Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsN2O Nitrous Oxide

N2O Nitrous Oxide

343 antwoorden
146 weergaven
18-5-2026
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#1
ow damn, net 6 spuitbussen naar binnen gezogen... en ben een paar uur na dato zo misselijk als wat, brrr, wekte ook niet bijster deze keer, zo maar ff frisse lucht halen buiten denk ik :kots:
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Haha je hebt idd soms een wat leeg gevoel in je maag :P

Maar ja wat wil je :wink: je lichaam vraagt gewoon om zuurstof en niet om N2O haha :wave:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mac... zei:
Nee hoor, zodra je de cartridge op je slagroomspuit doet vult deze zich met het gas, de kogel staat namelijk onder grote druk, wanneer je dan een balon over het spuitstuk heen trekt kun je deze gewoon vullen met het gas. Met 1 patroon kun je ongeveer 2 balonnetjes vullen. Veel plezier :grin:
Klik om te vergroten...

met 2 patronen 1 balon bedoel je
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#4
spacekonijn zei:
blokker heeft het niet:(

sligro zit hier ook die heb ik nog niet geprobeerd
Klik om te vergroten...
Marskramer verkoopt het ook.
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#5
gewoon doen joh! zei:
Enesteene zei:
ik heb twee slagroomspuitbussen geleegd... ongeveer twee maal een ballon ter groote van twee sinaasappels.. ik velde weing... hoeveel balonnen en hoe groot gevuld moet je hhebn voor effect?
Klik om te vergroten...

Bij die hoeveelheid hoor je opzich wel een redelijk effect te hebben toch? Mischien inhaleer je het gas niet goed ofzo?
Klik om te vergroten...

Van een ballonnetje trer grote van 2 sinasappels ben je niet echt weg.

Laatst 1 patroon (pure N2O, uit zo'n patroontje dus, bij supermarkt dingen gebruiken ze ook andere drijfgassen) genomen, ballon was ongeveer zo groot als voetbal. Paar keer flink in en uit ademen in die ballon, voelde me licht in mn hoofd, beetje wankel daardoor en het was wle grappig:)

Als je echt wil 'spacen' zul je meer dan patroontje moeten nemen.

Volgend weekend van het werk ff de spuitbus mee nemen en bij de Blokkert patronen halen :sunglasses:

Enesteene zei:
ow damn, net 6 spuitbussen naar binnen gezogen... en ben een paar uur na dato zo misselijk als wat, brrr, wekte ook niet bijster deze keer, zo maar ff frisse lucht halen buiten denk ik :kots:
Klik om te vergroten...
6 supermarktbussen of patronen??
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#6
supermarktspuitbussen, maar das al met al ook een aardige hoeveeheid hoor
1
1993Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hallo.

Ik heb net uit de supermarkt spuitbus gedaan, kwam niet echt veel uit, werd toen een beetje duizelig etc. maar toen kwam er opeens slagroom uit (iets te hard gedrukt). Weet iemand hoe ik de slagroom uit het tuutje krijg? (uitspoelen helpt niet )

alvast bedankt :wink:
1
1993Lid
01-01-2024, 00:00
#8
zommes zei:
Met zo'n wegwerp ding heb ik het nog nooit geprobeerd en volgens mij is dat ook de moeite niet. Je zal een herbruikbare slagroomspuit moeten kopen in een kook-speciaalzaak en N2O patronen bij de groothandel. Dan krijg je 100% zeker het gewenste effect.
Klik om te vergroten...

ok, bedankt :wink:
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Met 1 patroontje kan je wel heel wat berijken.
Vond het altijd leuk enzo...Maar jke raakt het ook wat gewoon....Maar een maandje geleden ben ik van een balonnetje helemaal weg geweest. Echt compleet weg...Helemaal in een droom/visioen....

Het heeft heel veel te maken met de setting toch wel, en hoe dat je je voelt...
Ik zat toen ergens 's avonds langs een grasveld en wat bomen. Was echt overweldigend. Heb gesprekken gehad enzo.. Heel vreemd.

Adem gewoon zo lang je kan in de ballon. En diep en hard , maar vooral regelmatig. Probeer nergens aan te denken en luister alleen naar je eigen adem, dan raak je helemaal gehypnotiseerd. Is echt heel erg fel.
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lachgas is inderdaad geweldig, vooral met 4 patronen. Je ziel zweeft gewoon uit je lichaam, echt een heilig gevoel. Je maakt dan ook echt van alles mee.. alleen als ik weer terug ben dan ben ik al weer helemaal vergeten wat ik heb meegemaakt. Behalve de heerlijke rust in vrede die ik had.
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja inderdaad. Op het moment da je het terug probeert te halen is het weg. Das wel jammer.

Bij mij was het echter niet zo'n leuke ervaring:confused:

Voelde me heel erg gebroken toen ik terug op het bankje zat waar ik vertrok :cry:
1
1993Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Zitten er nog in andere dingen lachgas? Die je zo maar voor de hand hebt?
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#13
ga naar o'cool als je belg bent 50 voor 24.50€
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#14
Freaky high zei:
MAX zei:
Snap er niks van! Is toch het zelfde doosje wat op pagina 2 staat afgebeeld. Staat achterop pure stikstofdioxide (N2O)
N2O= toch lachgas ???

