#1
Hahaha ja :P. Maar wat is nou je gekste of mafste moment leipe? De vraag was om er maar 1 te kiezen.Bobsacamano zei:Das een mooi lijstje :P
leipebaviaan zei:Trippend op XTC en Speed een normaal huis voor het ziekenhuis aanzien, mn halve gebit eruit geklapperd op festivals, op truffels zo dom worden dat je vrienden je moeten instrueren wat ik thuis moet zeggen, pep en benzo's gebruiken en halve nokkie in college gaan, op alcohol al talloze malen gekotst (ook voor thuissettings draaide ik de hand niet om,) domme knokpartijen, overemotioneel gedrag, over de heg van kotsend van de buren hangen, 2x thuisgebracht door de politie waarbij ik ook nog eens valse gegevens opgaf (kon voor kantongerecht verschijnen,) doorgesnoven mijn moeder tegenkomen bij voetbal, dikke punt op het werk pakken waardoor ik 2uur lang alleen maar dom rond kon lopen, en ga zo maar dooooooor