Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsN2O Nitrous Oxide

N2O Nitrous Oxide

343 antwoorden
157 weergaven
18-5-2026
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat ging bij mij nooit goed... Maar dat kan dan aan eigen slungeligheid en het hebben van kleine ballonnen liggen.
Laten we het er maar op houden dat zoiets met een slagroomspuit gemakkelijker gaat. :P
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb absoluut geen probleem met rustig aan doen met balonnen, ik doe meestal ook best lang met een doosje van 10. Heb eergisteren 2 patronen genomen en sindsdien niks meer, maar dit weekend zullen er misschien een paar doorheen gaan. Maar ik kan nog wel even vooruit met die doos van 50. :)
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik wil een cilinder met weetikveel hoeveel liter, slangetje eraan met een mondkapje wat ervoor zorgt dat je 50% N2O - 50% lucht naar binnen zuigt met elke ademhaling.
Heb in het verleden wel eens gezocht maar dan kom je toch bij industrieel en daar loopt het vast :(
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vigilante zei:
Ik wil een cilinder met weetikveel hoeveel liter, slangetje eraan met een mondkapje wat ervoor zorgt dat je 50% N2O - 50% lucht naar binnen zuigt met elke ademhaling.
Heb in het verleden wel eens gezocht maar dan kom je toch bij industrieel en daar loopt het vast :(
Klik om te vergroten...

Wat je kan doen is de ballon vullen met N2O en vervolgens een buis kopen dat je aan je ballon verbindt. In deze buis prik je een gaatje in dat je altijd met je vinger dicht kan houden en zo heb je bij het inhaleren ook luchttoevoer.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het gaat mij om een kwartier lachgas te kunnen 'ademen', zoals t ook wel eens in het ziekenhuis wordt gebruikt.

Normaal neem ik altijd 2 patronen en ga dan ook vaak even out. Dat is toch wel één van de meest bizarre space-momenten die ik ken, vooral icm acid.
-
-tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vigilante zei:
Normaal neem ik altijd 2 patronen en ga dan ook vaak even out. Dat is toch wel één van de meest bizarre space-momenten die ik ken, vooral icm acid.
Klik om te vergroten...

Samen met acid is het ziek inderdaad, maar niet fijn. Vind jij van wel?
B
BLOEDLINKLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb een vraagje over een slagroomspuit die ik wil bestellen, tips en ervaringen met lachgas zijn ook welkom.

De bovengenoemde slagroomspuit:
http://www.slagroompatronen.nl/kayser-s ... 3e3373e965

Is deze geschikt? Of moet ik die duurdere versie halen, daar heb ik namelijk wel eens verhalen over gehoord. Bedankt alvast
[
[Zeni]Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Koop een cracker imo. Is iets meer gepruts omdat je via ballonnen moet werken maar kost maar een derde van hetgeen jij daar laat zien.
B
BLOEDLINKLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oke, een cracker is zo'n klein cilindertje waar je de inhoud van 1 capsule in kan laten lopen en dat moet je in een ballon zien te krijgen?

Die slagroomspuit gaat namelijk sowieso goed hoor ik uit verhalen en we kopen hem ws met 3 man, dus geld speelt dan een mindere rol. Ik ga hem alleen thuis gebruiken, dus hoe groot de spuit/cracker is boeit niet.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
BLOEDLINK zei:
Oke, een cracker is zo'n klein cilindertje waar je de inhoud van 1 capsule in kan laten lopen en dat moet je in een ballon zien te krijgen?

Die slagroomspuit gaat namelijk sowieso goed hoor ik uit verhalen en we kopen hem ws met 3 man, dus geld speelt dan een mindere rol. Ik ga hem alleen thuis gebruiken, dus hoe groot de spuit/cracker is boeit niet.
Klik om te vergroten...
Ga een langs de kringloop winkel. Vaak hebben die van die spuiten staan voor een schijntje. Gooi er een nieuw rubber is en je bent klaar.
[
[Zeni]Lid
01-01-2024, 00:00
#11
BLOEDLINK zei:
Oke, een cracker is zo'n klein cilindertje waar je de inhoud van 1 capsule in kan laten lopen en dat moet je in een ballon zien te krijgen?

