Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"REACTIEEE!!!! kerel luister , ik heb de pech gehad mij tot 3 keer toe te hebben vergrepen aan coke , endat terwijl ik 5 jaar werkzaam was bij de landmacht , ik met 11 anderen zijn gepakt en ik heb het eerlijk verteld en ik kreeg oneervol ontslag plus een boete en ik had nog 4 dagen in de cel gespendeert ook , sommige anderen (ex) collegaś hebben ontkent en zijn nu nog werkzaam, bij de kl mijn eerlijkheid werd ook niet beloont maar ik ben terecht gestraft , daar ben ik mij van bewust je hoort mij ook niet zeiken want het was mijn eigen fout ! 6 maanden later ben ik gewoon weer gaan soliciteren maar dan nu bij het korps mariniers waarom ?? omdat ik van binnen militair ben en dat wil zijn en blijven ik wou een 2e kans ik ben gaan soliciteren heb alles eerlijk verteld heb de keuringen met vlag en wimpel gehaald , mischien wel maar mischien niet wonder boven wonder maarr vervolgens ben ik dit jaar augustus opgekomen bij het korps mariniers , en nu 8 weken heel goed bezig met me opleiding het gaat allemaal super maaaarrr nu moet ik me melden bij de commandant en word er mij verweten dat ik niet eerlijk ben geweest bij de keuring en info zou hebben achtergehouden , en dat ik strafrechtelijk zou worden vervolgt ik ben nu net e4en paar uur geleden geschorst in afwachting wat er komen gaat je moet je afvragen of je wel in het wereldje wilt , ik heb 5 hele goeie jaren gehad bij defensie , in 07 naar afghanistan geweest voor 5 maanden , altijd goede daden verricht en veel positief opgevallen , nu zon geintje en ze trappen je op hun hardste weg , en schoppen je nog lekker na ook ik kan me voorstellen dat ze zeggen je mag niet bij het korps blijven want er is iets fout gegaan met de keuring , dat zou ik echt mega wazig vinden en echt heel jammer maar dat ze me nu strafrechtelijk willen laten boeten , ern mij schuld in de schoenen gaan schuiven ONTERECHT pik ik niert , ik snap dat ze de kamer vragen willen voorkomen van hoe kan het zijn dat mensen worden onstslagen door de achterdeur naar buiten worden gekickt , vervolgens via de voordeur weer binnen komen want het gebeurt en ze weten het ook maar willen dit niet openbaar hebben en ze willen he4t toch zoveel mogelijk voorkomen en als het dan toch gebeurd en ze kopmen erachter die personen flink willen laten boeten omdat hun systeem niet w3aterdicht is , de ballen met die gasten ik ben er nu toch helemaaal klaar mee ik laat her er niet bij zitten ,, zo daty is er uit , excuses voor mijn typfouten en dergelijke ik zit op een half toetsenbord te klooien mvg mjb"