Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen, Enkele weken geleden gebruikte ik voor het eerst een, volgens mijn dealer, nieuwe drug. Wit/geelachtig Poeder genaamd 'Rush'. Toen ik als neo-gebruiker van dit goedje mijn dealer bevroeg over de effecten, kreeg ik het volgende te horen: ''het effect is gelijkend op dat van MDMA, maar de eerste maal dat je rush gebruikt, kan nog intenser zijn dan de eerste keer MDMA. Rush is namelijk hetzelfde als MDMA, maar dan met één enkel bestandeel gewijzigd.'' Door deze informatie begon ik wat skeptisch tegenover deze voor mij onbekende drug te staan, en begon zelfs te twijfelen over het feit dat deze drug wel bestond. Totdat ik in het Gentse (België) meerdere gebruikers/dealers van deze substantie ontmoette. Bijgevolg kocht ik voor 20€ een heel mooie gram Rush, benieuwd naar het effect. Met één ding had ik geen rekening gehouden, en dat was het feit dat ik nog nooit poeder zò hard heb voelen branden in mijn neus. Ik heb al redelijk wat ervaring met andere snuifdrugs, maar dit spul brandde zo hard dat je er de sterkste mee kan neerhalen. 'Interessant' weetje: het traankanaal van het neusgat waarmee je snuift wordt zo hard geprikkeld dat je rekening moet houden met enkele traantjes nadat je een snuifje neemt. Vol ongeduld wachtte ik op de eerste effecten, en merkte al snel dat mijn dealer niet gelogen had. Tintelingen, bibberend gezichtsveld, zelf lichtjes klappertanden. En wat voelde ik mij heerlijk! Meteen had ik ook zin om dingen te ondernemen, opruimen, muziek maken, knuffelen, praten, het maakte niet uit.. Wat ik wel niet wist, was dat het effect enorm snel stopt in vergelijking met MDMA. De duur is te vergelijken met die van coke. Na een drietal kwartier heb je alweer zin in een lijntje. Alles overziend is Rush een enorm aangename drug, en een waardige vervanger in tijden van MDMA-schaarste. Maar toch sta ik nog redelijk twijfelachtig tegenover het bestaan van een drug die de naam 'Rush' draagt. Daarom vroeg ik mij af of jullie soms iets/meer weten over deze substantie? Ben benieuwd!"
"Na wat opzoekwerk lijkt de kans mij reëel dat het om Mephedrone gaat. De drang naar meer is groter als bij MDMA-gebruik, de winstmarges voor straatverkoop zijn groot én d.m.v. het gebruiken van een naam als Rush zal niemand het verband leggen met Mephedrone. Ik zou het graag laten testen maar ben woonachtig in een dictatuur genaamd België.. EDIT: Ik las dat er extreme bijwerkingen kunnen ontstaan na het gebruiken van meer dan 500mg. Ikzelf heb samen met mijn dealer elk één gram weggewerkt (niet verstandig, ik weet het), maar van bijwerkingen had ik geen last. Wel werd ik na een uur of 6/7 tamelijk opgefokt, prikkelbaar en associaal. Beetje vergelijkbaar met een speedkater zeg maar.."
"Hallo, Gisterenavond heb ik een wel héél unieke oudejaarsavond/nacht meegemaakt, combi MDMA en LSD. Absurde, onbeschrijfelijke ervaring opzich, maar nu, een 16-tal uren later, voel ik het effect nog steeds. Manier van denken is veranderd, voelen, etc. Mijn gevoel valt het beste te omschrijven onder volgende kernwoorden, denk ik: moe, verward, stil, geen eetlust,... Niet bepaald aangenaam dus. Nu vroeg ik mij af, vanaf wanneer is LSD ongeveer uitgewerkt? Alvast bedankt."
"Nuja, ik denk dat die MDMA ook wel zijn aandeel zal hebben in mijn day-after gevoel."
"Pikachu zei: Hoeveel mg MDMA had je genomen, en hoeveel mics LSD? Klik om te vergroten... Ik gok een 220 tal miligram MDMA, en een halve zegel. Hoeveel er net op die zegel zat weet ik niet. Er waren ook wel nog een pak joints en shots voorafgegaan, wat niet zo slim is achteraf bekeken."
"Hallo, Een kennis van mij krijgt morgen een onverwacht bloedonderzoek, waar zal gezocht worden of er al dan niet drugs aanwezig is. Ik hoorde dat er pillen te verkrijgen zijn die zo'n sporen zouden uitwissen. Mijn vraag was nu, werken zo'n pillen? Alvast bedankt"
"Hallo, Mijn excuses als dit het 100ste topic zou zijn over eerste keer speed etc., maar ik zou graag (een) duidelijk(e) antwoord(en) krijgen alvorens met speed te beginnen. Ik heb reeds al veel ervaring met MDMA, XTC, en anderen, maar nog nooit met speed. De laatste keren dat ik MDMA ging gebruiken heb ik veel gespaced, maar zelden gedanst, het is dus echt al een tijdje geleden dat ik op de dansvloer te bespeuren was, ik was eerder ergens aan het socializen, hallucineren of wat dan ook. Bij mijn weten zou speed nog iets beter zijn dan MDMA om echt te dansen, maar is dat weldegelijk zo? En hoe zit het met katers? Alvast bedankt!"
"Ik heb naar topic gezocht, maar echt een klaar en duidelijk antwoord dat ik zoek, vind ik niet. Is het abnormaal om perfect geinformeerd te worden alvorens dingen te proberen?"
"Hallo iedereen, Dit weekend nog eens genoten van een portie MDMA, maar ik begin mij vragen te stellen bij volgend probleem. Na een nachtje uit met drugs heb ik vaak last van acne. Op mijn gezicht, borst, en bovenrug. Ik ben niet zeker of dit fenomeen zich enkel voor doet na gebruik van drugs, aangezien ik enkel met drugs tot zwetens toe dans. Na wat opzoekingswerk las ik dat acne na XTC gebruik kan wijzen op een toekomstige leveraandoening, wat mij toch wel tot nadenken doet stemmen. Volgende week ben ik alvast van plan om te gaan feesten (hopelijk tot zwetens toe), maar zonder XTC of andere middelen te gebruiken. Mijn vraag was of er nog mensen op dit forum last hebben van acne na druggebruik, of dit enkel te 'danken' hebben aan het vele gezweet op een avondje dansen. Als ik de volgende keer na een nacht stappen met xtc nog last heb hiervan, ga ik uiteraard een dokter raadplegen. Alvast bedankt"
"Hallo, Aangezien het weer een goeie maand geleden is dat ik nog iets gebruikte, is dit weekend het moment nog eens aangebroken. Ik heb al een goed jaar (positieve) ervaringen met XTC, en nog geen enkele met speed. Aangezien ik de laatste keren iets teveel heb liggen spacen op MDMA Kristal, heb ik zin om nog eens het 'gewone' gevoel te ervaren... Dansen, goed gevoel, sociaal, energiek, niets meer, niets minder. De laatste keren dat ik gebruikte zat ik meer neer op een bankje buiten te 'flashen', dan binnen te dansen. Ik zou graag opteren voor het laatste deze keer. Nu vroeg ik mij af, is de combinatie van speed en xtc dan niet aan te raden? XTC voor het gevoel, pep voor de energie? Aangezien ik nog nooit speed heb gebruikt, ken ik natuurlijk ook niet echt de effecten, dus laat maar horen!"