Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJou Gekste/Mafste Drugs Moment?

Jou Gekste/Mafste Drugs Moment?

43 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ohjaa, uhm ik denk dan toch wel toen ik met alcohol op m'n hele kamer onderzeikte zonder dat ik :grin: het doorhad.
D
DrugPresidentLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik was op een middagje in de vakantie in de stad aan het vervelen
dus besloot om xtc te gooien ik liep door een veld vol brantnetelen
ik heb er heel veel geplukt ik dacht dat het wiet planten waren
:grin: :grin:
gekke tijden
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
DrugPresident zei:
ik was op een middagje in de vakantie in de stad aan het vervelen
dus besloot om xtc te gooien ik liep door een veld vol brantnetelen
ik heb er heel veel geplukt ik dacht dat het wiet planten waren
:grin: :grin:
gekke tijden
Klik om te vergroten...
Zal je daarna wel zieke jeuk hebben gehad?
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Whahahaha Jezus dit vind ik echt hilarisch.

DrugPresident zei:
ik was op een middagje in de vakantie in de stad aan het vervelen
dus besloot om xtc te gooien ik liep door een veld vol brantnetelen
ik heb er heel veel geplukt ik dacht dat het wiet planten waren
:grin: :grin:
gekke tijden
Klik om te vergroten...
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
En? Ook opgerookt?
J
JackHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hahahaha, prachtig!
Ik moest letterlijk hardop lachen :grin:!
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#7
SmartieAndMe zei:
En? Ook opgerookt?
Klik om te vergroten...

Haha :tearsofjoy: 'high on brandnetels'
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Trippend op XTC en Speed een normaal huis voor het ziekenhuis aanzien, mn halve gebit eruit geklapperd op festivals, op truffels zo dom worden dat je vrienden je moeten instrueren wat ik thuis moet zeggen, pep en benzo's gebruiken en halve nokkie in college gaan, op alcohol al talloze malen gekotst (ook voor thuissettings draaide ik de hand niet om,) domme knokpartijen, overemotioneel gedrag, over de heg van kotsend van de buren hangen, 2x thuisgebracht door de politie waarbij ik ook nog eens valse gegevens opgaf (kon voor kantongerecht verschijnen,) doorgesnoven mijn moeder tegenkomen bij voetbal, dikke punt op het werk pakken waardoor ik 2uur lang alleen maar dom rond kon lopen, en ga zo maar dooooooor
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Das een mooi lijstje :P

leipebaviaan zei:
Trippend op XTC en Speed een normaal huis voor het ziekenhuis aanzien, mn halve gebit eruit geklapperd op festivals, op truffels zo dom worden dat je vrienden je moeten instrueren wat ik thuis moet zeggen, pep en benzo's gebruiken en halve nokkie in college gaan, op alcohol al talloze malen gekotst (ook voor thuissettings draaide ik de hand niet om,) domme knokpartijen, overemotioneel gedrag, over de heg van kotsend van de buren hangen, 2x thuisgebracht door de politie waarbij ik ook nog eens valse gegevens opgaf (kon voor kantongerecht verschijnen,) doorgesnoven mijn moeder tegenkomen bij voetbal, dikke punt op het werk pakken waardoor ik 2uur lang alleen maar dom rond kon lopen, en ga zo maar dooooooor
Klik om te vergroten...
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
leipebaviaan zei:
Trippend op XTC en Speed een normaal huis voor het ziekenhuis aanzien, mn halve gebit eruit geklapperd op festivals, op truffels zo dom worden dat je vrienden je moeten instrueren wat ik thuis moet zeggen, pep en benzo's gebruiken en halve nokkie in college gaan, op alcohol al talloze malen gekotst (ook voor thuissettings draaide ik de hand niet om,) domme knokpartijen, overemotioneel gedrag, over de heg van kotsend van de buren hangen, 2x thuisgebracht door de politie waarbij ik ook nog eens valse gegevens opgaf (kon voor kantongerecht verschijnen,) doorgesnoven mijn moeder tegenkomen bij voetbal, dikke punt op het werk pakken waardoor ik 2uur lang alleen maar dom rond kon lopen, en ga zo maar dooooooor
Klik om te vergroten...

