#1
ow damn, net 6 spuitbussen naar binnen gezogen... en ben een paar uur na dato zo misselijk als wat, brrr, wekte ook niet bijster deze keer, zo maar ff frisse lucht halen buiten denk ik 



Mac... zei:Nee hoor, zodra je de cartridge op je slagroomspuit doet vult deze zich met het gas, de kogel staat namelijk onder grote druk, wanneer je dan een balon over het spuitstuk heen trekt kun je deze gewoon vullen met het gas. Met 1 patroon kun je ongeveer 2 balonnetjes vullen. Veel plezier![]()
Marskramer verkoopt het ook.spacekonijn zei:blokker heeft het niet
sligro zit hier ook die heb ik nog niet geprobeerd
gewoon doen joh! zei:Enesteene zei:ik heb twee slagroomspuitbussen geleegd... ongeveer twee maal een ballon ter groote van twee sinaasappels.. ik velde weing... hoeveel balonnen en hoe groot gevuld moet je hhebn voor effect?
Bij die hoeveelheid hoor je opzich wel een redelijk effect te hebben toch? Mischien inhaleer je het gas niet goed ofzo?
6 supermarktbussen of patronen??Enesteene zei:ow damn, net 6 spuitbussen naar binnen gezogen... en ben een paar uur na dato zo misselijk als wat, brrr, wekte ook niet bijster deze keer, zo maar ff frisse lucht halen buiten denk ik![]()
zommes zei:Met zo'n wegwerp ding heb ik het nog nooit geprobeerd en volgens mij is dat ook de moeite niet. Je zal een herbruikbare slagroomspuit moeten kopen in een kook-speciaalzaak en N2O patronen bij de groothandel. Dan krijg je 100% zeker het gewenste effect.
Lachgas is WEL stikstofdioxideFreaky high zei:stikstofdioxide is geen lachgas bij mijn wetenMAX zei:Snap er niks van! Is toch het zelfde doosje wat op pagina 2 staat afgebeeld. Staat achterop pure stikstofdioxide (N2O)
N2O= toch lachgas ???
Wie geeft advies? Twee keer dat ik al verkeerde patronen koop.heb zelf al wat ervaringen met lachgaspatronen, en op de doos stond er dan: 50 lachgaspatronen, niets van stikstofdioxide
de naam zegt het al zelf STIKSTOF
slipperman89 zei:Lachgas is WEL stikstofdioxideFreaky high zei:stikstofdioxide is geen lachgas bij mijn wetenMAX zei:Snap er niks van! Is toch het zelfde doosje wat op pagina 2 staat afgebeeld. Staat achterop pure stikstofdioxide (N2O)
N2O= toch lachgas ???
Wie geeft advies? Twee keer dat ik al verkeerde patronen koop.heb zelf al wat ervaringen met lachgaspatronen, en op de doos stond er dan: 50 lachgaspatronen, niets van stikstofdioxide
de naam zegt het al zelf STIKSTOF
Wikipedia zegt dat je gelijk heb en je hebt dus gelijkSweet_Shadow zei:slipperman89 zei:Lachgas is WEL stikstofdioxideFreaky high zei:stikstofdioxide is geen lachgas bij mijn wetenMAX zei:Snap er niks van! Is toch het zelfde doosje wat op pagina 2 staat afgebeeld. Staat achterop pure stikstofdioxide (N2O)
N2O= toch lachgas ???
Wie geeft advies? Twee keer dat ik al verkeerde patronen koop.heb zelf al wat ervaringen met lachgaspatronen, en op de doos stond er dan: 50 lachgaspatronen, niets van stikstofdioxide
de naam zegt het al zelf STIKSTOF
Neen, lachgas is NIET stikstofdioxide.
Stikstofdioxide is: NO2
Lachgas: N2O
Uit de fles kan gewoon. Uit het patroon niet nee.GabberSnoePie zei:flipkonijn zei:zijn hier schadelijke effecten mee gemoeid op lange termijn?
is het erg verslavend?
het is gewoon een narcose middel.....
enige gevaren zijn meteen uit de patroon inhaleren of direct uit de slagroomspuit dan kunnen je longen namelijk bevriezen... Zolang je t' gewoon uit een ballon inademt is er niks aan de hand![]()
slipperman89 zei:Wikipedia zegt dat je gelijk heb en je hebt dus gelijkSweet_Shadow zei:slipperman89 zei:Lachgas is WEL stikstofdioxideFreaky high zei:stikstofdioxide is geen lachgas bij mijn wetenMAX zei:Snap er niks van! Is toch het zelfde doosje wat op pagina 2 staat afgebeeld. Staat achterop pure stikstofdioxide (N2O)
N2O= toch lachgas ???
Wie geeft advies? Twee keer dat ik al verkeerde patronen koop.heb zelf al wat ervaringen met lachgaspatronen, en op de doos stond er dan: 50 lachgaspatronen, niets van stikstofdioxide
de naam zegt het al zelf STIKSTOF
Neen, lachgas is NIET stikstofdioxide.
Stikstofdioxide is: NO2
Lachgas: N2O![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."