Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJou Gekste/Mafste Drugs Moment?

Jou Gekste/Mafste Drugs Moment?

43 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
D
DutchMikeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wel zeer vermakende verhalen hier, dat is zeker! :sunglasses:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
roll-up zei:
Ik heb wel eens als ik nog waus ben en ik beland in bed dat ik ergens aan denk (bijvoorbeeld dat ik in een kroeg zit met mijn vrienden) en dat ik denk dat ik daar nog echt ben ook.

En als ik dan mijn ogen open doe ben ik altijd verbaasd dat ik gewoon thuis ben ipv de kroeg of feest waar ik dacht te zijn.
Klik om te vergroten...
Haha woooow dit heb ik ook echt vaak gehad! En soms maakte ik dan ineens een gekke beweging omdat ik dacht dat ik eigenlijk op een feest was, ogen open.. wtf ben ik aan het doen, oh shit ik ben thuis. Huhhh oke, ogen dicht!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een standaardavond met de leipe :grin:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ohjaa, uhm ik denk dan toch wel toen ik met alcohol op m'n hele kamer onderzeikte zonder dat ik :grin: het doorhad.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#5
ZERO- zei:
roll-up zei:
Ik heb wel eens als ik nog waus ben en ik beland in bed dat ik ergens aan denk (bijvoorbeeld dat ik in een kroeg zit met mijn vrienden) en dat ik denk dat ik daar nog echt ben ook.

En als ik dan mijn ogen open doe ben ik altijd verbaasd dat ik gewoon thuis ben ipv de kroeg of feest waar ik dacht te zijn.
Klik om te vergroten...
Haha woooow dit heb ik ook echt vaak gehad! En soms maakte ik dan ineens een gekke beweging omdat ik dacht dat ik eigenlijk op een feest was, ogen open.. wtf ben ik aan het doen, oh shit ik ben thuis. Huhhh oke, ogen dicht!
Klik om te vergroten...

Ik heb ook wel eens op een feestje dat mn ogen dan een beetje dicht gaan vallen en dat ik dan, voor mijn gevoel, minutenlang in een heel andere wereld zit. En dan doe ik mn ogen weer open en ben ik verbaasd me nog steeds op t feestje te bevinden :tearsofjoy:
D
DrugPresidentLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik was op een middagje in de vakantie in de stad aan het vervelen
dus besloot om xtc te gooien ik liep door een veld vol brantnetelen
ik heb er heel veel geplukt ik dacht dat het wiet planten waren
:grin: :grin:
gekke tijden
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
DrugPresident zei:
ik was op een middagje in de vakantie in de stad aan het vervelen
dus besloot om xtc te gooien ik liep door een veld vol brantnetelen
ik heb er heel veel geplukt ik dacht dat het wiet planten waren
:grin: :grin:
gekke tijden
Klik om te vergroten...
Zal je daarna wel zieke jeuk hebben gehad?
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Whahahaha Jezus dit vind ik echt hilarisch.

DrugPresident zei:
ik was op een middagje in de vakantie in de stad aan het vervelen
dus besloot om xtc te gooien ik liep door een veld vol brantnetelen
ik heb er heel veel geplukt ik dacht dat het wiet planten waren
:grin: :grin:
gekke tijden
Klik om te vergroten...
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
En? Ook opgerookt?
J
JackHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hahahaha, prachtig!
Ik moest letterlijk hardop lachen :grin:!
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#11
SmartieAndMe zei:
En? Ook opgerookt?
Klik om te vergroten...

Haha :tearsofjoy: 'high on brandnetels'
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Trippend op XTC en Speed een normaal huis voor het ziekenhuis aanzien, mn halve gebit eruit geklapperd op festivals, op truffels zo dom worden dat je vrienden je moeten instrueren wat ik thuis moet zeggen, pep en benzo's gebruiken en halve nokkie in college gaan, op alcohol al talloze malen gekotst (ook voor thuissettings draaide ik de hand niet om,) domme knokpartijen, overemotioneel gedrag, over de heg van kotsend van de buren hangen, 2x thuisgebracht door de politie waarbij ik ook nog eens valse gegevens opgaf (kon voor kantongerecht verschijnen,) doorgesnoven mijn moeder tegenkomen bij voetbal, dikke punt op het werk pakken waardoor ik 2uur lang alleen maar dom rond kon lopen, en ga zo maar dooooooor
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Das een mooi lijstje :P

