terugkomen voor controle en toen de arts de foto's zag schrok hij zich rot.
Puntje bij paaltje moest ik opnieuw aan de lachgas omdat ze mijn arm opnieuw moesten breken. WEER zo'n enorme angstige roes.
Vrij snel daarna hebben ze het kapje van mijn neus gehaald en ben ik uiteindelijk geopereerd (plaat op mijn arm om het bot bijeen te houden).

Deze ervaring is nu ruim 20 jaar geleden en ik herinner het me als de dag van gisteren.
Nooit, maar dan ook nooit wil ik dit ooit nog eens meemaken.
Moet zeggen dat die verhalen die ik hier allemaal lees me wel een vreemd gevoel geven. :openmouth:
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#19
in de O'cool of zo, groothandel in horeca apparaten kan je dat krijgen..
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#20
Poeh RaDKiLL wat een vervelende ervaring. Klinkt alsof men je in het ziekenhuis niet goed voorbereid had. Sowieso is deze situatie niet te vergelijken met gebruik voor je plezier. Kan me wel voorstellen dat je niet snel lachgas zult proberen, maar voor de meeste mensen is het een zeer prettige ervaring :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...18
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."