Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsN2O Nitrous Oxide

N2O Nitrous Oxide

343 antwoorden
158 weergaven
18-5-2026
o
olabiLid
01-01-2024, 00:00
#1
ni gevaarlijk

das helemaal ni gevaarlijk. ok, gezond is da ni, mer ik ben me zonen toeter naar mijnen huisarts gegaan en dieje heeft die gassen opgezocht en die zijn ni schadelijk op zich. tuurlijk is het ni goe da ge da zo inademt,maar das voor lachgas juist tzelfde
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: ni gevaarlijk

olabi zei:
das helemaal ni gevaarlijk. ok, gezond is da ni, mer ik ben me zonen toeter naar mijnen huisarts gegaan en dieje heeft die gassen opgezocht en die zijn ni schadelijk op zich. tuurlijk is het ni goe da ge da zo inademt,maar das voor lachgas juist tzelfde
Klik om te vergroten...
Zoek maar eens verder! En dan nog beweren dat het niet schadelijk is!
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: ni gevaarlijk

slipperman89 zei:
olabi zei:
das helemaal ni gevaarlijk. ok, gezond is da ni, mer ik ben me zonen toeter naar mijnen huisarts gegaan en dieje heeft die gassen opgezocht en die zijn ni schadelijk op zich. tuurlijk is het ni goe da ge da zo inademt,maar das voor lachgas juist tzelfde
Klik om te vergroten...
Zoek maar eens verder! En dan nog beweren dat het niet schadelijk is!
Klik om te vergroten...
Gastoeters bevatten als belangrijkste gas Norfluraan. Dit wordt onderandere gebruikt als drijfgas in de pharmaseutisch industrie (bijvoorbeeld van die Astma pufjes/inhalatoren),
Twee gas dat geruikt wordt tussen de 5 en 10% is butaan/isobutaan en soms andere koolwaterstoffen waaronder pentaan.

Dit heb ik net ff gegoogled (mijn tekst, dat wel:wink:).

Dat norfluraan is dus niet echt schadelijk, butaan/pentaan daarintegen wel!

Verandering is dan wel dat het bij gastoeters om het meest vervuilde gas gaat, en bij astampufjes om de meest pure form. (industrial/medical-grade).
P
PendulumLid
01-01-2024, 00:00
#4
In de grote blokker in maastricht.
€3.70 voor 10 patronen.
Maar voor die bus heb ik wel €50 betaalt.

Maar de capsules verschillen hoor, ik weet niet hoeveel verschillen daar in zijn, maar ik had eens capsules waar je jezelf in kon spiegelen, die waren best licht, maar dan de matte capsules waren een stuk zwaarder, ik weet niet of dit altijd zo is, maar dat is mijn ervaring er me :grin:

N2O is een echte aanterader voor feesjes. en achteraf een jointje ^^

:hearteyes: :hearteyes: :stoned:
C
CrusherLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoe zien ze eruit ? als je ze bijv in de blokker wilt halen klinkt wel vet :rolleyes:
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Crusher zei:
Hoe zien ze eruit ? als je ze bijv in de blokker wilt halen klinkt wel vet :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Je kan ze bij elke bokker kopen en ze zijn inderdaad (in Amstelveen/Amsterdam) €3.70 per 10.
Je moet naar de servicebalie gaan vragen om navul patronen voor een slagroom spuit. Ze doen een lade open en je kan aangeven hoe veel doosjes je er wil :)

Over inhoud kan ik het volgende zeggen, ik heb 3 merken gehad, waarvan de blokker: ISI en de andere twee weet ik niet, volgens mij huismerk Hanos en huismerk Makro ofzo, zit in allemaal evenveel. Het gewicht dat anders is kan kloppen omdat die van Hanos van staal waren, en die van ISI zijn van mat aluminium. Inhoud is hetzelfde.
s
seraphiniaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat zijn de maten van zo'n slagroompatroon? (lengte en doorsnee)
Want ik wil vast zo'n 'N2O Cracker' maken en ik vraag me af welk vormaat buis is hiervoor nodig heb. nog even wat praktische vragen:

-Hoe snel komt het gas uit het patroon? hoelang duurt het ongeveer voor je een ballon hebt gevuld?, komt er veel druk op de 'N2O Cracker' te staan?
-Er staat overal dat het gas heel koud zou zijn en kan zorgen voor vriesworden op je armen etc. wordt de 'N2O Cracker' dan ook niet heel koud dat je het niet meer vast kan houden?

