Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsN2O Nitrous Oxide

N2O Nitrous Oxide

343 antwoorden
156 weergaven
18-5-2026
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Marla Singer zei:
http://www.slagroompatronen.nl

Zowel patronen als slagroomspuiten te koop en een snelle levering! Ze hebben mij nog niet teleurgesteld :wink: .
Klik om te vergroten...

Ze hebben nu een aanbieding, 3 dozen van 50 ampullen voor 33 euro :) Erg goed te doen!
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Was bij een operatie aan mij been, ik koos voor het lachgas :) . Erg hevy ervaring vond ik... de geluiden werden vager , een beetje een "Wah Wah" geluid. , T duurde even voordat ik wegzakte, twee keer werd de concentraite aangepast. eerst de welbekende geur. dan werd t iets kouder .vlak voordat ik wegzakte hoorde ik alles overgaan in een brij van trillingen en voelde net alsof ik ineens werd afgeschoten de loze ruimte in. werd een paar uur later erg duf wakker.
S
ScrewdriverLid
01-01-2024, 00:00
#3
Marla Singer zei:
http://www.slagroompatronen.nl

Zowel patronen als slagroomspuiten te koop en een snelle levering! Ze hebben mij nog niet teleurgesteld :wink: .
Klik om te vergroten...

die Kayser-patronen kan ik, naar ik aanneem, toch 'gewoon' gebruiken in een slagroomspuit van het merk Liss?
r
raZielLid
01-01-2024, 00:00
#4
makro, sligro, blokker, marskramer en vast nog wel meer
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#5
dat zijn wel universele patronen denk ik.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#6
koop niet perongeluk de (N2) of koolzuurgas patronen, dan ga je nokkie, maar zonder trip, en word met hoofdpijn wakker
s
salvationLid
01-01-2024, 00:00
#7
was van de week bij de xenos en heb daar de ballonen "parelmoer" gekocht, 8 flinke ballonen voor 1 euro. mischien een handige tip.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Drientje zei:
Als ik mensen een tip mag geven... Koop bij de hema grote ballonnen waar 2 patronen in kunnen en je spaced hem werkelijk waar je pan uit!

Kreeg afgelopen avond een verstokte lachgasjunk compleet gestoord van geluk toen ik hem een ballon gaf van 2 patronen! Dat is echt heel vet!!!
Klik om te vergroten...

PFFFF. Ik ga van 1 al hard genoeg. :grin:

Wie heeft het nog meer dat het iedere keer opnieuw heftiger lijkt te worden.
Kan me nog herinneren dat ik in het begin had van, hmmm vet, maar niet bijzonder. Maar als ik nu een patroontje hijs dan ben ik echt van de wereld. Boom! Zo hupsake de ruimte in geknald, om dan een minuut later weer neer te vallen op aarde.
Heavy spul hoor. :P
B
BrilletjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
In de lucht zit ook stikstof.. maar dat adem je in en weer uit.. xD maarja dat terzijde:P
H
HimselfLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik kan maar niet vinden waar je de patronen kunt kopen, ik heb gehoord dat je het ook met een normale slagroombus kunt doen maar is me niet gelukt... Kan iemand me alsjeblieft helpen om de LEGALE drug te vinden...
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Krijg ook altijd een bepaalde zoem te horen, vet lachen!! Mijn beeld vervaagt tevens ook wel behoorlijk. Groot nadeel vind ik is dat als je ff gestoord wordt je ook meteen helemaal eruit bent. Maar is wel vet om ff een paar minuten je remmen los te gooien.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#12
spacekonijn zei:
geluid blijft bij mij altijd hangen

iemand zei gister tijdens mn trip 'mag ik die ballon-on-on-on-on-on-on)
Klik om te vergroten...
ja idd da heb ik ook :mrgreen: :mrgreen:
echt vet spul :P :P
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#13
heb nog eens een vraagje is dit schadelijk eig?????
of is dit ook met dit gas dat er duizende hersencellen in ene keer afsterven :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
nie da ik nog wa vergeetachtigeer ga worden tis zo al erg genoeg :P :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#14
schranziewanzie zei:
heb nog eens een vraagje is dit schadelijk eig?????
of is dit ook met dit gas dat er duizende hersencellen in ene keer afsterven :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
nie da ik nog wa vergeetachtigeer ga worden tis zo al erg genoeg :P :P
Klik om te vergroten...