Wie geeft advies? Twee keer dat ik al verkeerde patronen koop.
Klik om te vergroten...
stikstofdioxide is geen lachgas bij mijn weten :confused: heb zelf al wat ervaringen met lachgaspatronen, en op de doos stond er dan: 50 lachgaspatronen, niets van stikstofdioxide :confused: de naam zegt het al zelf STIKSTOF
Klik om te vergroten...
Lachgas is WEL stikstofdioxide
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#15
oh waarom is mijn slagroomspuit kapot :(

lachgas is gewoon zo geweldig om af en toe te doen, wie weet waar je veel patronen voor weinig kan kopen in Nederland (zonder groothandelpas)?
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#16
slipperman89 zei:
Freaky high zei:
MAX zei:
Snap er niks van! Is toch het zelfde doosje wat op pagina 2 staat afgebeeld. Staat achterop pure stikstofdioxide (N2O)
N2O= toch lachgas ???

Wie geeft advies? Twee keer dat ik al verkeerde patronen koop.
Klik om te vergroten...
stikstofdioxide is geen lachgas bij mijn weten :confused: heb zelf al wat ervaringen met lachgaspatronen, en op de doos stond er dan: 50 lachgaspatronen, niets van stikstofdioxide :confused: de naam zegt het al zelf STIKSTOF
Klik om te vergroten...
Lachgas is WEL stikstofdioxide
Klik om te vergroten...

Neen, lachgas is NIET stikstofdioxide.
Stikstofdioxide is: NO2
Lachgas: N2O
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sweet_Shadow zei:
slipperman89 zei:
Freaky high zei:
MAX zei:
Snap er niks van! Is toch het zelfde doosje wat op pagina 2 staat afgebeeld. Staat achterop pure stikstofdioxide (N2O)
N2O= toch lachgas ???

Wie geeft advies? Twee keer dat ik al verkeerde patronen koop.
Klik om te vergroten...
stikstofdioxide is geen lachgas bij mijn weten :confused: heb zelf al wat ervaringen met lachgaspatronen, en op de doos stond er dan: 50 lachgaspatronen, niets van stikstofdioxide :confused: de naam zegt het al zelf STIKSTOF
Klik om te vergroten...
Lachgas is WEL stikstofdioxide
Klik om te vergroten...

Neen, lachgas is NIET stikstofdioxide.
Stikstofdioxide is: NO2
Lachgas: N2O
Klik om te vergroten...
Wikipedia zegt dat je gelijk heb en je hebt dus gelijk :wink:
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
oké bedankt, het is niet dat ik er héél erg mee zit
maar hersenschade kan ik wel missen

(butaangas kan ernstige hersenschade toebrengen btw)
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#19
GabberSnoePie zei:
flipkonijn zei:
zijn hier schadelijke effecten mee gemoeid op lange termijn?

is het erg verslavend?
Klik om te vergroten...

het is gewoon een narcose middel.....

enige gevaren zijn meteen uit de patroon inhaleren of direct uit de slagroomspuit dan kunnen je longen namelijk bevriezen... Zolang je t' gewoon uit een ballon inademt is er niks aan de hand :wink:
Klik om te vergroten...
Uit de fles kan gewoon. Uit het patroon niet nee.
B
BrilletjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
slipperman89 zei:
Sweet_Shadow zei:
slipperman89 zei:
Freaky high zei:
MAX zei:
Snap er niks van! Is toch het zelfde doosje wat op pagina 2 staat afgebeeld. Staat achterop pure stikstofdioxide (N2O)
N2O= toch lachgas ???

Wie geeft advies? Twee keer dat ik al verkeerde patronen koop.
Klik om te vergroten...
stikstofdioxide is geen lachgas bij mijn weten :confused: heb zelf al wat ervaringen met lachgaspatronen, en op de doos stond er dan: 50 lachgaspatronen, niets van stikstofdioxide :confused: de naam zegt het al zelf STIKSTOF
Klik om te vergroten...
Lachgas is WEL stikstofdioxide
Klik om te vergroten...

Neen, lachgas is NIET stikstofdioxide.
Stikstofdioxide is: NO2
Lachgas: N2O
Klik om te vergroten...
Wikipedia zegt dat je gelijk heb en je hebt dus gelijk :wink:
Klik om te vergroten...

Ok ik wil niet al te nerd achtig overkomen xD.. maar voor de mensen die gewoon HET bewijs willen hebben... (ik doe zelf op school nog scheikunde, dus voor mij ligt het eigenlijk voor de hand)

Stikstofdioxide.. bestaat uit stikstof en 2 oxide atomen.. vandaar die "di"
Stikstofdioxide is dus echt NO2

Lachgas is N2O dus als we da gaan kijken..
dan zou je moeten zeggen distikstofoxide....

Het heeft helemaal NIETS te maken met de naam stikstof dat je dan zou stikke of weet ik t xD wijsneusje xD..

trouwens ik heb t welles geprobeerd met slagroombussen.. wazig gevoel en ongeveer een lachkick van 20 sec met rollend over de grond erbij ^^.. volgende keer maar uit een echte slagroomspuit :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...18
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."