leipebaviaan zei:
Trippend op XTC en Speed een normaal huis voor het ziekenhuis aanzien, mn halve gebit eruit geklapperd op festivals, op truffels zo dom worden dat je vrienden je moeten instrueren wat ik thuis moet zeggen, pep en benzo's gebruiken en halve nokkie in college gaan, op alcohol al talloze malen gekotst (ook voor thuissettings draaide ik de hand niet om,) domme knokpartijen, overemotioneel gedrag, over de heg van kotsend van de buren hangen, 2x thuisgebracht door de politie waarbij ik ook nog eens valse gegevens opgaf (kon voor kantongerecht verschijnen,) doorgesnoven mijn moeder tegenkomen bij voetbal, dikke punt op het werk pakken waardoor ik 2uur lang alleen maar dom rond kon lopen, en ga zo maar dooooooor
Klik om te vergroten...
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
leipebaviaan zei:
Trippend op XTC en Speed een normaal huis voor het ziekenhuis aanzien, mn halve gebit eruit geklapperd op festivals, op truffels zo dom worden dat je vrienden je moeten instrueren wat ik thuis moet zeggen, pep en benzo's gebruiken en halve nokkie in college gaan, op alcohol al talloze malen gekotst (ook voor thuissettings draaide ik de hand niet om,) domme knokpartijen, overemotioneel gedrag, over de heg van kotsend van de buren hangen, 2x thuisgebracht door de politie waarbij ik ook nog eens valse gegevens opgaf (kon voor kantongerecht verschijnen,) doorgesnoven mijn moeder tegenkomen bij voetbal, dikke punt op het werk pakken waardoor ik 2uur lang alleen maar dom rond kon lopen, en ga zo maar dooooooor
Klik om te vergroten...

mooi lijstje, herken wel enkele momenten van bij mezelf :kots: :tearsofjoy:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bobsacamano zei:
Das een mooi lijstje :P

leipebaviaan zei:
Trippend op XTC en Speed een normaal huis voor het ziekenhuis aanzien, mn halve gebit eruit geklapperd op festivals, op truffels zo dom worden dat je vrienden je moeten instrueren wat ik thuis moet zeggen, pep en benzo's gebruiken en halve nokkie in college gaan, op alcohol al talloze malen gekotst (ook voor thuissettings draaide ik de hand niet om,) domme knokpartijen, overemotioneel gedrag, over de heg van kotsend van de buren hangen, 2x thuisgebracht door de politie waarbij ik ook nog eens valse gegevens opgaf (kon voor kantongerecht verschijnen,) doorgesnoven mijn moeder tegenkomen bij voetbal, dikke punt op het werk pakken waardoor ik 2uur lang alleen maar dom rond kon lopen, en ga zo maar dooooooor
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Hahaha ja :P. Maar wat is nou je gekste of mafste moment leipe? De vraag was om er maar 1 te kiezen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#16
leipebaviaan zei:
Ohjaa, uhm ik denk dan toch wel toen ik met alcohol op m'n hele kamer onderzeikte zonder dat ik :grin: het doorhad.
Klik om te vergroten...
haha oh wat naar zeg.. Dan moet je wel heel erg lam geweest zijn.

Ik heb het wel eens vaker gehoord, dat mensen zo dronken zijn dat ze gaan slaapwandelen en dan denken dat ze op de WC zijn. Heb het zelfs wel eens zien gebeuren :confused:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
leipebaviaan zei:
Ohjaa, uhm ik denk dan toch wel toen ik met alcohol op m'n hele kamer onderzeikte zonder dat ik :grin: het doorhad.
Klik om te vergroten...
Die is wel naar. Wel grappig dat je dan nu een moment kiest die niet tussen je eerdere momenten stond :P
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Goed, om het dan helemaal af te maken: Ik ben niet helemaal eerlijk geweest. Het was de kamer van m'n zusje. Terwijl ze nietsvermoedend in bed lag kwam ik aanstampen, ging in de hoek staan er deed rustig mijn behoefte. Consternatie alom, vooral toen m'n moeder al razend en tierend binnenkwam. De dag erna was de sfeer ook vrij grimmig in huis. Maar niet meer doen. :sunglasses:

Psychedelibee zei:
leipebaviaan zei:
Ohjaa, uhm ik denk dan toch wel toen ik met alcohol op m'n hele kamer onderzeikte zonder dat ik :grin: het doorhad.
Klik om te vergroten...
Die is wel naar. Wel grappig dat je dan nu een moment kiest die niet tussen je eerdere momenten stond :P
Klik om te vergroten...

Deze schoot me nog te binnen. Als ik iets langer dan 10 seconden na ga denken zullen er ongetwijfeld nog meer komen opborrelen. :sunglasses:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
leipebaviaan zei:
Deze schoot me nog te binnen. Als ik iets langer dan 10 seconden na ga denken zullen er ongetwijfeld nog meer komen opborrelen.
Klik om te vergroten...
Het is je vergeven :P. Extra naar trouwens dat het de kamer van je zusje was, kunnen jullie er nu om lachen?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hooooly shit dat is wel dubbel naar :tearsofjoy:

Maar het maakt het verhaal eigenlijk wel weer beter haha.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."