Die slagroomspuit gaat namelijk sowieso goed hoor ik uit verhalen en we kopen hem ws met 3 man, dus geld speelt dan een mindere rol. Ik ga hem alleen thuis gebruiken, dus hoe groot de spuit/cracker is boeit niet.
Klik om te vergroten...

Als noch geld noch grootte er toe doet dan koop je hem toch gewoon ? Dan zijn er geen vragen meer.
"In een ballen zien te krijgen" -> ballonetje erop, beetje draaien, ballonnetje eraf nemen.... erg moeilijk is het niet :P
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
[Zeni] zei:
"In een ballen zien te krijgen" -> ballonetje erop, beetje draaien, ballonnetje eraf nemen.... erg moeilijk is het niet :P
Klik om te vergroten...

Wat moet je dan precies doen met je ballen? :grin:
[
[Zeni]Lid
01-01-2024, 00:00
#13
:grin: Best niet hetgeen ik daar eerst zei. :P
B
BLOEDLINKLid
01-01-2024, 00:00
#14
Spul gaat trouwens fucking hard, niet normaal.
Je voelt ook gewoon wanneer je harder gaat en ook hoe hard, maar dat gebeurt binnen enkele seconden.

Ik durf bijna te zeggen trip^2, alleen dan maar voor 5-10sec 'echte tijd' 2-3min 'tijd in je hoofd'.
Echt een aanrader!
d
djvjLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je hoeft niet helemaal naar de makro om slagroom patronen te kopen of een slagroom spuit.

ga gewoon naar http://www.slagroompatronen.nl/ daar hebben ze alles voor vaage trippy shit die lach gas heet. Ik vind het zelf vooral leuk in combinatie met techno en nog een andere drug zoals speed of XTC. het geluid word dan heel erg vervormd als of iemand fast forward heeft gedrukt en je krijgt ook lichte hallucinaties.
K
KverlangenLid
01-01-2024, 00:00
#16
djvj zei:
Je hoeft niet helemaal naar de makro om slagroom patronen te kopen of een slagroom spuit.

ga gewoon naar http://www.slagroompatronen.nl/ daar hebben ze alles voor vaage trippy shit die lach gas heet. Ik vind het zelf vooral leuk in combinatie met techno en nog een andere drug zoals speed of XTC. het geluid word dan heel erg vervormd als of iemand fast forward heeft gedrukt en je krijgt ook lichte hallucinaties.
Klik om te vergroten...

Wij bestellen regelmatig slagroompatronen en he tis echt de moeite waard om even de prijzen te vergelijken (en kijk dan ook even naar de verzendkosten)

www.Wapwereld.nl is erg duur, en hebben op dit moment alleen doosjes van 24 stuks, dozen van 50 niet op voorraad. Levertijd soms langer dan een week.

www.slagroompatronen.nl 3 doosjes € 41,50 , 6 doosjes € 69,50 en per 12 € 138,50 + 12,50 verzendkosten = € 151,00. Levertijd meestal 3 - 4 werkdagen,

www.livebetter.nl heeft de beste prijzen: 3 doosjes € 37,50, 6 doosjes € 67,95 en 12 € 129,95. + € 8,95 verzendkosten = 138,90. Dus bijna 12 euro goedkoper en geen kosten voor ideal. Levertijd 1 tot 2 dagen.
c
c20userLid
01-01-2024, 00:00
#17
effe vraagje brave mensen , ik zit met een probleem mn slagroom systeem is kapot , en ik heb geen zon cracker is er een enige manier ik nog altijd mn ballons kan opvullen? met dank bij voorbaat om op dit te reageren
F
FNJBLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: N2O Nitrous Oxide patronen

Passen die slagroom patronen op elke slagroomspuit?
Ik heb nog een SPARKLETS CREAM MAID die met dat soort gaspatronen werkt, maar zijn de maten allemaal gelijk? :confused:
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#19
ja patronen zijn universeel
H
HimselfLid
01-01-2024, 00:00
#20
je hebt helemaal gelijk matthijs! prima shit gaande, ik heb 2 ballonnen gedaan en wat echt ver heen... nog eentje was waarschijnlijk de ticket to space geweest.... aanrader voor iedereen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213...18
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."