mooi lijstje, herken wel enkele momenten van bij mezelf :kots: :tearsofjoy:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bobsacamano zei:
Das een mooi lijstje :P

leipebaviaan zei:
Trippend op XTC en Speed een normaal huis voor het ziekenhuis aanzien, mn halve gebit eruit geklapperd op festivals, op truffels zo dom worden dat je vrienden je moeten instrueren wat ik thuis moet zeggen, pep en benzo's gebruiken en halve nokkie in college gaan, op alcohol al talloze malen gekotst (ook voor thuissettings draaide ik de hand niet om,) domme knokpartijen, overemotioneel gedrag, over de heg van kotsend van de buren hangen, 2x thuisgebracht door de politie waarbij ik ook nog eens valse gegevens opgaf (kon voor kantongerecht verschijnen,) doorgesnoven mijn moeder tegenkomen bij voetbal, dikke punt op het werk pakken waardoor ik 2uur lang alleen maar dom rond kon lopen, en ga zo maar dooooooor
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Hahaha ja :P. Maar wat is nou je gekste of mafste moment leipe? De vraag was om er maar 1 te kiezen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#12
leipebaviaan zei:
Ohjaa, uhm ik denk dan toch wel toen ik met alcohol op m'n hele kamer onderzeikte zonder dat ik :grin: het doorhad.
Klik om te vergroten...
haha oh wat naar zeg.. Dan moet je wel heel erg lam geweest zijn.

Ik heb het wel eens vaker gehoord, dat mensen zo dronken zijn dat ze gaan slaapwandelen en dan denken dat ze op de WC zijn. Heb het zelfs wel eens zien gebeuren :confused:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
leipebaviaan zei:
Ohjaa, uhm ik denk dan toch wel toen ik met alcohol op m'n hele kamer onderzeikte zonder dat ik :grin: het doorhad.
Klik om te vergroten...
Die is wel naar. Wel grappig dat je dan nu een moment kiest die niet tussen je eerdere momenten stond :P
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Goed, om het dan helemaal af te maken: Ik ben niet helemaal eerlijk geweest. Het was de kamer van m'n zusje. Terwijl ze nietsvermoedend in bed lag kwam ik aanstampen, ging in de hoek staan er deed rustig mijn behoefte. Consternatie alom, vooral toen m'n moeder al razend en tierend binnenkwam. De dag erna was de sfeer ook vrij grimmig in huis. Maar niet meer doen. :sunglasses:

Psychedelibee zei:
leipebaviaan zei:
Ohjaa, uhm ik denk dan toch wel toen ik met alcohol op m'n hele kamer onderzeikte zonder dat ik :grin: het doorhad.
Klik om te vergroten...
Die is wel naar. Wel grappig dat je dan nu een moment kiest die niet tussen je eerdere momenten stond :P
Klik om te vergroten...

Deze schoot me nog te binnen. Als ik iets langer dan 10 seconden na ga denken zullen er ongetwijfeld nog meer komen opborrelen. :sunglasses:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
leipebaviaan zei:
Deze schoot me nog te binnen. Als ik iets langer dan 10 seconden na ga denken zullen er ongetwijfeld nog meer komen opborrelen.
Klik om te vergroten...
Het is je vergeven :P. Extra naar trouwens dat het de kamer van je zusje was, kunnen jullie er nu om lachen?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hooooly shit dat is wel dubbel naar :tearsofjoy:

Maar het maakt het verhaal eigenlijk wel weer beter haha.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Psychedelibee zei:
leipebaviaan zei:
Deze schoot me nog te binnen. Als ik iets langer dan 10 seconden na ga denken zullen er ongetwijfeld nog meer komen opborrelen.
Klik om te vergroten...
Het is je vergeven :P. Extra naar trouwens dat het de kamer van je zusje was, kunnen jullie er nom lachen?
Klik om te vergroten...

