Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsN2O Nitrous Oxide

N2O Nitrous Oxide

343 antwoorden
155 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
maareh, ik las dat je van n2o nogal hoofdpijn kan krijgen. Weet iemand hoe dat zit?

Jaja himself, dat is zaterdag chillen geblazen :grin: :beer: :stoned:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#2
toevallig vannacht weer eens een paar x gedaan. Blijft leuk:P
en gewoon sommige blokkers en anders bij de sligro ofsow
S
SupermanLid
01-01-2024, 00:00
#3
bij grote blokkers Sligro Makro uhm da was het denk ik
meer weet ik n iet Groetjess
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee hoor, zodra je de cartridge op je slagroomspuit doet vult deze zich met het gas, de kogel staat namelijk onder grote druk, wanneer je dan een balon over het spuitstuk heen trekt kun je deze gewoon vullen met het gas. Met 1 patroon kun je ongeveer 2 balonnetjes vullen. Veel plezier :grin:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jezus, gister gedaan...echt heeeeeel erg goed!! :hearteyes:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je kan het ook bij de blokker krijgen hoor, bij al die winkels hebben ze het.
En geloof me, het is het waard om naar een andere stad te rijden om het te halen!
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
blokker heeft het niet:(

sligro zit hier ook die heb ik nog niet geprobeerd
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
op een goafestival...

vorig weekend was ik naar één en de laatste morgen stoned er iemand met een fles van een meter hoog aan de lopende band lachgas te verkopen aan 1€ per ballon.. 3 uur lang niets anders dan pssssjt gehoord :(

die gast moet echt bergen geld geschept hebben
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
jammer dat ik daar niet was
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#10
rhakti dei?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
wohooo ik ben echt blij nu

ik ben nu nog high van de lachgas :grin: muziek klinkt chill ik zweef een beetje echt super

in een tweedehandswinkel 45 patronen+zon slagroomapparaat voor jawel 7 euro :grin:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
vandaag weer gedaan

SHIT HE , deze capsules waren echt veel sterker dan ik voorheen had..

holy fuck zeg de eerste keer was echt totaal leip echt cool.

daarna nog 2 keer gedaan en echt supervet onbeschrijvelijk maar heel cool:grin:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hmm wij hadden een slagroomapparaat voor 25 euro , waar heb je dat ding gekocht????
Maar goed, veel plezier ermee, dat zal ook wel lukken denk ik :P
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
hahaha alle patronen zijn nu op!!!

geweldig spul zeg niet meer normaal. wel jammer dat het nogal verslavend is..

in een 2handswinkel we hadden geen zin om 25 euro voor zon bus te betalen dus we dachten we proberen ff een 2e hands zaak en jawel daar stond ie met 45 patronen erbij voor 7 euro

echt zoveel geluk gehad.

vraagje:
die cartidges zijn 5 euro voor 10 geloof ik , hoe duur is het als je er meer koopt? 100 ofzo?

is het leuk te combineren met : alcohol of paddos?
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
slunse zei:
rhakti dei?
Klik om te vergroten...

inderdaad :beer:

ook geweest??
M
MAXLid
01-01-2024, 00:00
#16
Staat toch echt tussen haakje (N2O) en dan de 2 klein laag geschreven.
Het is ook het zelfde doosje met 50 patronen die afgebeeld staat op pagine 2 van dit topic.
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#17
rhakti dei?


inderdaad

ook geweest??
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

nee, maar die gast met de fles was een maat van me :wink:

kheb me onlangs ook zo'n slagroomspuit aangeschaft, 15 euro op ebay, en in belgië is nitro verkrijgbaar in de o'cool, 50 stuks voor 22.95 euro
en tis echtwel de moeite :mrgreen:
enjoy :wink:
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#18
tis trouwens te vergelijken met een orgasme vind ik
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
haha zalig, die maat van u zal er wel goe aan verdiend ebbe trouwnes ma ij eeft volgens mij wel velen hun nachrust gestoord me zin gepsssjjj
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#20
idd, da maakt nogal lawaai hé :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...18
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."