#1
Wel zeer vermakende verhalen hier, dat is zeker! ![:sunglasses:]()
Haha woooow dit heb ik ook echt vaak gehad! En soms maakte ik dan ineens een gekke beweging omdat ik dacht dat ik eigenlijk op een feest was, ogen open.. wtf ben ik aan het doen, oh shit ik ben thuis. Huhhh oke, ogen dicht!roll-up zei:Ik heb wel eens als ik nog waus ben en ik beland in bed dat ik ergens aan denk (bijvoorbeeld dat ik in een kroeg zit met mijn vrienden) en dat ik denk dat ik daar nog echt ben ook.
En als ik dan mijn ogen open doe ben ik altijd verbaasd dat ik gewoon thuis ben ipv de kroeg of feest waar ik dacht te zijn.
ZERO- zei:Haha woooow dit heb ik ook echt vaak gehad! En soms maakte ik dan ineens een gekke beweging omdat ik dacht dat ik eigenlijk op een feest was, ogen open.. wtf ben ik aan het doen, oh shit ik ben thuis. Huhhh oke, ogen dicht!roll-up zei:Ik heb wel eens als ik nog waus ben en ik beland in bed dat ik ergens aan denk (bijvoorbeeld dat ik in een kroeg zit met mijn vrienden) en dat ik denk dat ik daar nog echt ben ook.
En als ik dan mijn ogen open doe ben ik altijd verbaasd dat ik gewoon thuis ben ipv de kroeg of feest waar ik dacht te zijn.
Zal je daarna wel zieke jeuk hebben gehad?DrugPresident zei:ik was op een middagje in de vakantie in de stad aan het vervelen
dus besloot om xtc te gooien ik liep door een veld vol brantnetelen
ik heb er heel veel geplukt ik dacht dat het wiet planten waren
![]()
![]()
gekke tijden
DrugPresident zei:ik was op een middagje in de vakantie in de stad aan het vervelen
dus besloot om xtc te gooien ik liep door een veld vol brantnetelen
ik heb er heel veel geplukt ik dacht dat het wiet planten waren
![]()
![]()
gekke tijden
leipebaviaan zei:Trippend op XTC en Speed een normaal huis voor het ziekenhuis aanzien, mn halve gebit eruit geklapperd op festivals, op truffels zo dom worden dat je vrienden je moeten instrueren wat ik thuis moet zeggen, pep en benzo's gebruiken en halve nokkie in college gaan, op alcohol al talloze malen gekotst (ook voor thuissettings draaide ik de hand niet om,) domme knokpartijen, overemotioneel gedrag, over de heg van kotsend van de buren hangen, 2x thuisgebracht door de politie waarbij ik ook nog eens valse gegevens opgaf (kon voor kantongerecht verschijnen,) doorgesnoven mijn moeder tegenkomen bij voetbal, dikke punt op het werk pakken waardoor ik 2uur lang alleen maar dom rond kon lopen, en ga zo maar dooooooor
leipebaviaan zei:Trippend op XTC en Speed een normaal huis voor het ziekenhuis aanzien, mn halve gebit eruit geklapperd op festivals, op truffels zo dom worden dat je vrienden je moeten instrueren wat ik thuis moet zeggen, pep en benzo's gebruiken en halve nokkie in college gaan, op alcohol al talloze malen gekotst (ook voor thuissettings draaide ik de hand niet om,) domme knokpartijen, overemotioneel gedrag, over de heg van kotsend van de buren hangen, 2x thuisgebracht door de politie waarbij ik ook nog eens valse gegevens opgaf (kon voor kantongerecht verschijnen,) doorgesnoven mijn moeder tegenkomen bij voetbal, dikke punt op het werk pakken waardoor ik 2uur lang alleen maar dom rond kon lopen, en ga zo maar dooooooor
Hahaha ja :P. Maar wat is nou je gekste of mafste moment leipe? De vraag was om er maar 1 te kiezen.Bobsacamano zei:Das een mooi lijstje :P
leipebaviaan zei:Trippend op XTC en Speed een normaal huis voor het ziekenhuis aanzien, mn halve gebit eruit geklapperd op festivals, op truffels zo dom worden dat je vrienden je moeten instrueren wat ik thuis moet zeggen, pep en benzo's gebruiken en halve nokkie in college gaan, op alcohol al talloze malen gekotst (ook voor thuissettings draaide ik de hand niet om,) domme knokpartijen, overemotioneel gedrag, over de heg van kotsend van de buren hangen, 2x thuisgebracht door de politie waarbij ik ook nog eens valse gegevens opgaf (kon voor kantongerecht verschijnen,) doorgesnoven mijn moeder tegenkomen bij voetbal, dikke punt op het werk pakken waardoor ik 2uur lang alleen maar dom rond kon lopen, en ga zo maar dooooooor
haha oh wat naar zeg.. Dan moet je wel heel erg lam geweest zijn.leipebaviaan zei:Ohjaa, uhm ik denk dan toch wel toen ik met alcohol op m'n hele kamer onderzeikte zonder dat ikhet doorhad.
Die is wel naar. Wel grappig dat je dan nu een moment kiest die niet tussen je eerdere momenten stond :Pleipebaviaan zei:Ohjaa, uhm ik denk dan toch wel toen ik met alcohol op m'n hele kamer onderzeikte zonder dat ikhet doorhad.
Psychedelibee zei:Die is wel naar. Wel grappig dat je dan nu een moment kiest die niet tussen je eerdere momenten stond :Pleipebaviaan zei:Ohjaa, uhm ik denk dan toch wel toen ik met alcohol op m'n hele kamer onderzeikte zonder dat ikhet doorhad.
Het is je vergeven :P. Extra naar trouwens dat het de kamer van je zusje was, kunnen jullie er nu om lachen?leipebaviaan zei:Deze schoot me nog te binnen. Als ik iets langer dan 10 seconden na ga denken zullen er ongetwijfeld nog meer komen opborrelen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."