Nou niet echt, mijn zusje is nu 15 en fel alcohol. Ik probeer het onderwerp zoveel mogelijk te vermijden. :grin:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Hmm ik heb niet echt veel gekke/maffe dingen gedaan behalve de standaard dingen. Moet wel denken toen ik de eerste keer 6apb nam twee jaar geleden ging ik even wat te hard. Was op een festival en ging dus even zitten met een vriend en gewoon even wat kletsen om te wachten tot het weer over zou gaan (ik trilde ook heel erg etc). Dus hij vroeg op gegeven moment 'ja hoe is het eigenlijk uit gegaan dan met je ex' maar hij schrok zo van mijn hoofd dat hij zei 'oh ehhhhh sorry word je hier emotioneel van? Misschien kunnen we beter over iets anders praten' terwijl mijn kaken gewoon op dat moment super hard trilden en ik een zielig pruillipje kreeg omdat ik te hard ging en hij dacht dat ik bijna moest huilen...... hahahahhahahahaa. 'Oh nee fuck m'n ex joh ik had het zelf uitgemaakt!'
L
LaunchedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Die met die brandnetels vind ik wel de mooiste geloof ik :grin:

Mijn mafste moment is dat ik een paar jaar geleden straalbezopen op een onverlicht bouwterrein een kraan opgeklommen ben. En dat klinkt misschien makkelijk maar dat was het niet. Hou altijd al van klimmen, als kind klom ik ook overal op maar dit was serieuzer werk. Kwam er langsgefietst na het stappen en dacht ja, ik ga nog ff een joint roken.. Mja die normale trap kun je niet gebruiken want daar doen ze een slot op dus de eerste 3/5 meter (weet niet precies meer) moet je dus buitenom klimmen. En bovenaan hetzelfde geintje, moet je ook een stukje buitenom. Dus daar boven in die klotewind die joint gerookt en natuurlijk even goed naar beneden gezeken..

Iedere keer dat ik daaraan denk krijg ik weer klamme handjes en ben ik blij dat het goed gegaan is, zal ik zeker geen tweede keer doen.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gisteravond, fissa van studieverenigingen in groningen. Helaas had ik vandaag een assesment, gelukkig wel pas in de middag. Een beetje opletten met alcohol dus. Tegen 11uur echter was ik al zwaar bezopen, en hoe laat de nacht eindigde weet ik zelf niet meer...

... vanochtend word ik zwaar verneukt wakker. Een vriend van me moest al vroeg naar college, en hij was al net zo naar de klote als ik. Bij nadere inspectie ben ik mijn sigaretten kwijt, (nieuw pakje) 1 van mijn oordopjes is pleitte, ik herriner me nog dat ik m vannacht liet vallen, om daarna vervolgens als een stel debielen op de grond te speuren. Daarnaast ben ik 40 euro lichter, en heb ik een krans om mijn nek. Heel vaag allemaal.

Om toch nog iets aan scherpte te winnen (bij katers van alcohol kan ik echt niks meer) lijkt het mij verstandig om 2 dexamfetaminen pillen te droppen. In de trein van groningen naar leeuwarden slaan ze in. In tegenstelling tot wat ik verwachtte word ik echt knettervaag. Ik snap er echt helemaal niks meer van, en dan moet ik zo ook nog eens een advies presenteren. Gelukkig word ik beoordeeld door mede studenten, die mij werkelijk waar wel alles moeten uitleggen, hoe ik de formulieren moest gebruiken, hoeveel 2 +2 +1+3 was, aan wie ik moest presenteren en ga zo maar door. Daarna ben ik nog naar een groepje geschuifeld, gezegd dat ik naar huis ga, waarna ze mij raar aanstaarden. Bleken volslagen onbekenden te zijn. :grin: Ik voelde me echt een leipo daar. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."