Kan niet wachten op mijn lachgaservaring :smoke:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zou zelf pakje patronen kopen, kost iets van 4 euro en weet je meteen exacte maat. Zelf raad ik je aan om eerst wat stoned te worden voordat je de lachgas doet. het komt dan gewoon veel harder en lekkerder aan. Vind dat echt een aanrader.

Ikzelf heb gewoon een slagroomspuit gekocht omdat heletijd kloten met een n20 cracker mij niks leken omdat je het achter elkaar blijft doen vaak, wil je niet heletijd blijven kloten en het gewoon snel kunnen doen.
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#9
:wave:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
weet niet of hij al gepost is maar ik bestel mijn patronen meestal bij http://www.slagroompatronen.nl . Ook redelijk goedkoop :)
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Is er iemand die met zekerheid weet of je nog zo een slagroomspuit en patronen kan kopen in de blokker in BELGIE? Ik lees overal tegenstrijdige berichten hieromtrent dat ze ze niet meer verkopen.. Wegens misbruik en shit.. Nja. En ben gwn te lui om zelf is te gaan kijken :openmouth:
v
vtecbabeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hallo,

Ik heb zo'n zelfgemaakte 'lachgasspuit' te koop. Het is gemakt van aluminium je doet de patroon erin draait hem dicht, ballon op het tuutje, aandraaien en voila je hebt een volle ballon. Hij is nieuw maar het model is al veelvuldig getest en niet kapot te krijgen!
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#13
vtecbabe zei:
Hallo,

Ik heb zo'n zelfgemaakte 'lachgasspuit' te koop. Het is gemakt van aluminium je doet de patroon erin draait hem dicht, ballon op het tuutje, aandraaien en voila je hebt een volle ballon. Hij is nieuw maar het model is al veelvuldig getest en niet kapot te krijgen!
Klik om te vergroten...

Intressant..Pics?
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat is dit spul geniaal icm wiet of hasj zeg, ik heb nog 200 capsules liggen want de eerste 100 zijn al op. Zonder iets anders op vind ik het niet echt de moeite waard, echt een ´in combinatie met´-drug is dit gewoon.
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#15
Adrenochroom zei:
Wat is dit spul geniaal icm wiet of hasj zeg, ik heb nog 200 capsules liggen want de eerste 100 zijn al op. Zonder iets anders op vind ik het niet echt de moeite waard, echt een ´in combinatie met´-drug is dit gewoon.
Klik om te vergroten...

Mee eens
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#16
Weet iemand ook of het lachgas wat gebruikt wordt in getunede auto's ook van dezelfde samenstelling is?

Vriend van me kan zo'n nieuwe fles (goedgekeurd) krijgen en ik vroeg me af of dit ook kan of dat daar weer allerlei schadelijke rotzooi door zit oid?

Anders laten we natuurlijk even een paar kilo afpersen :wink:
s
satarnoLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik heb gisteren meerdere lachgascapsulletjes gedaan , maar ik heb nu last van vermoeidheid als ik rechtsta of rondloop , ben ook niet zo aandachtig ... is dit normaal ? gaat het over gaan of heb ik een serieus probleem vast ?
v
vtecbabeLid
01-01-2024, 00:00
#18


Zo ziet hij eruit. Vraagprijs is 30 euro.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#19
jcp zei:
Weet iemand ook of het lachgas wat gebruikt wordt in getunede auto's ook van dezelfde samenstelling is?

Vriend van me kan zo'n nieuwe fles (goedgekeurd) krijgen en ik vroeg me af of dit ook kan of dat daar weer allerlei schadelijke rotzooi door zit oid?

Anders laten we natuurlijk even een paar kilo afpersen :wink:
Klik om te vergroten...

Dat spul heeft volgens mij een (schadelijkere) samenstelling. Iemand die hier meer over weet?
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#20
ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij is het hetzelfde.

ik dacht dat n2o precies hetzelfde is want in brommers werkt het zo:

de n2o ontrekt zuurstof binnen in de cilinder waardoor er meer druk ontstaat meer druk = meer kracht.

heb geen idee wat ze er aan zouden moete toevoegen...?

je zou eigenlijk een (dorps)gek moete vinde die het test voor je

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112...18
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."