er sterven per seconden al duizenden hersencellen af. Denk niet dat dit uitmaakt.
T
ThunderBunnyLid
01-01-2024, 00:00
#15
damm Wist wel dat NOS leuk is voor je moterblokje :mrgreen: maar dat je dat ook als drugs kan gebruiken dat wist ik niet :smoke:
als we over het zelfde spul praten als NOS voor je auto dan kun je beter een grote nos fles kopen kan je wel een tijdje mee doen. :beer: :mrgreen: :wave:
http://www.holley.com/categories.asp?division=NOS
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#16
ThunderBunny zei:
damm Wist wel dat NOS leuk is voor je moterblokje :mrgreen: maar dat je dat ook als drugs kan gebruiken dat wist ik niet :smoke:
als we over het zelfde spul praten als NOS voor je auto dan kun je beter een grote nos fles kopen kan je wel een tijdje mee doen. :beer: :mrgreen: :wave:
http://www.holley.com/categories.asp?division=NOS
Klik om te vergroten...
ja maar je moet het altijd eerst in een ballon kunnen spuiten
anders bevriezen uw longen en das nie de bedoeling :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#17
Aquilta zei:
Die patronen zijn echt niet zo duur. 1 euro per patroon vind ik echt te duur. per 50 stuks (6.50) en dat is nog aan de dure kant. Bij de sligro kan je bij kookspullen de spuit kopen voor 30 euro en de patronen voor 6,50

Wat foto's van de patronen en slagroom spuit.


je zet de balon op de spuit en je vult een patroon in de fles. Dan het gas in de ballon spuiten en je hebt een ballon vol met lachgas.

Je ademt alles in 1x in en dan weer terug in de balon blazen. Doe dit zoveel je kunt. Om een gegeven moment kan je niet meer en dan ben je in hogere sferen. Je hebt aan 1 balon en 1 patroon meer dan genoeg. Wil je bewusteloos raken probeer het dan met twee balonnen.
Klik om te vergroten...
Toen ik deze foto`s zag dacht ik het volgende: WTF, heb er een thuis op zolder :grin: Met iets van 20 patronen. Ik zoeken en ja hoor BINGO :grin:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#18
slipperman zei:
Aquilta zei:
Die patronen zijn echt niet zo duur. 1 euro per patroon vind ik echt te duur. per 50 stuks (6.50) en dat is nog aan de dure kant. Bij de sligro kan je bij kookspullen de spuit kopen voor 30 euro en de patronen voor 6,50

Wat foto's van de patronen en slagroom spuit.


je zet de balon op de spuit en je vult een patroon in de fles. Dan het gas in de ballon spuiten en je hebt een ballon vol met lachgas.

Je ademt alles in 1x in en dan weer terug in de balon blazen. Doe dit zoveel je kunt. Om een gegeven moment kan je niet meer en dan ben je in hogere sferen. Je hebt aan 1 balon en 1 patroon meer dan genoeg. Wil je bewusteloos raken probeer het dan met twee balonnen.
Klik om te vergroten...
Toen ik deze foto`s zag dacht ik het volgende: WTF, heb er een thuis op zolder :grin: Met iets van 20 patronen. Ik zoeken en ja hoor BINGO :grin:
Klik om te vergroten...
feest verzekerd :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lagen bij de "rommelmarkt" spullen. (Jaar of 6 -8 geleden ging ons ma regelmatig op rommelmarkt onze zooi verkopen. Daar ligt ie gewoon tussen (nieuw). Wel oud maar nooit gebruikt.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#20
slipperman zei:
Lagen bij de "rommelmarkt" spullen. (Jaar of 6 -8 geleden ging ons ma regelmatig op rommelmarkt onze zooi verkopen. Daar ligt ie gewoon tussen (nieuw). Wel oud maar nooit gebruikt.
Klik om te vergroten...
dan zou ik maar eens rap een ballonnetje sleuren :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
mijn patronen zijn helaas op maar ga dit weekend terug een lading bijhalen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1112131415...18
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."