#1
ja idd da heb ik ookspacekonijn zei:geluid blijft bij mij altijd hangen
iemand zei gister tijdens mn trip 'mag ik die ballon-on-on-on-on-on-on)
echt vet spul :P :P
ja idd da heb ik ookspacekonijn zei:geluid blijft bij mij altijd hangen
iemand zei gister tijdens mn trip 'mag ik die ballon-on-on-on-on-on-on)
schranziewanzie zei:heb nog eens een vraagje is dit schadelijk eig?????
of is dit ook met dit gas dat er duizende hersencellen in ene keer afsterven![]()
![]()
![]()
nie da ik nog wa vergeetachtigeer ga worden tis zo al erg genoeg :P :P
maar dat je dat ook als drugs kan gebruiken dat wist ik niet
Heb het al redelijk vaak gedaan,maar kan nergens een angst in me vinden,maar misschien als je nog nooit "drugs" hebt gedaan,dan kan ik me wel inbeelden dat het gevoel beangstigend kan zijn.frapannn zei:Ik had ergens gelezen dat je van lachgas angstig kunt worden, heeft iemand dit al ervaren????
Ik wil het wel eens proberen, maar ik weet niet zeker.
Trip Unit zei:Heb het al redelijk vaak gedaan,maar kan nergens een angst in me vinden,maar misschien als je nog nooit "drugs" hebt gedaan,dan kan ik me wel inbeelden dat het gevoel beangstigend kan zijn.frapannn zei:Ik had ergens gelezen dat je van lachgas angstig kunt worden, heeft iemand dit al ervaren????
Ik wil het wel eens proberen, maar ik weet niet zeker.

Intoxicated zei:Blowen is altijd een goed idee![]()
Ik vind lachgas eigenlijk perfect combineren met elke drug die ik tot nu toe gebruikt heb. Ga ervoor zou ik zeggen![]()

Me~plantu~isme~moat zei:even tr informatie, ik haal mn de patronen in de O'cool. verkopen ze daar nu ook. voor de belgjes die niet weten waar
shihuandgi zei:kben erg benieuwd nu,
alleen lijkt het redelijk verslavend en serieus ongezond!
![]()
buzzy zei:N2O is helemaal niet ongezond ofzo![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."